Tettertopic versie 32!

03-01-2015 00:56 3004 berichten
Een nieuw jaar, een nieuw weekend, een nieuwe dag, een nieuwe cake, nieuwe poezels, kortom: tijd voor een nieuw topic!

Veel plezier weer!

En een link naar topic 31
Alle reacties Link kopieren
Een Nederlandse schilder. Er is nu een tentoonstelling die zeer druk bezocht is

Hij schilderde veel duiveltjes en bijzondere creaties in zijn schilderijen.

Dit soort dingen

En hoe langer je naar zijn schilderijen kijkt, hoe meer dingen je ziet.

Het is wel 1 van mijn favo schilders
Mooi voor in een expositie Ik zou daar thuis schijtbenauwd van worden.
Precies

Ik heb gister mijn contract getekend trouwens. Ook een feestje waard.

Volgende week is er een groot gala. Super chique gala... Shit... Ik heb geen galajurk *paniek*

Dus nu moet ik ergens zo een jurk zien te huren.
Gefeliciteerd! En mooi excuus om te shoppen

Ik heb net online geshopt, 4 zakken kattenbakvullen en navulling voor de Litter Champ. Wat is die navulling toch achterlijk duur! En was een hele poos niet leverbaar dus ik heb er nu gelijk maar 3 gedaan.

En daarna om mezelf ook te belonen een paar lage laarzen besteld. Zo fijn om klant bij Schuurman te zijn. Kreeg een kortingcheque van ¤15,50 thuisgestuurd en die heb ik net online ingeleverd.

Nice boots Puss. Niks mis mee. Ik heb net ook bij zooplus weer kattenvoer voor Sjuul gekocht.

Hoe was de tentoonstelling Plous? Indrukwekkend denk ik. Ik zou er ook graag heen willen. Je kan echt uren kijken naar alle details. Heerlijk!

De tentoonstelling van Schalkcen waar ik vrijdag geweest ben was ook prachtig.

Succes met jurk zoeken! Is een gala eigenlijk leuk? Ben nog nooit op/bij een gala geweest.
Laarzen bezorgd en zitten super!
Mooi Puss.

Ik ga morgen misschien weer eens de stad in, wil eigenlijk zwarte platte veterboots. Ofzo.

Spannend Plous, een gala. Mag PM mee? En weet je waar je een jurk kan scoren?

Die schilderijen van Bosch vallen me nog best mee, best grappig. Die van Dee, daar vind ik dan weer weinig aan. Het moet wat meer abstract zijn voor mij.

Bwurp, net terug van een uit-etentje. Was lekker en vooral veel.
Jeroen Bosch was vrij druk maar wel goed te doen. Was heel gaaf.

Ik ben ook nog nooit bij een gala geweest. Ik denk dat ik naar de galafeestverhuurwinkel in Leusden ga. Ik heb PM gesommeerd dat hij mee moet helpen uitzoeken (niet zo zijn ding, maar jammer dan ). Hij mag niet meer naar het feest (daar was hij dan weer wel blij mee, tis net een man)

Fijn van de laarsjes Puss. Ik zoek ook nog mooie, tijdloze laarsjes in het zwart waar mijn spek-enkels in passen. Heb online bij Steps en via Vente-exclusieve wat nieuwe werkkleren aangeschaft en alles paste. Ik moet nog 1 levering krijgen.

Dan dus nog die laarsjes, maar eigenlijk is mijn geld op... Maar goed, ik denk dat ik dat even negeer want ik kan niet op mijn gympen daar lopen straks en heb alleen maar zandkleurige laarsjes. Wat een ellende
Ik was vandaag in de stad en het was nog volop uitverkoop, Plous. Dus misschien kun je toch nog iets vinden met je geld bijna op.

Mijn score van vandaag:

Puss, ik zag in het fb-topic jouw pensioen-plaatje. Die heb ik even opgeslagen voor als man over een paar maanden aan de beurt is
Wat een snertweer

Ik heb wat tijd over en wil even winkelen hier in een dorp, maar ik zit al een kwartier te wachten tot de regen minder wordt. Bleh.
Spannend nachtje!

We hebben logees, die slapen in ons bed met de slaapkamerdeur dicht. Wij liggen in de woonlamer op een luchtbed. Ben benieuwd wat Sammi gaat uitspoken vannacht. Vooralsnog vindt hij het luchtbed bere interessant
En? Halve nacht wakker of is hij lekker naast jullie gekropen?
Ohw, dat zijn altijd spannende dingen ja.

Gedraagtie zich.... of niet...

Ik ga zo galajurken passen!
En? Is alles goed gegaan vannacht Splinter? Heeft 'ie zich gedragen en is je luchtbed nog heel?

Sik was bij mij vannacht zwaan kleef aan. Heerlijk!

Veel plezier met passen Pilou, ik hoop dat je wat moois kunt vinden
Haha, eerst natuurlijk spanning en sensatie toen het luchtbed werd opgeblazen. Hij is eerst even bij mij komen liggen, maar dat was niet helemaal naar z'n zin. Dus heeft hij vakkundig de deur van de slaapkamer open gesprongen en heeft zich lekker tussen hen in genesteld. Om daarna weer lekker vertrouwd tegen mijn benen aan te komen liggen.

Heerlijk vindt hij dit, van die nieuwe dingen.

Nu is man met de visite even weg, op ziekenbezoek bij zus. Ik ben lekker thuis gebleven. Pfff, lekker hoor, even rust. Gisteren de hele dag familie over de vloer, 's avonds met 35 man gegeten en zwager en schoonzus bleven dus bij ons slapen, dus vanochtend begon het geklets alweer. En dat gaaaaaat maar door. Ook echt gezellig hoor en het zijn leuke mensen, maar af en toe een beetje stilte aan mijn hoofd is ook heerlijk. Dus, nu lekker alleen en ik ga zo even wat voorbereiden voor werk morgen. Maar eerst even niks doen met Sammi op schoot.

Plous, is het gelukt met passen? Was het leuk om te doen? Ga je foto's laten zien? Ja hè?
Klinkt als een heerlijk nachtje met heen en weer lopende poes. Sik begon rechts naast me, daarna op m'n kussen en hoofd en zo ben ik in slaap gevallen. 's Ochtends lag hij links naast me te purren. Je kan zelf geen kant op (i.v.m. dekbedtekort) maar oh wat ligt dat lekker.

Nu ff weer warm worden na een regenachtige training met Tara. Wat supergoed ging, zo trots op d'r.
Bij ons regent het nu pas, eigenlijk de hele dag redelijk zonnig.

Mooie jurk, Plous! Had je veel keuze?
Gezellig hoor, poezels op bed. Als ik met oordoppen inslaap, mogen ze erbij. Anders word ik wakker van de nageltjes op het laminaat en het tevreden gespin op 1 cm van mijn gezicht af van Demi. Ze hebben wel afgeleerd om me verder niet aan te raken. De kat van PM heeft dat nog niet geleerd maar ik geloof dat hij een sneller leerling is

Als ik wakker word omdat er een kat op mijn springt, dan gooi ik hem/haar er in een reflex af. Niet dat ze tegen de muur aan worden gesmakt hoor, maar gewoon een duw zegmaar. Kan er niet zo veel aan doen maar die van mij weten niet beter. Die hebben het halve bed om te liggen dus dat is prima. Als PM er is dan slapen ze beneden.

De winkel was ik al eerder geweest. Trouwjurken passen met een vriendin (niet voor mij die keer) en ze hebben 100den jurken.

Maar deze zat zo mooi en ook mooi lang. En ik heb nog zwart/grijze pumps die er mooi bij kunnen. Dan wil ik rode nagels (donker rood) en ook iets van een ketting met een rood steentje en een armband. Misschien oorbellen. En ik ga denk ik een krultang halen voor krullen. Makkelijker dan opsteken denk ik.

Kortom, ik heb meer stress van dat galafeest dan van mijn eerste werkdag
Mooie afleiding

Gaaf dat die jurk zo lang is. En de kleur staat je ook heel goed. Misschien staat een mooie omslagshawl /sjaal er ook mooi bij.

Wanneer is het feest ook alweer? Lijkt me best spannend als je nog niemand kent.

Poezel ligt nu ook lekker bij me. Ik zit op de bank onder een dekentje, met opgetrokken knieeën. Sammi pulkt eerst aan het dekentje, dat hij eronder wil, en daarna manouvreert hij zich onder mijn knieeën. Soort van achteruit inparkeren is dat
Oh, dat gespin vind ik juist heerlijk om naar te luisteren. Lekker rustgevend. En Sik kan dat héél goed, lekker hard. En als hij ophoud ga ik hem gewoon weer aaien en dan begint hij weer opnieuw.

Bounty komt vaak op me liggen, maar nooit zo lang. 10 minuten en dan is ze weer weg.

Je jurk is erg mooi hoor. En met rode accenten helemaal prachtig.

Ik heb naar aanleiding van je foto op fb ook chocohuppeldepup met caramel en zeezout gekocht. Voor het eerst gegeten en het is erg lekker met dat zout. Dit is wel een blijvertje. En daar ben ik blij om want mijn meest favoriete chocoladereep wordt niet meer verkocht.
Ik ga morgen ff bij de hema kijken voor een mooie ketting/armband.

Omslagdoek ga ik kwijt raken

A.s vrijdag is dat feest al. Dus na mijn 3e werkdag. Ken dan dus alleen de collega's in Utrecht. Maar goed, ik meng me wel in het publiek. We hebben allemaal het werk als gemeenschappelijk iets, dat scheelt.

Jaaaa, nu ga je dichtgroeien Deedot! Het is niet voor niks dat ik er 3 van die smaak heb gehad

Lekker he? Het is wel mijn lievelings denk ik.

Demi ligt nu naast me driftig te wassen. Ik lig al in bed met laptop.

Dat vind ik dan weer wel heel gezellig. Maar als ik ga slapen moet alles en iedereen stil zijn.
Hema heeft vaak wel leuke en voordelige sieraden. En V&D. Maarja. Of die tienersieradenwinkeltjes, Six enzo.

Wel lekker dat je dan toch al wat mensen kent. Gaat er n0g iets speciaals gebeuren op het feest, dat je in gala moet?

Ik negeer de chocoladepraatjes even.

Ga ook zo naar bed. Heb toch het gevoel dat ik een nacht heb overgeslagen. Zo'n luchtbed is het toch net niet helemaal.
Ik weet alleen dat het een jaarlijks personeelsfeest is met als dresscode Gala, uber-chique.

En het is op een landgoed.

Geen idee verder.

(Ik heb me opgegeven voor een 4-weekse sport/dieet-iets, ik ga daar over gebeld worden)
Zorgen dat je al die chocola weggewerkt hebt, voor je daarmee begint!

*goedemiddag, kunt u morgen beginnen? Nee sorry, mijn chocola moet eerst nog op*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven