Netflix series
dinsdag 5 mei 2015 om 11:14
Ik vond geen up to date topic over Netflix series en ben benieuwd of iemand nog tips voor me heeft.
Inmiddels gezien en van genoten, dus dit soort series zoek ik:
-House of Cards, seizoen 1 t/m 3
- Breaking Bad- alle seizoenen
-Orange is the New Black, seizoen 1 en 2
-Better call Saul- seizoen 1
Wat raden jullie nog meer aan?
Inmiddels gezien en van genoten, dus dit soort series zoek ik:
-House of Cards, seizoen 1 t/m 3
- Breaking Bad- alle seizoenen
-Orange is the New Black, seizoen 1 en 2
-Better call Saul- seizoen 1
Wat raden jullie nog meer aan?

donderdag 25 februari 2016 om 21:24

donderdag 25 februari 2016 om 22:52
quote:Marels schreef op 25 februari 2016 @ 21:24:
Ik geloof niet dat 't spoileren was want die baby stamde al vanuit seizoen 2
Maar spoileren is hier idd niet heel erg handig.
@Krul; seizoen 6 komt waarschijnlijk pas over een jaar op Netflix. Dus wij hebben 'm nu ook op een andere manier Niet iedereen is aal voorbij seizoen 2 hè
Ik geloof niet dat 't spoileren was want die baby stamde al vanuit seizoen 2
Maar spoileren is hier idd niet heel erg handig.
@Krul; seizoen 6 komt waarschijnlijk pas over een jaar op Netflix. Dus wij hebben 'm nu ook op een andere manier Niet iedereen is aal voorbij seizoen 2 hè

vrijdag 26 februari 2016 om 11:40
quote:Arizona15 schreef op 25 februari 2016 @ 09:47:
Ben sinds gisteren klaar met Once Upon a Time
Ik vond dat zo een goede serie, nu afkicken en weer een nieuwe verslaving vinden.Ik ben bij seizoen 3 en het word alsmaar gecompliceerder. Zodra ik klaar ben met OUAT dan begin ik aan seizoen 3 van House of Cards. Ik volg altijd maar 2 series tegelijk. Verder vraag ik me af of er iemand is die Penny Dreadfull volgt, en is het de moeite waard om aan te beginnen?
Ben sinds gisteren klaar met Once Upon a Time
Ik vond dat zo een goede serie, nu afkicken en weer een nieuwe verslaving vinden.Ik ben bij seizoen 3 en het word alsmaar gecompliceerder. Zodra ik klaar ben met OUAT dan begin ik aan seizoen 3 van House of Cards. Ik volg altijd maar 2 series tegelijk. Verder vraag ik me af of er iemand is die Penny Dreadfull volgt, en is het de moeite waard om aan te beginnen?
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf

vrijdag 26 februari 2016 om 13:43
Mwah, zonder star wars te kijken, kent iedereen de zin 'luke, I am your father' toch wel.
En als je nu pas TWD gaat kijken weet je, op basis van promomateriaal, dat bepaalde karakters het in ieder geval tot S6 overleven.
Hoe dan ook, als je nu pas aan een bepaalde serie begint, kun je gewoon niet verwachten dat je nooit ergens gespoilerd wordt en eerlijk gezegd hou ik er ook geen rekening mee.
En als je nu pas TWD gaat kijken weet je, op basis van promomateriaal, dat bepaalde karakters het in ieder geval tot S6 overleven.
Hoe dan ook, als je nu pas aan een bepaalde serie begint, kun je gewoon niet verwachten dat je nooit ergens gespoilerd wordt en eerlijk gezegd hou ik er ook geen rekening mee.

vrijdag 26 februari 2016 om 13:46
quote:Starshine schreef op 26 februari 2016 @ 13:43:
Mwah, zonder star wars te kijken, kent iedereen de zin 'luke, I am your father' toch wel.
Hoe dan ook, als je nu pas aan een bepaalde serie begint, kun je gewoon niet verwachten dat je nooit ergens gespoilerd wordt en eerlijk gezegd hou ik er ook geen rekening mee.Nee dat merken we. Hoeveel moeite is het om in zo'n algemeen topic daar wel even rekening mee te houden. Was gewoon een opmerking van een aantal , redelijke oprmerking/vraag wat mij betreft.
Hoe dan ook, als je nu pas aan een bepaalde serie begint, kun je gewoon niet verwachten dat je nooit ergens gespoilerd wordt en eerlijk gezegd hou ik er ook geen rekening mee.Nee dat merken we. Hoeveel moeite is het om in zo'n algemeen topic daar wel even rekening mee te houden. Was gewoon een opmerking van een aantal , redelijke oprmerking/vraag wat mij betreft.

vrijdag 26 februari 2016 om 13:50
Ik ben Call the Midwife aan het kijken, ik heb nog een aantal aflveringen voor de boeg. Maar ik lees hier steeds dat Netflix deze serie gaat verwijderen. Eeerst eind januari en nu eind februari? Waar kan je dat zien en is de datum misschien al opgeschoven? Anders moet ik morgen de laatste bingen dus.

vrijdag 26 februari 2016 om 13:58
quote:Goede-Fee schreef op 26 februari 2016 @ 13:46:
[...]
Nee dat merken we. Hoeveel moeite is het om in zo'n algemeen topic daar wel even rekening mee te houden. Was gewoon een opmerking van een aantal , redelijke oprmerking/vraag wat mij betreft.
ik spoiler toch niks?
ik zal niet ongevraagd hele verhaallijnen spuien, maar ik laat ook mijn t-shirt met daarop een karakter en de naam van de plaats waar ze bivakkeren niet in de kast laat liggen. Dat bedoel ik, ik hou er op die manier geen rekening mee dat nog niet iedereen de serie helemaal gezien heeft.
Op een gegeven moment is het ook gewoon klaar hè. Er zijn altijd wel mensen die een film of serie nog moeten zien. Ik ga niet mijn hele leven zwijgen over films en series die ik leuk vind.
[...]
Nee dat merken we. Hoeveel moeite is het om in zo'n algemeen topic daar wel even rekening mee te houden. Was gewoon een opmerking van een aantal , redelijke oprmerking/vraag wat mij betreft.
ik spoiler toch niks?
ik zal niet ongevraagd hele verhaallijnen spuien, maar ik laat ook mijn t-shirt met daarop een karakter en de naam van de plaats waar ze bivakkeren niet in de kast laat liggen. Dat bedoel ik, ik hou er op die manier geen rekening mee dat nog niet iedereen de serie helemaal gezien heeft.
Op een gegeven moment is het ook gewoon klaar hè. Er zijn altijd wel mensen die een film of serie nog moeten zien. Ik ga niet mijn hele leven zwijgen over films en series die ik leuk vind.
vrijdag 26 februari 2016 om 15:48

vrijdag 26 februari 2016 om 16:46
Akkoord, maar wat is dan de termijn dat je gewoon over een serie of film moet kunnen praten? Er zullen altijd mensen zijn die het een of ander nog nooit gezien hebben. Ik moet ook de laatste seizoenen van Breaking Bad en Sons of Anarchy nog zien.
Ben ik ook al voor gespoilerd, maar dat is gewoon zo met series die al een paar jaar oud zijn.
Casablanca heb ik ook nog nooit gezien, maar ik weet ook hoe die afloopt.
Ben ik ook al voor gespoilerd, maar dat is gewoon zo met series die al een paar jaar oud zijn.
Casablanca heb ik ook nog nooit gezien, maar ik weet ook hoe die afloopt.

vrijdag 26 februari 2016 om 16:59
nee natuurlijk zeg ik dat dan niet.
Maar stel dat ik over tien jaar met collega's over series heb en ik zeg 'Oh ik was zo'n fan van TWD. Ik was helemaal van de kaart toen Daryl in Seizoen 8 Carol moest doden omdat ze door een walker gebeten was.'
Dan verwacht ik eerlijk gezegd geen boze collega omdat die pas in s6 is.
Maar stel dat ik over tien jaar met collega's over series heb en ik zeg 'Oh ik was zo'n fan van TWD. Ik was helemaal van de kaart toen Daryl in Seizoen 8 Carol moest doden omdat ze door een walker gebeten was.'
Dan verwacht ik eerlijk gezegd geen boze collega omdat die pas in s6 is.
vrijdag 26 februari 2016 om 17:05
Hm nee ok maar ik zou dat proberen te voorkomen door dat niet meteen te zeggen voor je weet of diegene dat gezien heeft.
Er zijn zo ontzettend veel series momenteel dat het gewoon niet mogelijk is om alles te zien. Ik heb the killing nooit gezien en Sons of anarchy ook niet ,ben gelukkig ook nog niet gespoilerd want ik lees er niks over want wil ze eigenlijk nog wel zien..
Er zijn zo ontzettend veel series momenteel dat het gewoon niet mogelijk is om alles te zien. Ik heb the killing nooit gezien en Sons of anarchy ook niet ,ben gelukkig ook nog niet gespoilerd want ik lees er niks over want wil ze eigenlijk nog wel zien..

vrijdag 26 februari 2016 om 17:09
Nee, ik zoek het ook niet op. Maar ik weet dat ik spoilers kan verwachten van oudere series en maal er ook niet echt om als dat dan gebeurt.
Je kan al gespoilerd worden als je bij de tandarts een tijdschrift openslaat waar een lijstje instaat van 'de meest intense tv-doden van 2014'. Staat daar zomaar Pietje uit Game of Thrones tussen. Ik bedoel maar.
Je kan al gespoilerd worden als je bij de tandarts een tijdschrift openslaat waar een lijstje instaat van 'de meest intense tv-doden van 2014'. Staat daar zomaar Pietje uit Game of Thrones tussen. Ik bedoel maar.

zaterdag 27 februari 2016 om 06:32
quote:Starshine schreef op 26 februari 2016 @ 16:59:
Dan verwacht ik eerlijk gezegd geen boze collega omdat die pas in s6 is.Zeg dat het niet waar is!
Dan verwacht ik eerlijk gezegd geen boze collega omdat die pas in s6 is.Zeg dat het niet waar is!