Tettertopic versie 32!
woensdag 24 februari 2016 om 16:04
woensdag 24 februari 2016 om 16:10
woensdag 24 februari 2016 om 17:31
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 24 februari 2016 @ 16:04:
Mooi Plou
https://www.google.nl/sea ... LAhVBpA4KHVHhBecQ_AUIBigB
Ja he? 1 mannetje en 3 vrouwtjes en dan even kijken of er nog iets bij kan wat ze niet opeten.
Kogelvisjes hebben een heel naar karakter. Die hoef ik niet.
Mooi Plou
Ja he? 1 mannetje en 3 vrouwtjes en dan even kijken of er nog iets bij kan wat ze niet opeten.
Kogelvisjes hebben een heel naar karakter. Die hoef ik niet.
woensdag 24 februari 2016 om 17:42
quote:Deedot schreef op 24 februari 2016 @ 17:34:
Eh, die mooie visjes heeft dochter ook. Je kan er maar 1 in 1 bak doen. Kan met veel andere visjes maar als er meer dan 1 in een bak zitten gaan ze vechten tot er 1 dood gaat. Wij noemen ze dan ook vechtvisjes.
1 mannetje per bak ja. Vandaar met 3 vrouwtjes
Ik heb net gekeken maar ik denk dat het deze combi gaat worden:
Eh, die mooie visjes heeft dochter ook. Je kan er maar 1 in 1 bak doen. Kan met veel andere visjes maar als er meer dan 1 in een bak zitten gaan ze vechten tot er 1 dood gaat. Wij noemen ze dan ook vechtvisjes.
1 mannetje per bak ja. Vandaar met 3 vrouwtjes
Ik heb net gekeken maar ik denk dat het deze combi gaat worden:
woensdag 24 februari 2016 om 18:00
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 24 februari 2016 @ 16:04:
Mooi Plou
Wauw, heel mooi! Zou toch een leuk setje zijn met die koffer?
Puss, zeker spannend zeg. Wanneer gaat het verder?
Mooi Plou
Wauw, heel mooi! Zou toch een leuk setje zijn met die koffer?
Puss, zeker spannend zeg. Wanneer gaat het verder?
woensdag 24 februari 2016 om 21:26
Creatief Splint, maar niet zo lekker voor die visjes En ze zijn iets te mooi om slecht te behandelen, zou zonde zijn Plous.
Puss, fijn van goede uitslagen.
Ik weet niet of ik dat hier al had gezegd, maar ik zou geen topic toch wel raar vinden. Hoe beperkt mijn bijdrage ook is. Hou het nu ook weer kort: mijn klas op woensdag vraagt erg veel energie maar dat zou na de vakantie beter moeten worden. Na de vakantie komt er ook een dag bij, in een andere groep. En mijn donderdagklas heeft er ook recht op morgen leuk af te sluiten dus daar ga ik nu nog even naar kijken. Op tijd slapen wordt dus steeds belangrijker, maar dat valt niet mee als avondmens zijnde
Puss, fijn van goede uitslagen.
Ik weet niet of ik dat hier al had gezegd, maar ik zou geen topic toch wel raar vinden. Hoe beperkt mijn bijdrage ook is. Hou het nu ook weer kort: mijn klas op woensdag vraagt erg veel energie maar dat zou na de vakantie beter moeten worden. Na de vakantie komt er ook een dag bij, in een andere groep. En mijn donderdagklas heeft er ook recht op morgen leuk af te sluiten dus daar ga ik nu nog even naar kijken. Op tijd slapen wordt dus steeds belangrijker, maar dat valt niet mee als avondmens zijnde
zondag 28 februari 2016 om 01:07
Plous! Ik vond vandaag mijn 4 zorgvuldig voor jou bewaarde bestekzegels van AH
Heb je daar nog iets aan? Dan stuur ik ze naar je op.
Vanavond ben ik mijn portefeuille verloren in een parkeergarage
We waren binnengereden met mijn bankpas en bij het uitrijden werd de pas niet herkend. Man reed, dus ik stapte uit om bij het loket om assistentie te vragen. Dat lukte, dus we reden door en ik wilde mijn pas opbergen, maar kon mijn portefeuille niet meer vinden. Halve auto overhoop gehaald en uiteindelijk terug naar de parkeergarage. Daar hadden ze hem dus gevonden, ze stonden net met 3 man (medewerkers) uit te vogelen hoe ze met mij in contact konden komen.
Pfffffff, dat waren een paar benauwde momenten zeg! Het ding lag waarschijnlijk op mijn schoot toen ik uitstapte toen de pas niet werkte. Zo blij dat ik hem weer heb!
En zo kwam ik dus ook de zegels weer tegen, Plous. Dusse. ...kun je er nog wat mee?
Heb je daar nog iets aan? Dan stuur ik ze naar je op.
Vanavond ben ik mijn portefeuille verloren in een parkeergarage
We waren binnengereden met mijn bankpas en bij het uitrijden werd de pas niet herkend. Man reed, dus ik stapte uit om bij het loket om assistentie te vragen. Dat lukte, dus we reden door en ik wilde mijn pas opbergen, maar kon mijn portefeuille niet meer vinden. Halve auto overhoop gehaald en uiteindelijk terug naar de parkeergarage. Daar hadden ze hem dus gevonden, ze stonden net met 3 man (medewerkers) uit te vogelen hoe ze met mij in contact konden komen.
Pfffffff, dat waren een paar benauwde momenten zeg! Het ding lag waarschijnlijk op mijn schoot toen ik uitstapte toen de pas niet werkte. Zo blij dat ik hem weer heb!
En zo kwam ik dus ook de zegels weer tegen, Plous. Dusse. ...kun je er nog wat mee?