Tettertopic versie 32!
maandag 7 maart 2016 om 19:51
Ja, die chocola is heerlijk. Gelukkig kan ik me aardig inhouden, ik heb nog een halve reep over.
Laarsjes zijn super! En de BK's ook. Is toch wel een van mijn favoriete gympenmerk. Ik heb nu mijn tweede paar (ook hoge) en ze zitten zo lekker en ze zijn stoer.
Splinter, de V&D is failliet he. Daar kan ze niks meer kopen. Alle winkels zijn dicht.
Laarsjes zijn super! En de BK's ook. Is toch wel een van mijn favoriete gympenmerk. Ik heb nu mijn tweede paar (ook hoge) en ze zitten zo lekker en ze zijn stoer.
Splinter, de V&D is failliet he. Daar kan ze niks meer kopen. Alle winkels zijn dicht.
woensdag 9 maart 2016 om 19:24
Ja, ze zijn wel aardig. Maar nemen vaak rook/koffiepauze met zijn allen. Dat vind ik bijzonder. En zitten dan in het rookhok en er wordt dus echt verwacht dat iedereen mee gaat. Dus mijn kleren meuren. Net gelijk gedoucht en alles in de was gegooid. Gelukkig zit ik straks veel alleen en heb ik daar dan geen last van
En de manager is niet bepaald integer. Dus ik daar moet ik even aan wennen denk ik.
En de manager is niet bepaald integer. Dus ik daar moet ik even aan wennen denk ik.
woensdag 9 maart 2016 om 22:18
Oh getver, het rookhok op kantoor vond ik al smerig toen ik zelf nog rookte En niet zo integere manager lijkt me ook nog best iets om een te wennen. Gaat vast goed komen!
Splint, ja, dat hoorde ik op school vandaag. Dat je er wel een week hangerig (lamlendig eigenlijk, sorry) van kan zijn. Griepgolf veroorzaakt her en der in het land ook een stroom van vervangingsklachten op scholen, met oproepen om vooral maar zo veel mogelijk beschikbaar te zijn. Helpt natuurlijk ook niet dat jullie naast elkaar ziek liggen te zijn: man moet jou kopjes thee brengen enzo
Splint, ja, dat hoorde ik op school vandaag. Dat je er wel een week hangerig (lamlendig eigenlijk, sorry) van kan zijn. Griepgolf veroorzaakt her en der in het land ook een stroom van vervangingsklachten op scholen, met oproepen om vooral maar zo veel mogelijk beschikbaar te zijn. Helpt natuurlijk ook niet dat jullie naast elkaar ziek liggen te zijn: man moet jou kopjes thee brengen enzo
donderdag 10 maart 2016 om 08:21
donderdag 10 maart 2016 om 09:06
Het moet ook allemaal niet te saai en te gewoon worden hè, Plous. Die manager is kennelijk niet zo ingewikkeld, als je dat op je eerste dag al merkt. Dat roken is wel heel smerig. En wat daar ook vervelend aan is: vaak worden in zo'n rookhok juist allerlei dingen besproken die handig zijn om te weten. Dus als je daar niet aan meedoet, loop je altijd achter in informatie.
TH, werk je nu dan ook extra? Wel fijn om uren te maken.
Pussie, hier alvast een hele dikke voor je verjaardag! Ben je vrij vandaag?
TH, werk je nu dan ook extra? Wel fijn om uren te maken.
Pussie, hier alvast een hele dikke voor je verjaardag! Ben je vrij vandaag?
zaterdag 12 maart 2016 om 12:01
quote:Pil0u schreef op 10 maart 2016 @ 08:21:
Ach, komt vast goed.
Ik vergat nog te klagen over de koffie
Dát is een groot probleem!
Maar ben je de week verder een beetje doorgekomen?
Splint is je snotkop weer normaal aan het doen?
Ik vind jarig zijn echt geen bal meer aan. Ik blijf met boodschappen sjouwen en drankjes indoen. Pff.. Nou alleen morgenmiddag nog wat vrienden op de borrel en dan is het weer even klaar.
En in de zomer nog ons jaarlijkse grote feest met meer jarigen.
Ach, komt vast goed.
Ik vergat nog te klagen over de koffie
Dát is een groot probleem!
Maar ben je de week verder een beetje doorgekomen?
Splint is je snotkop weer normaal aan het doen?
Ik vind jarig zijn echt geen bal meer aan. Ik blijf met boodschappen sjouwen en drankjes indoen. Pff.. Nou alleen morgenmiddag nog wat vrienden op de borrel en dan is het weer even klaar.
En in de zomer nog ons jaarlijkse grote feest met meer jarigen.