Het Stamcafé VII

09-03-2016 21:31 3008 berichten
Deel zeven alweer van ons topcafé!

Ditmaal zitten we lekker luxe in een mansion in het zuiden van Noord Amerika.

Stofzuigen mag. Graag zelfs. Anderzins zuigen graag elders. Ruzie en vetes houden we ook graag buiten de deur.

Klets mee met o.a. LV, Star, Yas en Lé!

Alle reacties Link kopieren
quote:Solomio schreef op 11 maart 2016 @ 21:47:

[...]

Dat verschil merk ik echt. En erger nog: ik merk dat ik zelf ook die neiging heb.
I like being a mess. It's who I am.
quote:Amaqanda schreef op 11 maart 2016 @ 21:21:

[...]

misschien kan je dan nog eens iets aan jezelf verbeteren.

Al is altijd maar denken dat het aan de ander ligt natuurlijk wel lekker makkelijk.och, als het regelmatig zou voor komen, wie weet. Maar tot nog toe is het me nog maar 1 keer gebeurd dat iemand die ik hoog had zitten mij niet zo aardig vond. Daar ga ik echt geen lering uit trekken hoor.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Vriendin van mij, hoogopgeleid, werkte een tijdje bij een snackbar. Altijd leuk op verjaardagen als ze vroegen wat ze deed. "Oh oh, haha oh". Heerlijk!

Natuurlijk is het een beetje vals omdat je mensen expres op het verkeerde been zet, maar wel leuk!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Eleonora-1 schreef op 11 maart 2016 @ 21:52:

[...]

Ik vind dat juist vermakelijk.

Het amuseert me als mensen denken dat ik dom ben.

Oprecht.

Ik speel het spelletje wel eens mee.

Dan laat ik mijn mond een beetje open hangen of kijk ik steeds stomverbaasd.

Heerlijk.Nee, dat kan ik echt niet. Ik heb niks bereikt in het leven, een carriere van niks, maar ik ben best slim en daar ben ik ook best trots op (al is het geen verdienste tuuk) en het steekt me echt als mensen me op oneigenlijke gronden voor dom verslijten. Ik kan me daar echt oprecht pissig over maken ook.
quote:Moiren_ schreef op 11 maart 2016 @ 21:42:

[...]

En heel bijzonder, ze geeft vertrouwen niet snel
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
quote:AllyMcBeal schreef op 11 maart 2016 @ 21:53:

[...]

Maar je weet toch zelf dat je niet minder bent?

Ik snap het wel hoor maar aan de andere kant wat kan het schelen en ze komen er vanzelf achter als ze met je praten. Ik was verpleegkundige A en helaas door ziekte als huiskamer begeleider gewerkt. Vond ik heerlijk om te doen, kon me niet zoveel schelen eigenlijk wat men er van dacht. Alleen als het ter sprake kwam vertelde ik dat.

En terecht. ik vind het werk wat iemand doet ook niet zo belangrijk.

Toch wel grappig dat ik het dan wel vervelend vind als een ander denkt dat ik niet werk of iets in die richting.
Moet je eens op n callcenter werken
quote:hatsetats schreef op 11 maart 2016 @ 21:54:

[...]

och, als het regelmatig zou voor komen, wie weet. Maar tot nog toe is het me nog maar 1 keer gebeurd dat iemand die ik hoog had zitten mij niet zo aardig vond. Daar ga ik echt geen lering uit trekken hoor.

1 keer maar?

Da's niet veel inderdaad.

Mij is het vaker gebeurt. Niet leuk.
Ik geloof dat ik ook een jetlag heb, ik zit al 2 uur te verlangen naar mijn bed, maar ik mag niet voor 22 uur naar bed.

Dus.

Eindelijk is het zover.

Welterusten.
The early bird suffers longer.
Week 38 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:hatsetats schreef op 11 maart 2016 @ 21:59:

Moet je eens op n callcenter werken
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:barbaracartland schreef op 11 maart 2016 @ 21:51:

Ik heb een tokkie-kwaliteit. Ik kan er niet zoveel aan doen. Het is lengte, stemgeluid, haarkleur, lichaamsbouw en de grootte van mijn jetsers helpt ook niet. Als ik zwart draag, valt het nog mee.

Had het al eens eerder gepost, maar er zijn moeders die nu graag willen dat onze kinderen spelen, omdat dochter extra werk doet/ze weten in welke straat ik woon/ze mijn schitterende man gezien hebben (hij is heel mooi en heeft een soort intellectuele uitstraling)/ze gehoord hebben wat voor werk ik doe. Ik baal daarvan.Hmm als mijn dochter het een leuk kind vindt, anders zou ik gewoon nee zeggen.
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
Trusten solo!
quote:Solomio schreef op 11 maart 2016 @ 22:00:

Ik geloof dat ik ook een jetlag heb, ik zit al 2 uur te verlangen naar mijn bed, maar ik mag niet voor 22 uur naar bed.

Dus.

Eindelijk is het zover.

Welterusten.Welterusten! Ik kan lekker doorhalen
Ik had een tijdje terug een verkoper aan de deur die vroeg of mijn ouders thuis waren. Die heb ik uitgelachen voordat ik de deur dichtgooide.
Gewoon toch even de link voor mocht iemand 'm willen zien

Ik verveel me
quote:hatsetats schreef op 11 maart 2016 @ 21:59:

Moet je eens op n callcenter werken Of helemaal niet!

Dus.

Eindelijk is het zover.

Welterusten.Slaap wel.
quote:Nouschi schreef op 11 maart 2016 @ 22:01:

[...]

Welterusten! Ik kan lekker doorhalen

Kan ik elke dag, maar ik ben verstandig.

Geniet ervan.
The early bird suffers longer.
Week 38 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Lady_Voldemort schreef op 11 maart 2016 @ 21:57:

[...]

Nee, dat kan ik echt niet. Ik heb niks bereikt in het leven, een carriere van niks, maar ik ben best slim en daar ben ik ook best trots op (al is het geen verdienste tuuk) en het steekt me echt als mensen me op oneigenlijke gronden voor dom verslijten. Ik kan me daar echt oprecht pissig over maken ook.

Kan me er niks bij voorstellen, hoewel ik je gevoel vanzelfsprekend respecteer.

Mij boeit het geen ruk of mensen me voor dom verslijten.

Als ze vinden dat ik slecht acteer vind ik dat moeilijk maar dat is een kwestie van smaak.

Mijn intelligentie mag betwijfeld worden, ik weet beter.
quote:Amaqanda schreef op 11 maart 2016 @ 21:47:

[...]

Lief is dat he? Ik heb overal en nergens scoobiedoosleutelhangercreaties en loombandjesdingen liggen slingeren thuis

Ja, zo leuk

Ik heb al 10 jaar aan mijn autosleutels een sleutelhangertje zitten dat door een meisje uit mijn toenmalige klas is gemaakt. En op zolder heb ik nog een doosje met door mijn mentorkinderen gemaakte cadeautjes en een te schattig jurkje van 1 van mijn toenmalige mentorkindjes.

Dus.

Eindelijk is het zover.

Welterusten.Teruste Sool!
quote:Lady_Voldemort schreef op 11 maart 2016 @ 21:57:

[...]

Nee, dat kan ik echt niet. Ik heb niks bereikt in het leven, een carriere van niks, maar ik ben best slim en daar ben ik ook best trots op (al is het geen verdienste tuuk) en het steekt me echt als mensen me op oneigenlijke gronden voor dom verslijten. Ik kan me daar echt oprecht pissig over maken ook.

hoe kan het je raken als ze kennelijk niets van je weten? hun oordeel komt voort uit hun eigen onwetendheid en heeft niets met jou te maken.

mensen mogen van mij denken wat ze willen, ik weet inmiddels precies wie ik ben.
very metal
quote:Amaqanda schreef op 11 maart 2016 @ 22:02:

Ik had een tijdje terug een verkoper aan de deur die vroeg of mijn ouders thuis waren. Die heb ik uitgelachen voordat ik de deur dichtgooide.Dat had ik ook altijd, ik was 23 net getrouwd, aan de telefoon of aan de deur, maakt niet uit. Na een tijdje antwoorde ik dan dan: 'Dat denk ik wel hoor!' En dan bleef ik staan, ging niemand roepen. En dan vroeg zo iemand of ik mijn ouders even wilde roepen, en dan zei ik dat ze op het verkeerde adres waren/of het verkeerde nummer hadden gebeld.
quote:Eleonora-1 schreef op 11 maart 2016 @ 21:59:

[...]

1 keer maar?

Da's niet veel inderdaad.

Mij is het vaker gebeurt. Niet leuk.Ja. Of ik moet n ontiegelijk dikke plaat voor mn kop hebben of mijn omgeving zit vol briljante toneelspelers
quote:fietsie schreef op 11 maart 2016 @ 22:02:

[...]

Of helemaal niet!Werkloze callcenter teamleider hiero lol

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven