Minnaar, deel 31

10-12-2015 00:33 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Al 30 delen lang schrijven we over het wel en wee om en rond onze minnaars.

Heb jij een fladderend hart of zit ze vast verankerd in je eigen borstkas? Eet, slaap en toiletteer jij met je telefoon of leg je hem ook rustig een paar dagen in de la?

Met andere woorden...

Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met het grootste gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen?

Dit topic is voornamelijk bedoeld voor gelijkgestemden al staan we natuurlijk open voor nieuwe input en meningen mits respectvol geschreven, het is de toon die de muziek maakt.

Het is fijn als je een avatar oploadt, zo blijven we kleurrijk en is het makkelijker om de verhalen bij de naam te plaatsen. Bedankt.

.
Wikkie, vindt zijn nieuwe relatie het ook allemaal wel lekker zo?
Vast niet! Als ze het te weten komt dan is het gelijk uit denk ik maar zo.
Wikkie waarom en hoe lang zijn jij en jouw ex uit elkaar?

En het klinkt een beetje alsof jij het niet erg zou vinden als het uit gaat met zn nieuwe relatie?
Wij zijn iets meer dan een half jaar uit elkaar. En nee het hoeft van mij echt niet uit hoor. Dat zou betekenen dat hij geen huis heeft en bij mij op de bank komt zitten. daar heb ik heb geen zin in. Maar of het me echt iets kan schelen? Nee dat ook niet. Het is gewoon niet mijn probleem. En ik ga er zeker niet op aansturen om het uit te krijgen tussen die 2!
Ik zal straks even op andere berichten reageren. Ben nog even aan het landen van dit weekend. Manman..

Heerlijke middag en nacht gehad, ennuhh roos, ook nuchter krijgtie m omhoog! Haha

Gezellig wat gedronken, daarna de hotelkamer niet uitgeweest. Lang leve de roomservice!

Ohja wat gedronken als in koffie.. 😊
quote:RedVelvet-76 schreef op 01 maart 2016 @ 11:00:

Ik kan me er geen beeld van maken hoe het met de sex gaat (kan gaan) wanneer je zo lang bij elkaar bent. Interessant en fijn dat dit hier gedeeld wordt!

Aleksiss, heb jij zelf een punt achter jouw minnaarrelatie gezet?Ja, ik heb er een punt achter gezet, dat was niet makkelijk en ik heb er ook een tijd over gedaan, uiteindelijk kon ik er rationeler naar kijken, en daarmee werd de verliefdheid minder en nam de geiligheid af, en wilde ik er het risico niet meer voor lopen. Nog een tijdje alleen gechat zonder afspreken, en ook daar was ik uiteindelijk klaar mee, omdat ik me toen ook al volop op thuis gestort had, om mijn relatie te redden. Ik kan het niet allebei, een goede relatie én een geheime minnaar relatie.
quote:theemok2 schreef op 01 maart 2016 @ 11:35:

indeed ...
Klinkt heel sterk Aleksiss Afstand zal altijd helpen, maar de meeste willen dit meestal niet uitvoeren en dat begrijp ik volkomen (doe ik zelf ook niet consequent ). Sterk zijn is niet (altijd) makkelijk.
*kruipt uit de meelees stand*

Hallo allen!

Sinds een jaar begeef ik me in minnaar-land. Nooit gedacht dat land te gaan ontdekken, maar blijkbaar ben ik toch erg (reis) lustig! Ik vind het een prachtig land met mooie hooggebergte. De dalen heb ik nog niet bezocht. Mede door de spiegels die hier regelmatig worden voorgehouden behoed ik me daar voor. Dank voor de spiegels, al waren ze nooit op mij gericht, door mee te lezen en absorberen heb ik veel geleerd!

Ik ben een midden dertiger, al jaren in een stabiele fijne relatie, 2 opgroeiende kids. In het begin van de minnaarland verkenning goed de verkenner rol gespeeld en nu sinds een poos meer steady met dezelfde man. We zien elkaar niet vaak door verschillende redenen, maar áls het zover is! Damn! Het os bijna weer zover en ik kijk er zo enorm naar uit! Dat wordt een fijne middag en avond genot! Daarnaast nog in een verkennende fase met een andere minnaar, met hem heb ik nu 2 keer afgesproken...beiden weten van elkaar.

Mijn nr1 is niet op de hoogte. We hebben wel gesprekken gehad over een open relatie. Dat flipperde van oké ik sta ervoor open maar wil het niet weten als je wat doet naar een oké ik wil alles weten. Fijn! Maar toen ik vertelde over een mogelijke date klapte mijn nr1 dicht en was het open relatie boek gesloten wat hem betreft! Heel erg jammer, ik gun het hem ook zo! Mijn bloed kroop inmiddels waar het niet gaan kon en ik besloot door te gaan met minnaarland ontdekken. Geen makkelijke keuze, rationeel/emotioneel, mais bon, het is nu zoals het is.
quote:Miss_Congeniality schreef op 01 maart 2016 @ 09:50:

Maar ben ik echt zo slecht?.. :S

Of je slecht bent Miss-C dat weet ik niet, menselijk ben je in ieder geval, ik denk dat je op zeer glad ijs begeeft. Jullie date frequentie is erg hoog, en jullie doen heel veel leuke dingen samen, hij deelt zijn gezinsleven met je, me dunkt dat je het gevoel hebt dat je in een relatie zit. Wat vindt zijn vrouw hiervan? vindt zij het niet een beetje veel? of houdt hij het grotendeels verborgen voor haar?

Dat het zo goed voelt is natuurlijk logisch, jullie hebben duidelijk een klik samen, het is nieuw en jullie zijn verliefd, dus dat het zo goed voelt is heel normaal. Maar is het wel zo goed, is dit ook de afspraak die hij zo met zijn vrouw heeft? of loopt het giga uit de hand. Is dit de man waarmee je een relatie zou willen, zou jij dit van hem accepteren? want uiteindelijk ben jij gewoon ook gewoon en wordt de spanning minder, of is dit niet wat je wilt lezen?

Mijn advies aan jou, neem wat afstand, schroef de date frequentie naar beneden. kom even bij zinnen, dit is te veel.
Idd...smiley is alles zeggend. het is me duidelijk, ik hoor hier niet thuis! Sorry!!
quote:RedVelvet-76 schreef op 01 maart 2016 @ 11:43:

Klinkt heel sterk Aleksiss Afstand zal altijd helpen, maar de meeste willen dit meestal niet uitvoeren en dat begrijp ik volkomen (doe ik zelf ook niet ). Sterk zijn is niet (altijd) makkelijk.mwha, sterk...het is jammer dat mijn nick van toen op anoniem staat, valt niet meer echt na te lezen, maar echt sterk was ik niet hoor. Uiteindelijk was ik er klaar mee, echt niet van de ene op de andere dag, ik worstelde enorm met mijn gevoelens richting mijn man, ik ging stiekem vreemd, niks out in the open, geen open relatie. Ik loog alles bijenkaar, en daarmee kwam ik behoorlijk in de knel. Dit heeft ervoor gezorgd dat ik er wel mee moest stoppen, het strookte niet met wie ik ben. Het had twee kanten op kunnen gaan, als ik er langer mee door was gegaan, waren mijn man en ik niet meer bij elkaar, ik ben blij dat het anders gelopen is. Mijn man weet inmiddels trouwens van mijn vreemdgaan.
Uiteindelijk heb je dan toch een sterk besluit genomen! Je hebt van jezelf kunnen toegeven dat je in de knel kwam door het liegen en bedriegen en hebt voor je relatie gekozen. Ik kan mij vrouwen voorstellen die dat niet kunnen/durven!
quote:123_D_T_eyes schreef op 01 maart 2016 @ 12:10:

Uiteindelijk heb je dan toch een sterk besluit genomen! Je hebt van jezelf kunnen toegeven dat je in de knel kwam door het liegen en bedriegen en hebt voor je relatie gekozen. Ik kan mij vrouwen voorstellen die dat niet kunnen/durven!Precies het bovenstaande Aleksiss, vandaar wel sterk dat je hebt doorgezet! En dat het een proces is met ups en (vele) downs, dat weten velen van ons, ook al zijn we nog niet klaar met het proces. Heb je het zelf achteraf aan jouw man verteld?
quote:123_D_T_eyes schreef op 01 maart 2016 @ 12:10:

Uiteindelijk heb je dan toch een sterk besluit genomen! Je hebt van jezelf kunnen toegeven dat je in de knel kwam door het liegen en bedriegen en hebt voor je relatie gekozen. Ik kan mij vrouwen voorstellen die dat niet kunnen/durven!

Dank je.

Heb zojuist jouw verhaal gelezen, herkenbaar, maar waarom nu er nóg een minnaar bij? Maak je het jezelf niet onnodig ingewikkeld? Of worden je behoeftes door minnaar 1 te weinig ingevuld?
Heb nog niet alles terug kunnen lezen. Ga ik later doen.

Mijn leuke man lag dus eerst aan de zuurstof. Nu aan de beademing. Dat betekent dus inderdaad dat ik op dit moment niks hoor. Hij wordt kunstmatig in slaap gehouden om zijn lichaam de rust te kunnen geven te herstellen.

Wat wij hebben is nog heel pril. Voor mij allemaal nieuw. Heb me nog nooit op een zijspoor begeven binnen mijn relatie. Afstand nemen vind ik op dit moment erg moeilijk.

Tsja...misschien moet hij zijn krachten sparen voor zijn gezin. Voor hem is dit ook allemaal nieuw. Ik hoop in ieder geval op een snel bericht. Dit vreet me namelijk behoorlijk op.
quote:RedVelvet-76 schreef op 01 maart 2016 @ 12:15:

[...]

Heb je het zelf achteraf aan jouw man verteld?Nee, hij kwam erachter door wat slordigheidjes van mijn kant, gelukkig kwam hij er achter toen het al dik een half jaar over was met minnaar, dat scheelt enorm in het proces natuurlijk. Ik kon ook goed uitleggen hoe het gegaan was, en wij zaten al in de volgende stap van onze relatie, dit was voelbaar voor hem, daarom heeft hij het me kunnen vergeven, maar vergeten..... Dat nooit denk ik. Wat me vooral opviel toen hij er achter kwam, was dat de leugen hem het meest zeer deed.
Dat lijkt me nog wel wat Aleksiss. Heb je net jouw eigen struggle gehad en dan nog zo een nasleep.
Wikkie, ik heb moeite met het gemak waarmee je alles wegwuift. Je bent net een half jaar weg bij je ex, en je ligt alweer met hem in bed, terwijl hij een nieuwe relatie heeft. Ik kan er wel allerlei fraais omheen brouwen, maar dat doet niets af aan het feit dat jij het wel allemaal lekker en makkelijk vindt. Vanuit jouw standpunt is het dat ook, vanuit zijn standpunt waarschijnlijk ook, maar voor zijn vriendin vind ik het heel erg zuur. Dat iemand na 20 jaar jeuk krijgt en daaraan toegeeft vind ik niet minder erg, maar in zo'n prille relatie gaan roeren... vandaar, ik kan maar beter niks zeggen.

Je kunt hier heus je verhaal doen, en sorry zeggen is niet nodig. Althans, niet naar ons toe.
Niet alleen ik lig met hem in bed, maar hij ook met mij hé! Overigens is het initiatief zeker niet van mijn kant gekomen. Ik heb aan niemand meer verantwoording af te leggen en ja daarom wuif ik het weg. Het is simpel weg niet mijn probleem. Het is zijn probleem.
Wikkie, ik snap wel dat je zo denkt, hebben jullie buiten de seks geen gevoelens meer voor elkaar? Dat lijkt mij moeilijk met een ex?
Als je iets echt wil, ga er dan voor!
Hoi Leukleven, ik moet zeggen dat dit topic mij zeker aan het denken zet. het is ook raar dat iemand in zo een prille relatie vreemdgaat. En ja er zijn nog steeds gevoelens voor elkaar. Maar ik zie bij elkaar komen niet meer als optie. Mijn leven is zoveel rustiger geworden en leuker eigenlijk.
Ik kan me zo voortellen dat hij misschien andere verwachtingen heeft en denkt/hoopt dat het nog goed gaat komen.....of hebben jullie je verwachtingen goed afgestemd op elkaar?
Als je iets echt wil, ga er dan voor!
Ja we hebben zeker uitgesproken (gister nog) dat we vrienden zijn en we allebei onze eigen richting uitgaat maar dat we de band wel goed willen houden. Dus dat zeker. Mijn vermoeden is nu...en dat maakt de situatie eigenlijk alleen maar erger...dat hij geen seks met zijn nieuwe relatie heeft. Althans, dat laat hij op meerdere momenten in niet zoveel bewoordingen ontvallen. Wat ik daar dan weer mee moet? Dat weet ik niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven