Het stamcafé VI
vrijdag 26 februari 2016 om 20:32
De zesde editie alweer van onze onvolprezen stamkroeg! Dit keer is het thema, op speciaal verzoek van onze Olle Grieze, Hoog. We bevinden ons in de allerhoogste Irish Pub ter wereld, gevestigd in Namche Bazaar (Nepal) op zo'n 3460 meter boven NAP.
Het uitzicht is trouwens ook niet te versmaden:
Klein stukkie lopen en je zit zomaar op zo'n 8850 meter boven NAP, dat is pas echt Hoog!
Afgezien van de locatie is er in onze kroeg gelukkig nog niks veranderd. Zuigen mag, maar alleen stof. En mocht je de aanvechting krijgen ruzie te maken, open dan lekker een eigen topic of voeg mekaar gezellig toe op FB.
Genoeg geluld, het eerste rondje is van Leo, Star, Yas en ik-zei-de-gek!
Het uitzicht is trouwens ook niet te versmaden:
Klein stukkie lopen en je zit zomaar op zo'n 8850 meter boven NAP, dat is pas echt Hoog!
Afgezien van de locatie is er in onze kroeg gelukkig nog niks veranderd. Zuigen mag, maar alleen stof. En mocht je de aanvechting krijgen ruzie te maken, open dan lekker een eigen topic of voeg mekaar gezellig toe op FB.
Genoeg geluld, het eerste rondje is van Leo, Star, Yas en ik-zei-de-gek!
maandag 7 maart 2016 om 02:09
Hats, Sissi had geen nare stiefmoeder maar een nare schoonmoeder. En dat was weer de zus van haar moeder dus ook haar tante. Elisabeth en Der Kaiser waren volle neef en nicht. Al generaties lang trouwden de Habsburgers en Wittelbachers eerste graads familie met elkaar. Geen wonder dat er zoveel mafklappers in die familie waren. Sissi zelf was een zwaar anorectische psychisch gestoorde neuroot. Het was niet zoals in de fillums
maandag 7 maart 2016 om 07:03
quote:LittleRedRidingHood schreef op 07 maart 2016 @ 06:59:
Mogguh.
Waarom regent het de laatste tijd steeds als ik naar mijn werk moet? De rest vd dag droog, maar daar heb je niks aan als je eerst zeiknat aankomt. Tijd dat het lente/zomer wordt. Maart is stom.
+ 1000000000000000
Ik ben het zo zat. Maar ik zag gisteren al wel veel knoppen in struiken enzo. Dus het komt eraan. Nog even volhouden Red.
Mogguh.
Waarom regent het de laatste tijd steeds als ik naar mijn werk moet? De rest vd dag droog, maar daar heb je niks aan als je eerst zeiknat aankomt. Tijd dat het lente/zomer wordt. Maart is stom.
+ 1000000000000000
Ik ben het zo zat. Maar ik zag gisteren al wel veel knoppen in struiken enzo. Dus het komt eraan. Nog even volhouden Red.
maandag 7 maart 2016 om 07:37
quote:yasmijn schreef op 07 maart 2016 @ 07:34:
Sneeuw?? Ik ben net wegens de hitte eve de airco ingevlucht. En dat wil wat zeggen
Het is uitzonderlijk heet hier.
Ik mag dus aannemen dat ik vrijdag thuiskom in de kou. Verwachting is 9 graden op vrijdag. Celsius.
Sneeuw?? Ik ben net wegens de hitte eve de airco ingevlucht. En dat wil wat zeggen
Het is uitzonderlijk heet hier.
Ik mag dus aannemen dat ik vrijdag thuiskom in de kou. Verwachting is 9 graden op vrijdag. Celsius.
The early bird suffers longer.
Week 38 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 38 van de Extremely Demotivational Calendar
maandag 7 maart 2016 om 08:20
quote:LittleRedRidingHood schreef op 07 maart 2016 @ 06:59:
Mogguh.
Waarom regent het de laatste tijd steeds als ik naar mijn werk moet? De rest vd dag droog, maar daar heb je niks aan als je eerst zeiknat aankomt. Tijd dat het lente/zomer wordt. Maart is stom.Dit! En hier heeft het zelfs gesneeuwd
Mogguh.
Waarom regent het de laatste tijd steeds als ik naar mijn werk moet? De rest vd dag droog, maar daar heb je niks aan als je eerst zeiknat aankomt. Tijd dat het lente/zomer wordt. Maart is stom.Dit! En hier heeft het zelfs gesneeuwd
The owls are not what they seem
maandag 7 maart 2016 om 09:12
quote:Eleonora-1 schreef op 07 maart 2016 @ 09:07:
Dag lieverds.
Ik wil vandaag nasi maken maar het moet absoluut geen gedoe zijn.
Wie weet een easy peasy recept voor tante Lé?
Ook met gebakken ei maar zonder varkensvlees.
Bestaat dat?
Mijn "nasi" is zoooo simpel, maar wel lekker.
Panklare zilvervliesrijst
paprika
taugé
champignons
ketjap manis
en een gebakken ei
Dag lieverds.
Ik wil vandaag nasi maken maar het moet absoluut geen gedoe zijn.
Wie weet een easy peasy recept voor tante Lé?
Ook met gebakken ei maar zonder varkensvlees.
Bestaat dat?
Mijn "nasi" is zoooo simpel, maar wel lekker.
Panklare zilvervliesrijst
paprika
taugé
champignons
ketjap manis
en een gebakken ei