Geld & Recht alle pijlers

52 Weeks Money Challenge

20-12-2015 16:54 1822 berichten
Alle reacties Link kopieren
Met het nieuwe jaar dat eraan komt, ook alvast een nieuw goed voornemen - De 52 weeks money challenge.

Het principe is simpel.

Spaar het aantal euro's dat gelijk is aan het nummer van de week in het jaar.

Als volgt dus: in week 1 van januari spaar je ¤1, in week 2 spaar je ¤2,..., in week 12 spaar je ¤12, ...

Zo heb je tegen het einde van het jaar alweer ¤1378 extra gespaard!

Ook al geraak je niet tot het einde omdat de bedragen dan hoger oplopen,en stop je vroeger, dan is het toch ook al een mooi spaarcentje :-)

Wie dit maar niets vindt, negeer gerust deze post. Aan al diegene die graag met me meedoen, wees welkom!

Het leek me leuk om dit samen te doen, zodat het niet een voornemen is wat na enkele weken tussen al die andere voornemens in de prullenmand belandt, maar we elkaar er helpen aan herinneren.
quote:Bumba1985 schreef op 07 maart 2016 @ 08:22:

Euroclix uit laten betalen: ¤25. + ¤2 van MP = ¤27 deze week wat is euroclix?
Deze week 10 euro gespaard.
Ik zit inmiddels op 350 euro💪
8 euro gespaard, zit nu op 91 euro in totaal. De eerste mijlpaal, 100 euro, is in zicht!
quote:ah31 schreef op 07 maart 2016 @ 10:27:

[...]

wat is euroclix?

Ik praat even voor mijn beurt, maar euroclix is een spaarprogramma. Je leest mails die verstuurd worden. Deze emails bevatten voornamelijk informatie of advertenties over onderwerpen waarin jij in geïnteresseerd zou kunnen zijn. Hierbij moet je denken aan bijvoorbeeld Wehkamp, Bol.com, FBTO, Markplaats en Neckermann om maar eens een paar te noemen. Het idee is natuurlijk dat je uiteindelijk toch een leuke aanbieding ziet die wel interessant is.

Maar in principe is het enige wat je echt hoeft te doen klikken op het groene linkje in de mail om je clix te krijgen. Bestel je via euroclix wat bij deze sites dan krijg je zoveel clix per uitgegeven euro.

Eén van de leuke dingen van Euroclix is dat de inwisselkoers hoger wordt naarmate je meer clix hebt. Ik heb ook een creditcard van euroclix en dan wordt het echt interessant, want als je met die card betaald krijg je ook clix. En dat loopt hard als je een man hebt die regelmatig voor zaken weg is en alles per creditcard betaald.
"Boring conversation anyway"
Haha, ja, dat is goed omschreven inderdaad. Ik doe er weinig meer mee trouwens, maar ik heb veel mensen die via mij lid zijn geworden en daardoor verdien ik toch nog elke maand ¤5 ofzo... en laat dat dan uitbetalen.
quote:BriannaF schreef op 07 maart 2016 @ 11:41:

[...]

Ik praat even voor mijn beurt, maar euroclix is een spaarprogramma. Je leest mails die verstuurd worden. Deze emails bevatten voornamelijk informatie of advertenties over onderwerpen waarin jij in geïnteresseerd zou kunnen zijn. Hierbij moet je denken aan bijvoorbeeld Wehkamp, Bol.com, FBTO, Markplaats en Neckermann om maar eens een paar te noemen. Het idee is natuurlijk dat je uiteindelijk toch een leuke aanbieding ziet die wel interessant is.

Maar in principe is het enige wat je echt hoeft te doen klikken op het groene linkje in de mail om je clix te krijgen. Bestel je via euroclix wat bij deze sites dan krijg je zoveel clix per uitgegeven euro.

Eén van de leuke dingen van Euroclix is dat de inwisselkoers hoger wordt naarmate je meer clix hebt. Ik heb ook een creditcard van euroclix en dan wordt het echt interessant, want als je met die card betaald krijg je ook clix. En dat loopt hard als je een man hebt die regelmatig voor zaken weg is en alles per creditcard betaald.Ok dat is handig, maar die punten krijg je dus en hoef je niet te kopen zoals koopzegels bv?
Ja en als je nu mee wilt doen is het wel leuk om dat via iemand te doen, die krijgt er dan ook weer wat voor. Dus als iemand lid wil worden via mij mag het e-mailadres via pb. Of loop ik nu mensen weg te kapen? Das ook weer zo lullig.....
quote:HappyOwl234 schreef op 07 maart 2016 @ 12:10:

Ja en als je nu mee wilt doen is het wel leuk om dat via iemand te doen, die krijgt er dan ook weer wat voor. Dus als iemand lid wil worden via mij mag het e-mailadres via pb. Of loop ik nu mensen weg te kapen? Das ook weer zo lullig.....Ik wil wel meedoen, is toch een leuke manier om wat extra te kunnen verdienen.
Stuur me maar een pb met mailadres, dan kan ik je een uitnodiging sturen!
Ik heb ook wel interesse. Ik pb bumba even
Ja verdeel het maar een beetje
quote:HappyOwl234 schreef op 07 maart 2016 @ 15:22:

Ja verdeel het maar een beetje :-)
Ik heb ook Euroclix, maar ik wacht totdat er in 1x een hoog bedrag uitkomt. Dan ga ik er iets leuks van kopen.

Heb deze week weer mooi kunnen sparen.

Week 0 = 1,- (vanwege eerste storting spaarrekening)

Week 1 = 52,-

Week 2 = 51,-

Week 3 = 50,-

Week 4 = 49,-

Week 5 = 48,-

Week 6 = 47,-

Week 7 = 46,-

Week 8 = 45,-

Week 9 = 44,-

Week 10 = 43,-

Totaal ¤ 476 (35%)
quote:Miesje_2015 schreef op 07 maart 2016 @ 16:33:

Ik heb ook Euroclix, maar ik wacht totdat er in 1x een hoog bedrag uitkomt. Dan ga ik er iets leuks van kopen.

Heb deze week weer mooi kunnen sparen.

Week 0 = 1,- (vanwege eerste storting spaarrekening)

Week 1 = 52,-

Week 2 = 51,-

Week 3 = 50,-

Week 4 = 49,-

Week 5 = 48,-

Week 6 = 47,-

Week 7 = 46,-

Week 8 = 45,-

Week 9 = 44,-

Week 10 = 43,-

Totaal ¤ 476 (35%)Wat een heerlijk bedrag al. Ik zit op 200 euro, ben ik ook al blij mee.
Gisteren 20euro in het potje gestopt. Volgens mij zit ik nu op zon 180 euro

Ik lees mailtjes via Qassa (voorheen MoneyMiljonair). In totaal in alle jaren 72.50 uit laten betalen.

Soms open ik maanden niks, en dan ineens heel vaak. Per 12,50 kun je dacht ik uit laten betalen. Ik ben

daar toen ook lid van geworden door mijn vader, als die iemand lid maakte, dan verdiende hij weer extra.
quote:HappyOwl234 schreef op 07 maart 2016 @ 15:06:

Stuur me maar een pb met mailadres, dan kan ik je een uitnodiging sturen!Heb ik gedaan
Ja gezien, heb je de uitnodiging gestuurd.

Ik spaar inderdaad ook nog via qassa en nog wat andere sites. Het gaat niet heel snel maar af en toe kan ik toch weer een uitbetaling doen en dan zijn het leuke extraatjes!
Week 1= 52,-

Week 2= 19,-

Week 3= 25,-

Week 4= 8,-

Week 5=12,-

Week 6=23,-

Week 7=16,-

Week 8=20,-

Week 9=37,-

Normaal gaan alle muntjes van 50 cent, 1 en 2 euro's gaan in een dichte spaarblik...

maar dit keer ook een briefje van 10,-

Dit doe ik naast mijn vast sparen voor de fun.
Prrrr, mauw miawwwww.
quote:HappyOwl234 schreef op 07 maart 2016 @ 19:51:

Ja gezien, heb je de uitnodiging gestuurd.

Ik spaar inderdaad ook nog via qassa en nog wat andere sites. Het gaat niet heel snel maar af en toe kan ik toch weer een uitbetaling doen en dan zijn het leuke extraatjes!Bedankt heb me gelijk aangemeld!
En kennen jullie Klezzer al?? Door middel van reviews schrijven wat geld verdienen.... Als iemand geïnteresseerd is zou ik het leuk vinden als jullie een PB sturen, dan kan ik mijn link doorgeven en krijg je gelijk een ¤1 bonus ook
413 euro gespaard😃
quote:Bumba1985 schreef op 08 maart 2016 @ 08:28:

En kennen jullie Klezzer al?? Door middel van reviews schrijven wat geld verdienen.... Als iemand geïnteresseerd is zou ik het leuk vinden als jullie een PB sturen, dan kan ik mijn link doorgeven en krijg je gelijk een ¤1 bonus ook Moet je dit soort dingen eigenlijk niet opgeven bij de belasting?
Dit topic pas in februari ontdekt dus ik moet nog inlopen. Heb er nu in 4 keer 145 euro inzitten. tien weeknummers voor weggestreept. Vanaf nu kan ik gewoon verder meedoen dus.
quote:ah31 schreef op 08 maart 2016 @ 11:34:

[...]

Moet je dit soort dingen eigenlijk niet opgeven bij de belasting?

Jawel, dus dat doe ik ook altijd.

Ik heb trouwens nog iets leuks gelezen: de kaasschaafmethode!! Hiervoor log je elke avond even in bij de bank en rondt het bedrag dat op je rekening staat dan af naar een hele euro. Dus bijvoorbeeld er staat 153,33 op je rekening, dan schrijf je 33 cent over naar de spaarrekening. Door dit elke dag te doen spaar je ongemerkt een klein bedragje. Minimaal 3,65, maximaal 365 euro.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven