Ergernissen in de supermarkt 2

16-08-2015 16:24 2981 berichten
Alle reacties Link kopieren
Happy new topic

Hier het oude topic Ergernissen in de supermarkt 1

I can explain it to you, but I can't understand it for you
quote:Fruity-Pebbles schreef op 08 maart 2016 @ 12:45:

Ik zag laatst op internet (geloof ik... Tegenwoordig zie je alles op internet ) een bordje bij een restaurant hangen:

Als u aan het bellen bent, zullen wij u niet storen om te vragen wat u wilt drinken. U kunt dan rustig uw telefoongesprek in privacy afrondenDit was laatst uitgebreid in het nieuws toch? Maar toen ging het over een bakker die een dergelijk bordje had opgehangen.
quote:prik schreef op 09 maart 2016 @ 08:34:

[...]

Dit was laatst uitgebreid in het nieuws toch? Maar toen ging het over een bakker die een dergelijk bordje had opgehangen.Nou ja, het nieuws heeft het geloof ik niet gehaald. Maar op de sociale media is het wel al eerder gespot........
Oh dear, how sad, never mind.
quote:Hayek schreef op 09 maart 2016 @ 08:36:

Nou ja, het nieuws heeft het geloof ik niet gehaald. Welles!
quote:Hayek schreef op 09 maart 2016 @ 08:36:

[...]

Nou ja, het nieuws heeft het geloof ik niet gehaald. Maar op de sociale media is het wel al eerder gespot........

Kan best zijn dat het op social media was, nieuws was het sowieso niet.

Ach, ik loop soms nog wel eens achter
quote:prik schreef op 09 maart 2016 @ 08:48:

[...]

Welles!Ok, maar het Dordrecht-katern van het AD geldt niet als "uitgebreid in het nieuws" toch?
Oh dear, how sad, never mind.
Vanmorgen stond er een mevrouw voor me die haar komkommer continu aan het knijpen was, toen ze aan de beurt was zei ze tegen de cassiere deze komkommer is zacht ik ga even een nieuwe halen. Ja logisch als je hem fijngeknepen hebt

Toen ze met een slakkengang aan het inpakken was ontdekte ze nog een kapot blad tussen de tulpen, die moesten ook nog even geruild worden, de cassiere rolde maar eens met haar ogen, zuchtte diep en ging weer verder scannen.

Ik was dus niet enige die zich stond te ergeren vandaag
Geen supermarkt maar de kruidvat.Vanmorgen zie ik een aanbieding 2 voor 1,50 euro dus die neem ik mee.En ja hoor bij de kassa slaat ze het wel voor de volle pond aan.Dus ik zeg tegen haar het is 2 voor 1,50 euro.O ja zegt ze niet dat ik weet.Ik heb het toch echt zelf gezien en het bordje staat er ook gewoon voor.Zuchtend loopt ze heen om te kijken of er inderdaad een bordje voor staat.En ja hoor u heeft gelijk,dus ik krijg 4,50 euro weer terug.3 weken geleden ook al bij de kruidvat toen ging het om 6 euro.Waarom staan zulke aanbiedingen niet gewoon in de kassa.Heel irritant.Ik voel me dan ook echt zo'n zeur om de kassamedewerker erop aan te spreken.
Bedenk niet wat je wilt hebben, maar geniet van wat je hebt
quote:jennie77 schreef op 09 maart 2016 @ 12:50:

Geen supermarkt maar de kruidvat.Vanmorgen zie ik een aanbieding 2 voor 1,50 euro dus die neem ik mee.En ja hoor bij de kassa slaat ze het wel voor de volle pond aan.Dus ik zeg tegen haar het is 2 voor 1,50 euro.O ja zegt ze niet dat ik weet.Ik heb het toch echt zelf gezien en het bordje staat er ook gewoon voor.Zuchtend loopt ze heen om te kijken of er inderdaad een bordje voor staat.En ja hoor u heeft gelijk,dus ik krijg 4,50 euro weer terug.3 weken geleden ook al bij de kruidvat toen ging het om 6 euro.Waarom staan zulke aanbiedingen niet gewoon in de kassa.Heel irritant.Ik voel me dan ook echt zo'n zeur om de kassamedewerker erop aan te spreken.

Ik scheur bij de Kruidvatfolder altijd de aanbiedingen uit die ik wil hebben, en na het afrekenen controleer ik onmiddellijk mijn kasticket.

Ben al meerdere keren met mijn scheursels+ticket teruggekeerd, en ik word altijd netjes terugbetaald, maar dat zou toch niet nodig moeten zijn
Ja Kruidvat kan er wat van, ik had pas een verpakking met 3 bussen scheerschuim er zat een prijssticker op met van 9,99 voor 5 euro.

Ik dacht dat is een mooie aanbieding dus in mijn mandje. Bij de kassa slaat de kassa 10 euro aan dus ik zeg er staat hier 5 euro en geen 10. Ging de verkoopster mij ervan beschuldigen dat ik er een andere prijssticker erop geplakt zou kunnen hebben. Ik werd woest en heb haar meegenomen naar het rek waar nog wel 10 verpakkingen stonden met allemaal dezelfde prijssticker van 5 euro erop.

Tsja, die mensen zijn er he die de stickers verwisselen. Ik heb vriendelijk bedankt en de scheerschuim laten staan, trut.
quote:paper-clip schreef op 10 maart 2016 @ 12:54:

Ja Kruidvat kan er wat van, ik had pas een verpakking met 3 bussen scheerschuim er zat een prijssticker op met van 9,99 voor 5 euro.

Ik dacht dat is een mooie aanbieding dus in mijn mandje. Bij de kassa slaat de kassa 10 euro aan dus ik zeg er staat hier 5 euro en geen 10. Ging de verkoopster mij ervan beschuldigen dat ik er een andere prijssticker erop geplakt zou kunnen hebben. Ik werd woest en heb haar meegenomen naar het rek waar nog wel 10 verpakkingen stonden met allemaal dezelfde prijssticker van 5 euro erop.

Tsja, die mensen zijn er he die de stickers verwisselen. Ik heb vriendelijk bedankt en de scheerschuim laten staan, trut.

Wow, wat een enorme misser van die verkoopster.

Ze had zich kapot moeten schamen.

Iemand zomaar vals beschuldigen.
quote:Hayek schreef op 09 maart 2016 @ 08:52:

Ok, maar het Dordrecht-katern van het AD geldt niet als "uitgebreid in het nieuws" toch? Dat klopt. Alleen heb ik het niet in het Dordrecht-katern van het AD gelezen, dat was toevallig de eerste link toen ik googelde.
quote:paper-clip schreef op 09 maart 2016 @ 11:30:

Vanmorgen stond er een mevrouw voor me die haar komkommer continu aan het knijpen was, toen ze aan de beurt was zei ze tegen de cassiere deze komkommer is zacht ik ga even een nieuwe halen. Ja logisch als je hem fijngeknepen hebt

Toen ze met een slakkengang aan het inpakken was ontdekte ze nog een kapot blad tussen de tulpen, die moesten ook nog even geruild worden, de cassiere rolde maar eens met haar ogen, zuchtte diep en ging weer verder scannen.

Ik was dus niet enige die zich stond te ergeren vandaag Hahaha komkommer kapot knijpen. Wat grappig zeg.
ik weet dat er mensen zijn die prijsstckers verwisselen, maar die verkoopster had gewoon dom moeten zeggen 'oh haha dat was nog niet in de kassa verwerkt'

Je gaat toch geen klanten beschuldigen van fraude?
ik vind een bakker die een bordje tegen mobiel bellen ophangt niet bepaald nieuwswaardig. Ik denk ook niet dat bellende klanten zo'n enorme plaag zijn dat er regelgeving voor moet komen.\

Ik zie het eigenlijk nooit, bellende klanten die de kassière negeren.

Tsja, die mensen zijn er he die de stickers verwisselen. Ik heb vriendelijk bedankt en de scheerschuim laten staan, trut.Wat schandalig! Ik heb de laatste 2x ook gehad dat ik bij de Kruidvat iets van een aanbieding ging kopen en dat de kassa de verkeerde prijs aangaf. Beide keren liep er iemand mee de winkel in die dan reageerde met 'ja, het staat er inderdaad, nou, dan moeten we het je toch maar voor die prijs meegeven'. Alsof dat een enorme gunst is. Het staat toch echt tegen die prijs in jullie folder en in jullie schappen!
Ik snap echt überhaupt niet dat je iemand zomaar gaat beschuldigen, ze wilde ze toen wel alsnog voor 5 euro meegeven net of het inderdaad een hele grote gunst is dat ze voor die prijs mee mogen terwijl de prijs er gewoon op staat

Heb je weleens een Kruidvat prijssticker ergens vanaf moeten halen, dat lukt je niet eens om die heel eraf te krijgen en dan weer ergens anders in 1 stuk op te plakken.

Ik ga voortaan wel ergens anders heen.

Soms denk ik weleens dat ze bij het Kruidvat elke ochtend weer hard lachend met het personeel expres een parcours uitzetten waar zoveel mogelijk mensen hun nek over breken of waar ze niet meer verder kunnen lopen omdat er ineens een muur van luiers met korting op staat gesteld.

Het resultaat is een soort hels labyrint van talkpoeder, grootverpakkingen Autodrop en cadeauverpakkingen met doucheschuim, gelardeerd met kinderspeelgoed, een doolhof waarin hertjes in uniformjasjes patrouilleren met glazige ogen omdat ze niet meer weten waar ze alles die ochtend verstopt hebben, laat staan wat er in de aanbieding is.
Lotus:
Lotus !
lotus
Ik zie het al helemaal voor me.
Bedenk niet wat je wilt hebben, maar geniet van wat je hebt
Vanmorgen weer 1. Misschien al genoemd.

Degene achter de kassa scant de boodschappen maar laat ze naasg het scanglas (of zo ) liggen zodat ik de hele tijd moet flink moet strekken om het te pakken. Ik probeer hem bij te houden meg inpakken. Maar dat schiet zo niet op. Als hij zijn polsbeweging een klein beetje langer maakt... pfff
.
anoniem_641c6270acdb8 wijzigde dit bericht op 13-03-2016 17:53
Reden: Dubbel
% gewijzigd

Tsja, die mensen zijn er he die de stickers verwisselen. Ik heb vriendelijk bedankt en de scheerschuim laten staan, trut.Ik vind medewerkers van Kruidvat sowieso vaak chagrijnig en niet klantvriendelijk.
quote:minnimouse schreef op 13 maart 2016 @ 18:05:

[...]

Ik vind medewerkers van Kruidvat sowieso vaak chagrijnig en niet klantvriendelijk.Die ervaring heb ik totaal niet

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven