Ergernissen in de supermarkt 2

16-08-2015 16:24 2981 berichten
Alle reacties Link kopieren
Happy new topic



Hier het oude topic Ergernissen in de supermarkt 1



I can explain it to you, but I can't understand it for you
Tvp
Alle reacties Link kopieren
Bij het broodbeleg en gebak bij de Hema hebben ze weliswaar handschoentjes aan, maar met diezelfde handschoenen rekenen ze af. En gaan daarna weer ham snijden.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben benieuwd of ik mijn supermarktbezoek van vandaag nog tegenkom in dit topic
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:hatsetats schreef op 05 maart 2016 @ 18:47:

Ik ben benieuwd of ik mijn supermarktbezoek van vandaag nog tegenkom in dit topic Vertel
Houdbare producten van buiten de koeling terugbrengen: zie ik geen probleem in.

Heb pas na een feestje een paar pakken sap terug gebracht, drink ik zelf niet.



Maar gebak en überhaupt koelingsprodukten vind ik echt niet kunnen. Je weet niet hoe iemand dat in de tussentijd heeft bewaard...



En gebak dat over is: gewoon in de vriezer knikkeren. Komt vast nog eens van pas.
Alle reacties Link kopieren
quote:Blandar schreef op 05 maart 2016 @ 18:48:

[...]





Vertel

Niets bijzonders hoor, maar de mevrouw achter me bij de kassa vond me te langzaam. Ik pakte zomaar heel efficient de boodschappen meteen in de tas. Daar had ze al commentaar op tegen haar man. 'Dat schiet ook niet op' en ik vond mezelf zo georganiseerd en snel hHhha

En ik deed de laatste dingetjes (potje basilicum, twee qvocado's en een pakje gelatine) nog in de tas toen de cassiere al het bedrag had aangeslagen. Zelfs men portemonnee lag al klaar. Zegt dat mens achter me 'nou schiet toch eens op!'

Dus toen had ik opeens nog wat vragen voor de cassiere, ik wilde eens precies weten hoe dat nou zat met de koopunten en Disney spaar actie
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Alle reacties Link kopieren
quote:hatsetats schreef op 05 maart 2016 @ 19:01:

[...]



Niets bijzonders hoor, maar de mevrouw achter me bij de kassa vond me te langzaam. Ik pakte zomaar heel efficient de boodschappen meteen in de tas. Daar had ze al commentaar op tegen haar man. 'Dat schiet ook niet op' en ik vond mezelf zo georganiseerd en snel hHhha

En ik deed de laatste dingetjes (potje basilicum, twee qvocado's en een pakje gelatine) nog in de tas toen de cassiere al het bedrag had aangeslagen. Zelfs men portemonnee lag al klaar. Zegt dat mens achter me 'nou schiet toch eens op!'

Dus toen had ik opeens nog wat vragen voor de cassiere, ik wilde eens precies weten hoe dat nou zat met de koopunten en Disney spaar actie
quote:hatsetats schreef op 05 maart 2016 @ 18:47:

Ik ben benieuwd of ik mijn supermarktbezoek van vandaag nog tegenkom in dit topic Toen ik in de supermarkt was vandaag kwamen er opeens 4 politiewagens met sirenes aangereden. Ook spannend
Alle reacties Link kopieren
Goed gedaan Hatsetats, heel irritant van die mensen achter je die zitten te klagen omdat ze zo'n haast hebben. Ga dan niet op zaterdag denk ik dan, of neem meer tijd als ze lopen te klagen dat de parkeermeter afloopt.
quote:hatsetats schreef op 05 maart 2016 @ 19:01:

[...]



Niets bijzonders hoor, maar de mevrouw achter me bij de kassa vond me te langzaam. Ik pakte zomaar heel efficient de boodschappen meteen in de tas. Daar had ze al commentaar op tegen haar man. 'Dat schiet ook niet op' en ik vond mezelf zo georganiseerd en snel hHhha

En ik deed de laatste dingetjes (potje basilicum, twee qvocado's en een pakje gelatine) nog in de tas toen de cassiere al het bedrag had aangeslagen. Zelfs men portemonnee lag al klaar. Zegt dat mens achter me 'nou schiet toch eens op!'

Dus toen had ik opeens nog wat vragen voor de cassiere, ik wilde eens precies weten hoe dat nou zat met de koopunten en Disney spaar actie Hahaha . Goed gedaan inderdaad
Ik had laatst ook zo iemand achter me. Opzichtig zuchten en tegen niemand in het bijzonder zeggen 'al 12 uur....dat haal ik nu nooit meer'.

Ik voelde me niet aangesproken trouwens want ik stond ook nog gewoon in de rij.
quote:hatsetats schreef op 05 maart 2016 @ 19:01:

[...]



Niets bijzonders hoor, maar de mevrouw achter me bij de kassa vond me te langzaam. Ik pakte zomaar heel efficient de boodschappen meteen in de tas. Daar had ze al commentaar op tegen haar man. 'Dat schiet ook niet op' en ik vond mezelf zo georganiseerd en snel hHhha

En ik deed de laatste dingetjes (potje basilicum, twee qvocado's en een pakje gelatine) nog in de tas toen de cassiere al het bedrag had aangeslagen. Zelfs men portemonnee lag al klaar. Zegt dat mens achter me 'nou schiet toch eens op!'

Dus toen had ik opeens nog wat vragen voor de cassiere, ik wilde eens precies weten hoe dat nou zat met de koopunten en Disney spaar actie O, daar werkt de cassiere graag aan mee als het niet snel genoeg gaat voor diegene die achter je staat, hier maken ze dan expres een praatje met je, of ze gaan langzamer scannen.
Alle reacties Link kopieren
quote:WD-40 schreef op 05 maart 2016 @ 19:48:

[...]



O, daar werkt de cassiere graag aan mee als het niet snel genoeg gaat voor diegene die achter je staat, hier maken ze dan expres een praatje met je, of ze gaan langzamer scannen.



Ik moet inderdaad bekennen dat ik me daar ook weleens schuldig aan maak als ik merk dat er iemand onnodig staat te zuchten en te steunen dan ben ik bereid de klant die ik help extra uitleg te geven over het een en ander.



Hier weer een post vanaf de andere kant; de caissière. Laatst weer een klant die al bellend aan mijn kassa komt. Ik kijk het even aan en vaak wordt er opgehangen (blijkbaar kijk ik niet zo vrolijk). Maar deze vrouw tetterde vrolijk door aan de telefoon, keek me niet aan en zei geen gedag. Het ligt er een beetje aan hoe m'n pet die dag staat, maar of ik blèr er extra vrolijk doorheen of ik zeg ook gewoon niks. Ik koos maar voor het laatste aangezien het er niet op leek dat mevrouw doorhad hoe asociaal ze bezig was. Dus ik was gewoon rustig aan het scannen en toen ze had gepind ging ik vrolijk door met de volgende klant. Ik was net bezig met het afrekenen toen de vrouw ervoor erdoorheen begon te blaten dat ze geen spaarpunten had gehad en dat ze die wel wilde. Ik vroeg rustig hoe ik had kunnen weten dat zij die wilde, omdat ze aan het bellen was. Gelukkig kwam mijn leidinggevende langslopen op dat moment en die gaf me gelijk

Begrijp me niet verkeerd, ik ben een heel vriendelijke caissière en vind het ontzettend leuk om met mensen een praatje te maken, maar als ik straal genegeerd word dan heb je aan mij de verkeerde.
quote:TrueColours schreef op 06 maart 2016 @ 00:36:

[...]





Ik moet inderdaad bekennen dat ik me daar ook weleens schuldig aan maak als ik merk dat er iemand onnodig staat te zuchten en te steunen dan ben ik bereid de klant die ik help extra uitleg te geven over het een en ander.



Hier weer een post vanaf de andere kant; de caissière. Laatst weer een klant die al bellend aan mijn kassa komt. Ik kijk het even aan en vaak wordt er opgehangen (blijkbaar kijk ik niet zo vrolijk). Maar deze vrouw tetterde vrolijk door aan de telefoon, keek me niet aan en zei geen gedag. Het ligt er een beetje aan hoe m'n pet die dag staat, maar of ik blèr er extra vrolijk doorheen of ik zeg ook gewoon niks. Ik koos maar voor het laatste aangezien het er niet op leek dat mevrouw doorhad hoe asociaal ze bezig was. Dus ik was gewoon rustig aan het scannen en toen ze had gepind ging ik vrolijk door met de volgende klant. Ik was net bezig met het afrekenen toen de vrouw ervoor erdoorheen begon te blaten dat ze geen spaarpunten had gehad en dat ze die wel wilde. Ik vroeg rustig hoe ik had kunnen weten dat zij die wilde, omdat ze aan het bellen was. Gelukkig kwam mijn leidinggevende langslopen op dat moment en die gaf me gelijk

Begrijp me niet verkeerd, ik ben een heel vriendelijke caissière en vind het ontzettend leuk om met mensen een praatje te maken, maar als ik straal genegeerd word dan heb je aan mij de verkeerde.

Groot gelijk!

Zó asociaal als mensen blijven bellen en niet eens contact met je maken. Eigenlijk zouden supermarkten een policy in moeten stellen dat je niet geholpen wordt als je belt.
quote:Taralina schreef op 06 maart 2016 @ 06:05:

[...]



Groot gelijk!

Zó asociaal als mensen blijven bellen en niet eens contact met je maken. Eigenlijk zouden supermarkten een policy in moeten stellen dat je niet geholpen wordt als je belt.



Yup.



"Ik zal eerst die mevrouw achter u even helpen, dan kunt u rustig telefoneren"
Alle reacties Link kopieren
quote:Lady_Voldemort schreef op 06 maart 2016 @ 08:16:

[...]





Yup.



"Ik zal eerst die mevrouw achter u even helpen, dan kunt u rustig telefoneren" Dat is helaas lastig, aangezien de dingen op volgorde op de band liggen, dus je kunt waarschijnlijk als caissière niet bij de dingen van de volgende klant. Maar ik zou het terecht vinden. Onbeschoft gedoe.....
Oh dear, how sad, never mind.
Alle reacties Link kopieren
Leen bakker

Cassiere slaat producten verkeerd en en begrijpt het vervolgens niet en zegt dat alles goed is en moet de

bedrijfsleider erbij komen.al met al 60 euro teveel aangeslagen dus niet niks.

Daarna werd ik straal genegeerd en werd er alleen nog maar met mijn man gecommuniceerd.ook werd het geld wat ik terug kreeg aan hem gegeven terwijl ik al met mijn portomonnee stond(en ook betaald had)wat hij direct weer aan mij gaf
mano28 wijzigde dit bericht op 06-03-2016 18:57
Reden: P
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Mijn ergernis hier in de supermarkt zijn medewerkers die je kent, en die persoonlijke dingen door de winkel met je gaan bespreken. Of iets roepen. Heee Lanah! Lach's een beetje! Hee hoe was t nou bij de dokter,zag je daar! Lekker gesport, zie dat je je sportbroek nog aan heb!

Alsjeblieft..groet gewoon en hou verder je kop dicht.. echt geen behoefte aan!
l'amour de soi...belle la vie...
Alle reacties Link kopieren
Mijn ergenissen zijn slome mensen die in de weg lopen en een bepaalde cassiere die langdradig met de klanten blijft ouwehoeren terwijl ik wil opschieten (vooral dat platte accent erbij irriteert me mateloos).

En de bekende eerstvolgende die naar de nieuwe rij mag: spontaan beginnen mensen te duwen en te rennen.
Spijt is verstand dat te laat komt
quote:lanah schreef op 07 maart 2016 @ 22:59:

Mijn ergernis hier in de supermarkt zijn medewerkers die je kent, en die persoonlijke dingen door de winkel met je gaan bespreken. Of iets roepen. Heee Lanah! Lach's een beetje! Hee hoe was t nou bij de dokter,zag je daar! Lekker gesport, zie dat je je sportbroek nog aan heb!

Alsjeblieft..groet gewoon en hou verder je kop dicht.. echt geen behoefte aan! Jaa daar heb ik ook altijd zo'n hekel aan. De hele winkel hoeft echt niet te weten dat ik bij de dokter ben geweest of dat ik binnenkort op vakantie ga
Alle reacties Link kopieren
quote:miza schreef op 07 maart 2016 @ 23:02:



En de bekende eerstvolgende die naar de nieuwe rij mag: spontaan beginnen mensen te duwen en te rennen.



degene die achteraan staat en die meteen naar voren rent om als eerste bij die kassa te zijn.

Maar dar zat vast hier al vaker zijn genoemd
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:Hayek schreef op 06 maart 2016 @ 08:22:

[...]



Dat is helaas lastig, aangezien de dingen op volgorde op de band liggen, dus je kunt waarschijnlijk als caissière niet bij de dingen van de volgende klant. Maar ik zou het terecht vinden. Onbeschoft gedoe.....

Ik zag laatst op internet (geloof ik... Tegenwoordig zie je alles op internet ) een bordje bij een restaurant hangen:

Als u aan het bellen bent, zullen wij u niet storen om te vragen wat u wilt drinken. U kunt dan rustig uw telefoongesprek in privacy afronden



Of zoiets, zou ook een idee zijn bij de supermarkt enzo...
Alle reacties Link kopieren
quote:Fruity-Pebbles schreef op 08 maart 2016 @ 12:45:

[...]



Ik zag laatst op internet (geloof ik... Tegenwoordig zie je alles op internet ) een bordje bij een restaurant hangen:

Als u aan het bellen bent, zullen wij u niet storen om te vragen wat u wilt drinken. U kunt dan rustig uw telefoongesprek in privacy afronden



Of zoiets, zou ook een idee zijn bij de supermarkt enzo...



Maar dan blijft er de situatie van de boodschappen op de band. Je zult als cassiere dan toch maar de moed, puf en energie moeten hebben om dat gedoe aan te gaan.

Als die tekst overal zou staan helpt het wellicht want het is inderdaad onbeschoft
Je bent zelf een theepot
Alle reacties Link kopieren
TrueColours, ik vind je nu al geweldig!
Alle reacties Link kopieren
quote:hatsetats schreef op 05 maart 2016 @ 19:01:

[...]



Niets bijzonders hoor, maar de mevrouw achter me bij de kassa vond me te langzaam. Ik pakte zomaar heel efficient de boodschappen meteen in de tas. Daar had ze al commentaar op tegen haar man. 'Dat schiet ook niet op' en ik vond mezelf zo georganiseerd en snel hHhha

En ik deed de laatste dingetjes (potje basilicum, twee qvocado's en een pakje gelatine) nog in de tas toen de cassiere al het bedrag had aangeslagen. Zelfs men portemonnee lag al klaar. Zegt dat mens achter me 'nou schiet toch eens op!'

Dus toen had ik opeens nog wat vragen voor de cassiere, ik wilde eens precies weten hoe dat nou zat met de koopunten en Disney spaar actie Goed gedaan!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven