HOUSE m.d.
maandag 20 augustus 2007 om 11:11
hey allemaal.
Ik ben een grote ''house'' fan, het is een (té leuke) serie op sbs6
voor de mensen die het nog niet kennen:
House, een medisch genie dat een team leidt van jonge diagnostici. Hij is erg op zichzelf en zou het liefst alle contact met zijn patiënten vermijden. Desondanks staat hij in hoog aanzien vanwege zijn feilloze instinct. Dit, en zijn voorliefde voor medische vraagstukken, maken van hem de laatste hoop voor ''onbehandelbare'' patiënten met ongewone en mysterieuze ziektes
ik vind het een boeiende serie, er komt (sarcastische) humor in voor, en het is gewoon spannend, je bent benieuwd hoe het afloopt.
dat laatste is natuurlijk mijn mening, daar ben ik vast en zeker niet de enige in.
het wordt op dinsdag (herhaling) en donderdag uitgezonden
ik ben vooral erg benieuwd wat jullie van de serie vinden?
groetjes mandy
Ik ben een grote ''house'' fan, het is een (té leuke) serie op sbs6
voor de mensen die het nog niet kennen:
House, een medisch genie dat een team leidt van jonge diagnostici. Hij is erg op zichzelf en zou het liefst alle contact met zijn patiënten vermijden. Desondanks staat hij in hoog aanzien vanwege zijn feilloze instinct. Dit, en zijn voorliefde voor medische vraagstukken, maken van hem de laatste hoop voor ''onbehandelbare'' patiënten met ongewone en mysterieuze ziektes
ik vind het een boeiende serie, er komt (sarcastische) humor in voor, en het is gewoon spannend, je bent benieuwd hoe het afloopt.
dat laatste is natuurlijk mijn mening, daar ben ik vast en zeker niet de enige in.
het wordt op dinsdag (herhaling) en donderdag uitgezonden
ik ben vooral erg benieuwd wat jullie van de serie vinden?
groetjes mandy
zondag 26 oktober 2008 om 11:41
Ik verklap niets
Je kan genoeg info vinden online. Mijn man download al die laatste afleveringen via Torrent volgens mij en soms vind hij ook de NL ondertiteling.
Ik moet ze dus bijna allemaal nog een keertje zien omdat je al die medische termen in het engels niet snapt, ik dan
Maar het is nog steeds helemaal te gek
En van mij mag ie President worden
Je kan genoeg info vinden online. Mijn man download al die laatste afleveringen via Torrent volgens mij en soms vind hij ook de NL ondertiteling.
Ik moet ze dus bijna allemaal nog een keertje zien omdat je al die medische termen in het engels niet snapt, ik dan
Maar het is nog steeds helemaal te gek
En van mij mag ie President worden
woensdag 29 oktober 2008 om 11:40
quote:Star schreef op 28 oktober 2008 @ 13:14:
Jawel. Afgelopen donderdag was de laatste aflevering van seizoen vier.
huh? dacht dat ze op tv altijd voorliepen op de dvd's, ik heb seizoen 4 namelijk een poosje terug al op dvd gekocht
wel 'n klein seizoen trouwens, met veel minder afleveringen dan normaal...
hopelijk komt seizoen 5 snel uit op dvd
Jawel. Afgelopen donderdag was de laatste aflevering van seizoen vier.
huh? dacht dat ze op tv altijd voorliepen op de dvd's, ik heb seizoen 4 namelijk een poosje terug al op dvd gekocht
wel 'n klein seizoen trouwens, met veel minder afleveringen dan normaal...
hopelijk komt seizoen 5 snel uit op dvd
donderdag 30 oktober 2008 om 12:20
http://www.youtube.com/watch?v=4T0lT8gJFO0
Bloopers
Bloopers
There's nothing fair in this world,there's nothing sure in this world,there is nothing pure,so you better look for something left in this world.