Pluizende handdoeken
donderdag 3 maart 2016 om 21:11
Hallo viva dames!
Een aantal maanden geleden heb ik nieuwe zwarte handdoeken bij de hema gekocht. Het zijn mooie handdoeken alleen ze pluizen als een gek
telkens zit heel m'n badkamer onder de pluis en als ik me af droog ook!
Gek gek word ik ervan! Heeft iemand een tip waardoor de handdoeken niet meer pluizen? Helaas heb ik geen droger.
Alvast bedankt!
Een aantal maanden geleden heb ik nieuwe zwarte handdoeken bij de hema gekocht. Het zijn mooie handdoeken alleen ze pluizen als een gek
Gek gek word ik ervan! Heeft iemand een tip waardoor de handdoeken niet meer pluizen? Helaas heb ik geen droger.
Alvast bedankt!
donderdag 3 maart 2016 om 23:09
vrijdag 4 maart 2016 om 00:06
Ik heb ook de hotelkwaliteit, een maand of 5 geleden gekocht en nu eindelijk wordt het pluizen iets minder. Om gék van te worden, maar ik heb geen bon meer.
Zou ze eigenlijk weg willen gooien, maar dat is dan weer zo zonde van handdoeken van nog geen half jaar oud.
Maar voor mij NOOIT meer hema-handdoeken!
Zou ze eigenlijk weg willen gooien, maar dat is dan weer zo zonde van handdoeken van nog geen half jaar oud.
Maar voor mij NOOIT meer hema-handdoeken!
wij schapen hebben doorgaans een gans ander soort esprit
vrijdag 4 maart 2016 om 00:14
Mijn badhanddoeken zijn een allegaartje wat kleur betreft maar dat zal me een zorg zijn. Ik heb nog handdoeken die ik ooit heb gekocht voor mijn uitzet, zo ging dat nog in de jaren zestig. Ze komen van Gerzon, helaas al lang weg. Die zijn nog als nieuw terwijl ze toch heel vaak worden gebruikt. Verder heb ik wel handdoeken en badhanddoeken op de markt gekocht, die van de Hema pluizen inderdaad, ook na tig keer in de droger. Ik heb er een stuk of vier maar die liggen onderop de stapel.
verba volant, scripta manent.
vrijdag 4 maart 2016 om 08:13
quote:Queen-D schreef op 03 maart 2016 @ 22:56:
Ik heb wel de hotel kwaliteit dus je zou denken dat het goed moet zijn. Ik heb een mail naar de hema gestuurd. Eens kijken wat ze ermee gaan doen.
Juist die 'hotelkwaliteit' pluist juist als ik dit zo lees.
Die iets goedkopere zijn goed. Zelfde kwaliteit als die ik al 8 jaar gebruik.
Ik heb wel de hotel kwaliteit dus je zou denken dat het goed moet zijn. Ik heb een mail naar de hema gestuurd. Eens kijken wat ze ermee gaan doen.
Juist die 'hotelkwaliteit' pluist juist als ik dit zo lees.
Die iets goedkopere zijn goed. Zelfde kwaliteit als die ik al 8 jaar gebruik.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
In memoriam AnnA_C
vrijdag 4 maart 2016 om 08:33