Entertainment alle pijlers

Netflix series

05-05-2015 11:14 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vond geen up to date topic over Netflix series en ben benieuwd of iemand nog tips voor me heeft.

Inmiddels gezien en van genoten, dus dit soort series zoek ik:

-House of Cards, seizoen 1 t/m 3

- Breaking Bad- alle seizoenen

-Orange is the New Black, seizoen 1 en 2

-Better call Saul- seizoen 1

Wat raden jullie nog meer aan?
quote:Lilith75 schreef op 27 februari 2016 @ 06:32:

[...]

Zeg dat het niet waar is!

Maar even heel serieus, ik ben mede dankzij dit topic toch net pas gestart met TWD. En vond het dus echt heel jammer van de spoilers hier. Dan kun je zeggen 'dat jij vindt dat iedereen het nu wel zou moeten weten' maar dat is dus echt niet zo. En daarom is er volgens mij in dit topic een afspraak over om dat niet te doen.... Hoe simpel kan het zijn.
Wie verheugde zich hier ook weer op Fuller House?

Gisteren zag ik het op Netflix, denk, ik klik het eens aan. Vroeger, in den beginne, vond ik het best leuk. (Toen was ik een jaar of zes, zeven)

Wat een vreselijke vertoning zeg. Ik heb de eerste vijf minuten nog niet gehaald.

Sommigen zien er bijna hetzelfde uit als toen, dat lijkt me fysiek redelijk onmogelijk zonder "hulp". En de grappen zitten ook nog op niveau 1985.
Ik vond dat vroeger al niks aan.

Dus ik ga mezelf daar niet mee kwellen
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:Maleficent schreef op 27 februari 2016 @ 08:23:

Ik vond dat vroeger al niks aan.

Dus ik ga mezelf daar niet mee kwellen Heel verstandig. Mijn excuus is dat ik pas zeven was
quote:Miskotto schreef op 26 februari 2016 @ 11:40:

[...]

Ik ben bij seizoen 3 en het word alsmaar gecompliceerder. Zodra ik klaar ben met OUAT dan begin ik aan seizoen 3 van House of Cards. Ik volg altijd maar 2 series tegelijk. Verder vraag ik me af of er iemand is die Penny Dreadfull volgt, en is het de moeite waard om aan te beginnen?Penny Dreadfull is zeker de moeite waard, heel mooi gemaakt, en doodeng vaak. Miss soms zelf beetje over the top, maar kan het hebben. Ik kijk er met plezier naar.
Levensgenieter ;)
quote:Lilith75 schreef op 26 februari 2016 @ 14:42:

Ben bij seizoen 3 van TWD vanavond lekker bingen......Ik pas bij S2! Wat een geweldige serie, ben helemaal om.
Girls compete with each other, women empower one another
quote:rastan schreef op 27 februari 2016 @ 06:47:

[...]

Maar even heel serieus, ik ben mede dankzij dit topic toch net pas gestart met TWD. En vond het dus echt heel jammer van de spoilers hier. Dan kun je zeggen 'dat jij vindt dat iedereen het nu wel zou moeten weten' maar dat is dus echt niet zo. En daarom is er volgens mij in dit topic een afspraak over om dat niet te doen.... Hoe simpel kan het zijn.En wat vind je er van Rast?
Nini28 het wordt alleen maar beter
quote:appeltjesgroen schreef op 26 februari 2016 @ 07:45:

[...]

Ik ben nu, na The Killing, bezig met The Bridge. Ook prima te pruimen!Seizoen 2 is ook erg goed van the bridge! Ik kan niet wachten tot seizoen 3 op Netflix komt.
quote:dolfje schreef op 27 februari 2016 @ 13:47:

[...]

En wat vind je er van Rast?Ja ik vind t wel tof! Ik hou dus helemaal niet van horror maar mede dankzij een post van jou (dat het meer over de mensen dan over de zombies gaat) heb ik me daar gelukkig overheen gezet. En ga nu aan seizoen 2 beginnen. Het wordt wel steeds ietsje bloederiger vind ik maar nog steeds heel spannend - en juist niet vanwege de rondvliegende lichaamsdelen idd. Dus dank voor het zetje!
quote:Starshine schreef op 26 februari 2016 @ 16:59:

nee natuurlijk zeg ik dat dan niet.

Maar stel dat ik over tien jaar met collega's over series heb en ik zeg 'Oh ik was zo'n fan van TWD. Ik was helemaal van de kaart toen Daryl in Seizoen 8 Carol moest doden omdat ze door een walker gebeten was.'

Dan verwacht ik eerlijk gezegd geen boze collega omdat die pas in s6 is.

Waarom niet? Voor mij maakt het niet uit hoe oud een serie of film is. Spoiler is spoiler.

Zo ben ik onlangs begonnen aan Twin Peaks, die staat ook sinds kort op Netflix. Die serie is alweer 26 jaar oud maar ik zou echt niet blij zijn als iemand daar een spoiler over zou plaatsen. Hoe 'algemeen bekend' mensen ook denken dat de feiten uit die serie zijn.
Pivot! PIVOT!!!
quote:KitKeller schreef op 27 februari 2016 @ 14:27:

[...]

Waarom niet? Voor mij maakt het niet uit hoe oud een serie of film is. Spoiler is spoiler.

Zo ben ik onlangs begonnen aan Twin Peaks, die staat ook sinds kort op Netflix. Die serie is alweer 26 jaar oud maar ik zou echt niet blij zijn als iemand daar een spoiler over zou plaatsen. Hoe 'algemeen bekend' mensen ook denken dat de feiten uit die serie zijn.+100
quote:rastan schreef op 27 februari 2016 @ 14:22:

[...]

Ja ik vind t wel tof! Ik hou dus helemaal niet van horror maar mede dankzij een post van jou (dat het meer over de mensen dan over de zombies gaat) heb ik me daar gelukkig overheen gezet. En ga nu aan seizoen 2 beginnen. Het wordt wel steeds ietsje bloederiger vind ik maar nog steeds heel spannend - en juist niet vanwege de rondvliegende lichaamsdelen idd. Dus dank voor het zetje!Ha gaaf dat je het leuk vindt! En het bloed etc went. Dat zie ik nu niet eens meer..
Twin peaks vond ik vroeger zo ontzettend eng.. was toen 16/17 denk ik en ik durfde erna nooit alleen in mijn kamer te slapen en ging bij zus liggen of zij bij mij..

quote:Starshine schreef op 26 februari 2016 @ 13:58:

[...]

ik spoiler toch niks?

ik zal niet ongevraagd hele verhaallijnen spuien, maar ik laat ook mijn t-shirt met daarop een karakter en de naam van de plaats waar ze bivakkeren niet in de kast laat liggen. Dat bedoel ik, ik hou er op die manier geen rekening mee dat nog niet iedereen de serie helemaal gezien heeft.

Op een gegeven moment is het ook gewoon klaar hè. Er zijn altijd wel mensen die een film of serie nog moeten zien. Ik ga niet mijn hele leven zwijgen over films en series die ik leuk vind.

Dat kan je dan toch op het daarvoor bestemde topic doen (of er eentje openen)?

Ik heb hier wel eens een behoorlijk verhaalbepalende spoiler gelezen van een serie waar ik net aan was begonnen. Daar heb ik echt flink de pest in gehad.

[...]

Zo ben ik onlangs begonnen aan Twin Peaks, die staat ook sinds kort op Netflix. Die serie is alweer 26 jaar oud maar ik zou echt niet blij zijn als iemand daar een spoiler over zou plaatsen. Hoe 'algemeen bekend' mensen ook denken dat de feiten uit die serie zijn.Helemaal eens. Juist met Netflix e.d. krijg je steeds meer dat mensen series kijken op andere tijdstippen dan vroegah. En niks zo ergerlijk als ongevraagde informatie over de inhoud.
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 27 februari 2016 @ 14:56:

[...]

Helemaal eens. Juist met Netflix e.d. krijg je steeds meer dat mensen series kijken op andere tijdstippen dan vroegah. En niks zo ergerlijk als ongevraagde informatie over de inhoud.Eens.

[...]

Zo ben ik onlangs begonnen aan Twin Peaks, die staat ook sinds kort op Netflix. Die serie is alweer 26 jaar oud maar ik zou echt niet blij zijn als iemand daar een spoiler over zou plaatsen. Hoe 'algemeen bekend' mensen ook denken dat de feiten uit die serie zijn.Nou succes dan met het ontwijken van alle spoilers van elke serie, film of boek dat ooit gemaakt is.
quote:Moiren_ schreef op 27 februari 2016 @ 14:55:

[...]

Dat kan je dan toch op het daarvoor bestemde topic doen (of er eentje openen)?

Ik heb hier wel eens een behoorlijk verhaalbepalende spoiler gelezen van een serie waar ik net aan was begonnen. Daar heb ik echt flink de pest in gehad.wat heb ik dan gespoilerd vraag ik me al sinds gisteren af?
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 27 februari 2016 @ 14:56:

[...]

Helemaal eens. Juist met Netflix e.d. krijg je steeds meer dat mensen series kijken op andere tijdstippen dan vroegah. En niks zo ergerlijk als ongevraagde informatie over de inhoud.

Dus, ik mag mijn [karakter uit TWD] in [plaats uit TWD]-t-shirt niet aan, want stel je voor dat iemand dat ziet?

en gaan jullie ook boze brieven schrijven naar Fox omdat die trailers uitzendt waarin je ziet dat Rick e.a.nog in leven zijn?
quote:Starshine schreef op 27 februari 2016 @ 15:57:

[...]

Nou succes dan met het ontwijken van alle spoilers van elke serie, film of boek dat ooit gemaakt is.Ik weet niet of jij het was, maar ik zag gezinsuitbreiding, specifieke huisvesting en een personage voorbij komen.
quote:Starshine schreef op 27 februari 2016 @ 15:57:

[...]

Nou succes dan met het ontwijken van alle spoilers van elke serie, film of boek dat ooit gemaakt is.

Dat is echt doodsimpel. Zolang je er niet naar op zoek gaat is dat geen probleem.

Ik ben alleen van mening dat in een topic als dit, bedoeld om elkaar leuke tips te geven over Netflix series, het niet de bedoeling is dat er over de verloop van series gepraat wordt. Ik klik dit topic aan om te kijken of er nog leuke series zijn die ik nog niet ken/ gezien heb. Niet om te lezen hoe die aflopen. Lijkt me vrij logisch.
Pivot! PIVOT!!!
@ Starshine: Wat heb jij gegeten vandaag? Zure bommen?

Jij vertelt graag spoilers en anderen vertellen dat ze die liever niet zien.. En nu?
quote:Starshine schreef op 27 februari 2016 @ 15:59:

[...]

Dus, ik mag mijn [karakter uit TWD] in [plaats uit TWD]-t-shirt niet aan, want stel je voor dat iemand dat ziet?

en gaan jullie ook boze brieven schrijven naar Fox omdat die trailers uitzendt waarin je ziet dat Rick e.a.nog in leven zijn?

Doe niet zo flauw joh. Er wordt hier gewoon gevraagd niet in dit topic over de inhoud en het verloop van series te praten, maar dat gewoon in de betreffende topics te doen.

Is toch een kleine moeite?
Huisregels

j. Het plaatsen van spoilers.

Het plaatsen van spoilers is niet toegestaan, tenzij in de titel is aangeven dat het topic spoilers bevat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven