De vijfuurshow met Leo en Poez!
dinsdag 28 oktober 2008 om 23:22
dinsdag 28 oktober 2008 om 23:32
oh, van dat 30 worden.
Een rubriekje graag ala Bridget's hoe word ik...
Eerste opzet : Hoe word ik 30 in de Polder. Borodini neemt jullie mee in de woelige 30ers wereld. Is het leuk, is het niet leuk. Hoe voelt het. Wat zijn de do's en don'ts als 30-er enz. enz.
Een rubriekje graag ala Bridget's hoe word ik...
Eerste opzet : Hoe word ik 30 in de Polder. Borodini neemt jullie mee in de woelige 30ers wereld. Is het leuk, is het niet leuk. Hoe voelt het. Wat zijn de do's en don'ts als 30-er enz. enz.
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
dinsdag 28 oktober 2008 om 23:32
quote:Poezewoes schreef op 28 oktober 2008 @ 23:29:
Ow, ik zie al bijna een weblog met rubrieken voor me......
Welke rubriek wil de voice over, of is dat een inkoppertje?
als het maar niet over schommels swingers speeltoestellen hoeft te gaan ; ik ben al zo'n buitendedeur nooit zo'n buitenspeelkind geweest .
Ow, ik zie al bijna een weblog met rubrieken voor me......
Welke rubriek wil de voice over, of is dat een inkoppertje?
als het maar niet over schommels swingers speeltoestellen hoeft te gaan ; ik ben al zo'n buitendedeur nooit zo'n buitenspeelkind geweest .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
dinsdag 28 oktober 2008 om 23:34
Hallooooooo,hier de vergeten Hans van willigenburg,kennen jullie me nog??
Deed vroeger klassewerk en heb een lekkere bruine teint...
Voel me erg buiten de schijnwepers op dit moment,een soort Gerard Joling van 3 jaar gelee
Mag ikjullie programma opfleuren met goede zonnenbankttips
(en voor meds bruin zonder zon )
Lieve hartelijke groeten Hans V.W
Voel me erg buiten de schijnwepers op dit moment,een soort Gerard Joling van 3 jaar gelee
Lieve hartelijke groeten Hans V.W
dinsdag 28 oktober 2008 om 23:35
quote:blijfgewoonbianca schreef op 28 oktober 2008 @ 23:29:
Eerste item wordt toch wel : de Havettes die zuurkool gaan koken en dat gaan brengen naar de arme negertjes in diep donker Afrika .
Jaa, en dan wil ik een van de Havettes zijn die wordt geinterviewd door Leo of Poez.
En de andere middagen wil ik wel publiek zijn, enthousiast applaudiserend na elk rubriekje.
Eerste item wordt toch wel : de Havettes die zuurkool gaan koken en dat gaan brengen naar de arme negertjes in diep donker Afrika .
Jaa, en dan wil ik een van de Havettes zijn die wordt geinterviewd door Leo of Poez.
En de andere middagen wil ik wel publiek zijn, enthousiast applaudiserend na elk rubriekje.
dinsdag 28 oktober 2008 om 23:37
dinsdag 28 oktober 2008 om 23:40
quote:mormeltje schreef op 28 oktober 2008 @ 23:34:
Lieve hartelijke groeten Hans V.WLieve Hans, voor je zonnebanktips is het niet echt de tijd, en je maakt er, ahum, ook niet echt reclame voor...Maar we schakelen je graag weer in voor een Klassewerk-item!
Wellicht kunnen we dat laten sponsoren door een kliniek voor skinbleachproducten?
Lieve hartelijke groeten Hans V.WLieve Hans, voor je zonnebanktips is het niet echt de tijd, en je maakt er, ahum, ook niet echt reclame voor...Maar we schakelen je graag weer in voor een Klassewerk-item!
Wellicht kunnen we dat laten sponsoren door een kliniek voor skinbleachproducten?
oh that purrrrrrrrrfect feeling
dinsdag 28 oktober 2008 om 23:44
quote:blijfgewoonbianca schreef op 28 oktober 2008 @ 23:40:
Ik wil wel een probleemoplosrubriekje .
Of een tot nadenken stemmend monoloogje net voor de eindtune .
Sorry, BGB. Ik duld geen concurrentie en ik denk je vrouw ook niet (zaken en liefde scheiden he..). Het gedachtenmeegeefding, is van ons.
Ik wil wel een probleemoplosrubriekje .
Of een tot nadenken stemmend monoloogje net voor de eindtune .
Sorry, BGB. Ik duld geen concurrentie en ik denk je vrouw ook niet (zaken en liefde scheiden he..). Het gedachtenmeegeefding, is van ons.
dinsdag 28 oktober 2008 om 23:45
quote:mormeltje schreef op 28 oktober 2008 @ 23:43:
Nou poez,heb onlangs mn anus laten bleken,mag ik daar dan misschien een item over doen?
Is echt ,echt heel interresant,er schijnt nogal animo voor te zijn hier?
Maar mn kop blijft gewoon bruin hoor,ik hou dr van.............We nemen het in overweging.
groet,
Leo en Poez
Nou poez,heb onlangs mn anus laten bleken,mag ik daar dan misschien een item over doen?
Is echt ,echt heel interresant,er schijnt nogal animo voor te zijn hier?
Maar mn kop blijft gewoon bruin hoor,ik hou dr van.............We nemen het in overweging.
groet,
Leo en Poez