Het stamcafé VI

26-02-2016 20:32 3019 berichten
De zesde editie alweer van onze onvolprezen stamkroeg! Dit keer is het thema, op speciaal verzoek van onze Olle Grieze, Hoog. We bevinden ons in de allerhoogste Irish Pub ter wereld, gevestigd in Namche Bazaar (Nepal) op zo'n 3460 meter boven NAP.

Het uitzicht is trouwens ook niet te versmaden:

Klein stukkie lopen en je zit zomaar op zo'n 8850 meter boven NAP, dat is pas echt Hoog!

Afgezien van de locatie is er in onze kroeg gelukkig nog niks veranderd. Zuigen mag, maar alleen stof. En mocht je de aanvechting krijgen ruzie te maken, open dan lekker een eigen topic of voeg mekaar gezellig toe op FB.

Genoeg geluld, het eerste rondje is van Leo, Star, Yas en ik-zei-de-gek!
Alle reacties Link kopieren
quote:Moiren_ schreef op 05 maart 2016 @ 14:59:

Ik moet een les geven die tegen al mijn principes in gaat. Sociaal wenselijke onzin verkopen en op papier zetten is niet mijn sterkste kant verzin je er toch wat leuks bij.
very metal
bijv dat god zo'n lange lul heeft dat ie zichzelf in zijn reet kan neuken.
very metal
quote:-KING- schreef op 05 maart 2016 @ 15:06:

[...]

verzin je er toch wat leuks bij.Wat ik verzin is niet wenselijk
wat goed uitkomt omdat ie daar gek op is.
very metal
quote:Moiren_ schreef op 05 maart 2016 @ 15:07:

[...]

Wat ik verzin is niet wenselijk
very metal
Hoi

quote:Moiren_ schreef op 05 maart 2016 @ 14:59:

Ik moet een les geven die tegen al mijn principes in gaat. Sociaal wenselijke onzin verkopen en op papier zetten is niet mijn sterkste kant

Doe het gewoon goed. En daarmee bedoel ik over de top, maar dan net zodat je niet over het randje kukelt. Met grote blauwe candycandy-ogen moet jij kunnen fluisterlispelen: maar zo IS het toch?!

Dat heet kritisch denkvermogen stimuleren.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Vertel Moi?
quote:hatsetats schreef op 05 maart 2016 @ 14:15:

Godverdegodverdegodverdegodver die achterlijke parkeerautomaten met dat handige kentekenparkeren. Krijg drie keer een foutmelding, mét die kloterige parkeerwachter erbij. Ik vraag 'joh ik hoef alleen ff naar de slager, dat ding doet het duidelijk niet, vind je het goed dat ik ff heen en weer loop?' Nee natuurlijk en dat snap ik ook wel. Maar moe, hongerig en stront sjaggerijnig dus 'ik doe mijn boodschappen wel ergens anders'. En de auto in, portier dichtgeknald, bijna die parkeerwachter van zn sokken gereden en met gierende banden weg. En nu moet ik er godverdegodver nog een keer uit.Naar een andere slager?
quote:hatsetats schreef op 05 maart 2016 @ 14:51:

Volgens mij is het vilein.Niet alleen volgens jou. Wat dom van me. Zo zie je maar dat ik niet in goede doen ben. Wel gedweild in de tussentijd.
quote:feow schreef op 05 maart 2016 @ 15:12:

[...]

Doe het gewoon goed. En daarmee bedoel ik over de top, maar dan net zodat je niet over het randje kukelt. Met grote blauwe candycandy-ogen moet jij kunnen fluisterlispelen: maar zo IS het toch?!

Dat heet kritisch denkvermogen stimuleren.Nee, dat kan ik niet. Ik kan niet met groene ogen beweren dat als je je aan god geeft het allemaal goed komt. Ik ben naar omwegen aan het zoeken
quote:barbaracartland schreef op 05 maart 2016 @ 14:39:

Bonuspunten voor je als je ook nog 'ik houd het nu even heel erg bij mezelf hoor, maar...' gevolgd door een vilijne filering van andermans karakter, kunt doen. Ik ken zo iemand. Ik zou haar graag uitzwaaien bij haar emigratie naar een land waar ze dat soort opmerkingen wél kunnen waarderen.

Verschrikkelijk....

Ik ken ook zulke mensen.

Ik probeer altijd op te letten hoe ze dat doen, dat fileren maar ik onthou het nooit, die techniek.

Hier op het forum heb je ze ook. Van die mensen die al-tijd iets gemeens weten te zeggen of een steek of twee onder water geven.
quote:Moiren_ schreef op 05 maart 2016 @ 15:20:

[...]

Nee, dat kan ik niet. Ik kan niet met groene ogen beweren dat als je je aan god geeft het allemaal goed komt. Ik ben naar omwegen aan het zoeken

Kan je best. *sper open en stop met knipperen*

"Er zijn mensen die geloven, oprecht geloven, dat als je je aan god geeft het allemaal goed komt."
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:Eleonora-1 schreef op 05 maart 2016 @ 15:23:

[...]

Verschrikkelijk....

Ik ken ook zulke mensen.

Ik probeer altijd op te letten hoe ze dat doen, dat fileren maar ik onthou het nooit, die techniek.

Hier op het forum heb je ze ook. Van die mensen die al-tijd iets gemeens weten te zeggen of een steek of twee onder water geven.Maar waarom, dat vraag ik me nog steeds af. Waarom wil je zo gemeen zijn? Is dat onvrede met jezelf? Bitterheid? Te strak zittend ondergoed?
Nee, ik kan het echt niet. Gewoon niet. Ik heb een omleiding gevonden.
quote:Eleonora-1 schreef op 05 maart 2016 @ 01:11:

Gebaseerd op Drenthe, Middle Earth.

Tolkien zag de bossen bij Exloo, de hei, Drouwenerzand en het museum van Ellert en Brammert en toen is hij met 'in de ban van de ring' begonnen.

True story....
very metal
quote:Eleonora-1 schreef op 05 maart 2016 @ 15:19:

[...]

Naar een andere slager?Ik heb net besloten dat de slager er maandag ook nog wel is. Vandaag eten we vis (waar we vreselijk van gaan genieten want ik schrok me een ongeluk; ¤26 voor 4 harinkies en 4 slibtongetjes) Morgen chili, Vega versie dan maar
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:barbaracartland schreef op 05 maart 2016 @ 15:20:

[...]

Niet alleen volgens jou. Wat dom van me. Zo zie je maar dat ik niet in goede doen ben. Wel gedweild in de tussentijd.

Dat is al wat.

Ik wist het ook niet zeker meer.
Hallooooo

Nog wat te drinken hier?
Speciaal voor jou Star:

quote:Wollstonecraft1792 schreef op 05 maart 2016 @ 15:43:

Speciaal voor jou Star:

[afbeelding]

Het rietje ontbreekt.
Zij dronk ranja met een rietje, mijn Sophietje
quote:barbaracartland schreef op 05 maart 2016 @ 15:28:

[...]

Maar waarom, dat vraag ik me nog steeds af. Waarom wil je zo gemeen zijn? Is dat onvrede met jezelf? Bitterheid? Te strak zittend ondergoed?

Dat laatste hoeft niet perse.

Ik heb nu een te strakke slip aan én ben best moody en toch wil het vals zijn niet erg lukken.

Er zijn mensen die gewoon zo zijn ben ik bang.
quote:hatsetats schreef op 05 maart 2016 @ 15:55:

Zij dronk ranja met een rietje, mijn Sophietje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven