She made my day!!
maandag 7 maart 2016 om 16:22
Mag ik eventjes ongegeneerd blij zijn? Ik kocht laatst sigaretten voor mijn man, en die allerliefste aardige mevrouw achter de toonbank vroeg mij om een identiteitsbewijs
Ik maakte bijna een vreugdesprongetje, ik heb haar uitgebreid bedankt, en breed glimlachend verliet ik de zaak.
Want ik ben bijna 38
Ik maakte bijna een vreugdesprongetje, ik heb haar uitgebreid bedankt, en breed glimlachend verliet ik de zaak.
Want ik ben bijna 38
maandag 7 maart 2016 om 16:45
quote:girasole3 schreef op 07 maart 2016 @ 16:26:
Waarvan akte dan maar.
Er zijn genoeg topics om inhoudelijk te reageren. Als je dit niet interessant vindt ga je toch elders reageren?
Na alle topics over politiek zware onderwerpen, enge ziektes, stuklopende relaties en emotionele opvoedvraagstukken vond ik dit wel lekker luchtig.
En nu voel ik me verdorie toch aangesproken en heb ik het gevoel me te moeten verantwoorden door de reacties
Weg positief gevoel....
Waarvan akte dan maar.
Er zijn genoeg topics om inhoudelijk te reageren. Als je dit niet interessant vindt ga je toch elders reageren?
Na alle topics over politiek zware onderwerpen, enge ziektes, stuklopende relaties en emotionele opvoedvraagstukken vond ik dit wel lekker luchtig.
En nu voel ik me verdorie toch aangesproken en heb ik het gevoel me te moeten verantwoorden door de reacties
Weg positief gevoel....
maandag 7 maart 2016 om 17:15
maandag 7 maart 2016 om 17:21
maandag 7 maart 2016 om 17:37
maandag 7 maart 2016 om 17:40
maandag 7 maart 2016 om 18:08