Mode & Beauty alle pijlers

She made my day!!

07-03-2016 16:22 44 berichten
Mag ik eventjes ongegeneerd blij zijn? Ik kocht laatst sigaretten voor mijn man, en die allerliefste aardige mevrouw achter de toonbank vroeg mij om een identiteitsbewijs :-D

Ik maakte bijna een vreugdesprongetje, ik heb haar uitgebreid bedankt, en breed glimlachend verliet ik de zaak.

Want ik ben bijna 38 :-D
Alle reacties Link kopieren
koop een lolly en vier het
i want your loving and all your lovers revenge, you and me could write a bad romance
Waarvan akte dan maar.
Hartstikke leuk joh.
Ze dacht natuurlijk 'alleen pubers zijn nog zo dom om sigaretten te kopen'😄
Nou wat een flauwe reacties, gefeliciteerd dan maar TO

Mooi compliment.
Kijk, dat is nou nog eens blij zijn met de kleine dingen, leuk!
Oh, ik dacht: daar heb je weer zo'n spamtopic met niets-zeggende Engelse titel.

Maar leuk voor je.
Daar zou ik ook blij van worden!
quote:girasole3 schreef op 07 maart 2016 @ 16:26:

Waarvan akte dan maar.

Er zijn genoeg topics om inhoudelijk te reageren. Als je dit niet interessant vindt ga je toch elders reageren?

Na alle topics over politiek zware onderwerpen, enge ziektes, stuklopende relaties en emotionele opvoedvraagstukken vond ik dit wel lekker luchtig.

En nu voel ik me verdorie toch aangesproken en heb ik het gevoel me te moeten verantwoorden door de reacties

Weg positief gevoel....

Lekker vasthouden hoor, dat positieve gevoel.

Ik zou ook spontaan blij worden van zoiets. Lekker toch dat je dat nog kan.
Scherven brengen geluk
Haha zo probeert mijn supermarkt het ook te verkopen als we weer een boze aan de balie hebben staan. Nou gewoon lekker van genieten toch!
Ha ha ha. Yeaaahj. Ik heb het ook twee keer gehad bij verschillende filialen van Gall en Gall. De eerste keer was ik 31 of 32 en de tweede keer 35. Ik was toch eigenlijk wel heel verbaasd ☺
Leuk toch, voel je je weer lekker jong.

Als je bijna 38 bent zie je er blijkbaar heel jong uit
Eh.. ik las in de krant laatst dat ze het willen gaan verplichten om iedereen naar het id-bewijs te vragen omdat mensen niet goed zijn in leeftijd inschatten. Sorry to burst your bubble.
When the power of love is greater than the love of power, the world will know peace. -Bob Marley-
Ik wou dat ik jou was, aan mij vragen ze het nooit en ik ben al 7 jaar 25 😖
Ik zag er op mijn 15e al uit alsof ik 30 was. Ik kan me niet herinneren dat iemand ooit naar mijn id-pas heeft gevraagd om mijn leeftijd te controleren. Wat erg eigenlijk.
When the power of love is greater than the love of power, the world will know peace. -Bob Marley-
Geweldig!

Ik had het vorige week toen ik door een politieagent werd aangehouden omdat mijn kentekenverlichting het niet deed. En toen ie op mijn rijbewijs keek zei ie: Ben jij echt 33?

ik had je niet ouder dan 28

Kreeg een waarschuwing voor de verlichting en ik kon weer weg
En dit zijn de fijne reacties van klanten als je ze om hun ID vraagt, heerlijk! Vaak genoeg zijn mensen boos als je ze het vraagt, alsof het iets heel ergs is dat er om hun ID wordt gevraagd.
Die kan je in je zak steken! Ik kreeg laatst bijna mijn fles wijn niet mee zonder mijn id te laten zien en ik 41 😆 Vond het hilarisch!

En gezellig hoor die zuurpruimen..lekker stoer achter de computer.Zijn die in het echte leven ook zo vraag ik me wel eens af.
Ik laatst ook, al ben ik nog maar 26. Reageerde net als jij. Al heb ik wel eens zonder id in de winkel gestaan en dan is het minder, tja, hoort erbij.
Heb het ook weleens gehad terwijl ik toch echt bijna 40 ben maar soms kijken ze ook echt niet goed hoor. Laatst vroegen ze ook iemands ID en die persoon zag er toch echt ouder uit (ouder dan mij nog). Zei niks want die vrouw begon helemaal te stralen en dat is ook wat waard.
Stiekem zou ik dat ook best leuk vinden hoor TO! Is toch een soort complimentje? Helaas zie ik er met mijn 40+ niet zo jong uit dat ze nog om mijn ID vragen;)
Meestal ben ik niet zo blij hoor als ze naar mijn ID vragen
Ik vond het heel erg leuk. Ook al was ze waarschijnlijk gewoon in gedachten met iets anders bezig. Of had ze net instructies gehad over vragen van legitimatie..

Ik kan het prima relativeren, maar dat is zo zonde van zo'n magisch gelukmomentje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven