En wat eten we vandaag?
dinsdag 28 oktober 2008 om 21:47
quote:Lorelai schreef op 28 oktober 2008 @ 13:05:
Wat raar, gisteravond zag ik hem wel, en nu ik mijn bericht heb gewijzigd en dezelfde url weer heb ingegeven zie ik hem ook weer. Jij nu hopelijk ook MV?
Balen, ik zie het niet. Jammer. Heb je het via mijnalbum ofzo gedaan? Want als de foto op je harde schijf staat kunnen wij hem niet zien.
Of dames, ben ik de enige die hem niet kan zien?
Wat raar, gisteravond zag ik hem wel, en nu ik mijn bericht heb gewijzigd en dezelfde url weer heb ingegeven zie ik hem ook weer. Jij nu hopelijk ook MV?
Balen, ik zie het niet. Jammer. Heb je het via mijnalbum ofzo gedaan? Want als de foto op je harde schijf staat kunnen wij hem niet zien.
Of dames, ben ik de enige die hem niet kan zien?
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
donderdag 30 oktober 2008 om 18:06
donderdag 30 oktober 2008 om 21:49
Haha Myleen, ziet er inderdaad niet heel smakelijk uit, maar toch krijg ik er trek in! Ga ik binnenkort ook maken als vriend weer eens late dienst heeft: makkelijk en lekker!
Vanavond werd het geen kant en klare lasagna, maar kant en klare boerenkool met worst. Heb de lasagna in de vriezer gedaan voor de volgende keer.
Vanavond werd het geen kant en klare lasagna, maar kant en klare boerenkool met worst. Heb de lasagna in de vriezer gedaan voor de volgende keer.