Het Stamcafé VII

09-03-2016 21:31 3008 berichten
Deel zeven alweer van ons topcafé!

Ditmaal zitten we lekker luxe in een mansion in het zuiden van Noord Amerika.

Stofzuigen mag. Graag zelfs. Anderzins zuigen graag elders. Ruzie en vetes houden we ook graag buiten de deur.

Klets mee met o.a. LV, Star, Yas en Lé!

quote:Nouschi schreef op 11 maart 2016 @ 22:18:

[...]

Dat doet iedereen toch, in meer of mindere mate?

Natuurlijk, maar dat is wat anders dan neerkijken op.

Op mijn werk zijn er echt wel orthopedagogen die neerkijken op het voetvolk, vooral als ze voor de andere tak werken. En als ze mij dan behandelen als een of andere randdebiel is het heel vervelend samenwerken.

En wees eerlijk, orthopedagogiek is nou ook weer niet een studie waar je geniaal voor hoeft te zijn.
quote:-KING- schreef op 11 maart 2016 @ 22:25:

[...]

van sommige mensen wil ik niet eens dat ze me leuk vinden.

O, dat heb ik ook hoor.

Sterker nog, er zijn er waarvan ik zelfs hóóp dat ze me niet mogen.

Omdat ik ze zo stóm vind.
Alle reacties Link kopieren
Verse artisjok met zo'n dipsausje vind ik ook heerlijk.

Waarom staat er een kringeltje onder dipsaus? Gewoon woord toch? Kringeltje ook? Dipsaus is wel goed???
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Amaqanda schreef op 11 maart 2016 @ 22:24:

[...]

Het gaat toch over 2 verschillende dingen?

Als iemand op basis van het werk van LV denkt dat ze dom is, dan valt er weinig bij jezelf te zoeken...

Als ik denk een klik met iemand te hebben en diegene moet mij niet, dan vraag ik me wel af wat het dan maakt dat diegene mij niet aardig vindt. Als dat iets is waar ik niks aan kan doen, zoals bijvoorbeeld het feit dat die ander mijn baan te min vindt, dan vind ik dat het gebrek van de ander.En als het n karaktertrek van jou is dan doe je daar altijd iets mee?
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:-KING- schreef op 11 maart 2016 @ 22:25:

[...]

van sommige mensen wil ik niet eens dat ze me leuk vinden.Ja dat klopt dan ook wel weer, of niet eigenlijk. Als ik iemand niet leuk vind en diegene mij wel dan heb ik er weinig last van toch als diegene mij wel leuk vindt?
quote:Nouschi schreef op 11 maart 2016 @ 22:26:

[...]

Ik ook!

We lijken wel een drieling zó veel hebben we gemeen.

Nou ja, dat van die pizza's dus in ieder geval.
Zo vies artisjokhartjes, dat hoort niet op een pizza hoor ^^.
quote:tattou schreef op 11 maart 2016 @ 22:29:

[...]

Ja dat klopt dan ook wel weer, of niet eigenlijk. Als ik iemand niet leuk vind en diegene mij wel dan heb ik er weinig last van toch als diegene mij wel leuk vindt?

Dit.

Ik heb nou echt nooit dat ik denk "Ik hoop dat die me niet leuk vindt!"
quote:Eleonora-1 schreef op 11 maart 2016 @ 22:25:

[...]

Hoe val je er buiten als ik vragen mag?ik heb lang donker haar, sik/ baard, en draag eigenlijk altijd zwart.
very metal
quote:Eleonora-1 schreef op 11 maart 2016 @ 22:28:

[...]

O, dat heb ik ook hoor.

Sterker nog, er zijn er waarvan ik zelfs hóóp dat ze me niet mogen.

Omdat ik ze zo stóm vind.
very metal
quote:hatsetats schreef op 11 maart 2016 @ 22:29:

[...]

En als het n karaktertrek van jou is dan doe je daar altijd iets mee?

Dat ligt aan de situatie. Als ik wel vaker tegen de lamp loop vanwege een bepaalde eigenschap dan wel ja. Het geeft me in ieder geval inzicht in hoe anderen mij ervaren en het is dan het overdenken waard, om te bepalen of ik het oké vind dat mensen een bepaald beeld van mij hebben of dat ik dat liever niet heb.

Het is natuurlijk wel zo dat ik op professioneel gebied constant gewezen wordt op hoe ik mezelf presenteer en hoe ik overkom. Dan wordt je automatisch gedwongen om daar over na te denken.
quote:Moiren_ schreef op 11 maart 2016 @ 22:31:

[...]

Dit.

Ik heb nou echt nooit dat ik denk "Ik hoop dat die me niet leuk vindt!"

Ik zie het al voor me: "Oh als die of die me maar niet leuk gaat vinden". Hoewel, met mannen is dat natuurlijk een andere zaak. Dan heb je dat wel eens.
Ik denk wel eens:

Ik wou dat die in een Canadees bos verdwaalt.

Een betonnen balk op zijn hoofd zal hem goed staan.

Of ik zet mensen gewoon rl op negeer.
quote:Amaqanda schreef op 11 maart 2016 @ 22:34:

[...]

Dat ligt aan de situatie. Als ik wel vaker tegen de lamp loop vanwege een bepaalde eigenschap dan wel ja. Het geeft me in ieder geval inzicht in hoe anderen mij ervaren en het is dan het overdenken waard, om te bepalen of ik het oké vind dat mensen een bepaald beeld van mij hebben of dat ik dat liever niet heb.

Het is natuurlijk wel zo dat ik op professioneel gebied constant gewezen wordt op hoe ik mezelf presenteer en hoe ik overkom. Dan wordt je automatisch gedwongen om daar over na te denken.Maar professioneel is dan ook weer anders, dan hou je je aan een gewenste cultuur.
quote:tattou schreef op 11 maart 2016 @ 22:36:

[...]

Maar professioneel is dan ook weer anders, dan hou je je aan een gewenste cultuur.Nee hoor, ik ga er dwars tegenin.
quote:Moiren_ schreef op 11 maart 2016 @ 22:36:

Ik denk wel eens:

Ik wou dat die in een Canadees bos verdwaalt.

Een betonnen balk op zijn hoofd zal hem goed staan.

Of ik zet mensen gewoon rl op negeer.Ja kan jij dat? Ik kan niet negeren, ik vind dat ook not done eigenlijk. Tenzij je met een stalker te maken hebt.
quote:Moiren_ schreef op 11 maart 2016 @ 22:37:

[...]

Nee hoor, ik ga er dwars tegenin.Ik zei het ook eigenlijk verkeerd, dan wordt er van je verwacht dat je je eraan houdt.
quote:tattou schreef op 11 maart 2016 @ 22:29:

[...]

Ja dat klopt dan ook wel weer, of niet eigenlijk. Als ik iemand niet leuk vind en diegene mij wel dan heb ik er weinig last van toch als diegene mij wel leuk vindt?natuurlijk heb je er weinig last van, het is gewoon kinderlijke opstandigheid van mij. als ik iemand gewoon heel stom vind, wil ik niet dat diegene ook maar iets van mij of mijn voorkeuren leuk vindt. want dat zou er misschien op wijzen dat we op bepaalde vlakken overeenkomsten hebben en dat wil ik met sommige mensen niet. kinderachtig he.
very metal
quote:tattou schreef op 11 maart 2016 @ 22:37:

[...]

Ja kan jij dat? Ik kan niet negeren, ik vind dat ook not done eigenlijk. Tenzij je met een stalker te maken hebt.

Ik kan dat heel goed, niet als straf overigens.

Met sommige mensen heb ik gewoon geen zin om te praten, omdat het echt geen leuke mensen zijn. Dan is het alleen een zakelijke uitwisseling en klaar.
quote:tattou schreef op 11 maart 2016 @ 22:35:

[...]

Ik zie het al voor me: "Oh als die of die me maar niet leuk gaat vinden". Hoewel, met mannen is dat natuurlijk een andere zaak. Dan heb je dat wel eens.

Ik heb dat echt wel gehad. Nu minder, maar een aantal jaar terug was ik in de vriendengroep one-of-the-guys en als 1 van hun dan weer eens een vriendinnetje had hoopte ik altijd vurig dat ze me een bitch vonden en me met rust zouden laten.

Mijn vrienden hadden toentertijd geen hele goede smaak qua neukertjes vriendinnetjes.

Nu hebben degenen die een echte vriendin hebben wel leuke meiden hoor, maar toen was het vooral blond, dikke tieten en makkelijk neukbaar.
quote:tattou schreef op 11 maart 2016 @ 22:38:

[...]

Ik zei het ook eigenlijk verkeerd, dan wordt er van je verwacht dat je je eraan houdt.Door wie wordt dat verwacht?

[...]

Het is natuurlijk wel zo dat ik op professioneel gebied constant gewezen wordt op hoe ik mezelf presenteer en hoe ik overkom. Dan wordt je automatisch gedwongen om daar over na te denken.Nu heb je het over als het meerdere keren gebeurt. Nogmaals, niet om te zuigen, oprechte vraag: ging je er in mijn geval van uit dat het mij vaker is overkomen dat je meteen met die reactie kwam? Of xie ik dat verkeerd?
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:-KING- schreef op 11 maart 2016 @ 22:38:

[...]

natuurlijk heb je er weinig last van, het is gewoon kinderlijke opstandigheid van mij. als ik iemand gewoon heel stom vind, wil ik niet dat diegene ook maar iets van mij of mijn voorkeuren leuk vindt. want dat zou er misschien op wijzen dat we op bepaalde vlakken overeenkomsten hebben en dat wil ik met sommige mensen niet. kinderachtig he.Dat heb ik ook

[...]

Het is natuurlijk wel zo dat ik op professioneel gebied constant gewezen wordt op hoe ik mezelf presenteer en hoe ik overkom. Dan wordt je automatisch gedwongen om daar over na te denken.Geen juf hoop ik?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ach t is leuk als iemand je aardig vindt en goed inschat, if not ook geen man overboord. Behalve als ik diegene stiekum echt heel leuk vind. Dan baal ik ervan.

Kortzichtige invulling op basis van uiterlijk of iets dergelijks vind ik niet zo handig. En blijkt ook vaak niet helemaal kloppend.

Is juist zo leuk vind ik!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven