Ruzie met vriend van man
zaterdag 12 maart 2016 om 18:15
zaterdag 12 maart 2016 om 18:15
Sorry hoor lovely, maar als je zo gekrenkt en vernederd wordt en je wordt ook nog eens monddood gemaakt want als je er wat van zegt dan wordt het nog erger, dat noem ik dan gewoon mishandeling. In de eerste plaats door je man. Ik vind het oprecht heel erg voor je dat je dit accepteert als nu eenmaal een gegeven waar je mee moet leren leven. Oprechte vraag; waarom ben je dit topic gestart? Waar hoopte je hulp bij te krijgen?
zaterdag 12 maart 2016 om 18:21
Ik wordt niet mishandeld hoor. Monddood wordt ik ook niet gemaakt want ik mag best ergens wat van zeggen, dat er niks mee wordt gedaan is een ander verhaal.
En heb die vriend de vorige keer er al op aan gesproken en toen zei hij duidelijk " dat is ook precies wat je bent". En als hij het meent dan hoef ik ook geen excuses. Maar dat betekend biet dat ik hem dan nog in huis wil hebben.
En ik wordt ook echt niet dagelijks uitgescholden ofzo, eigenlijk nooit alleen maar door die vriend.
En heb die vriend de vorige keer er al op aan gesproken en toen zei hij duidelijk " dat is ook precies wat je bent". En als hij het meent dan hoef ik ook geen excuses. Maar dat betekend biet dat ik hem dan nog in huis wil hebben.
En ik wordt ook echt niet dagelijks uitgescholden ofzo, eigenlijk nooit alleen maar door die vriend.
zaterdag 12 maart 2016 om 18:24
quote:MissButterflyyy schreef op 12 maart 2016 @ 18:13:
Miss een gesprek aangaan met die vriend en met je man, en dat hij ook aan jou zijn excuses aanbiedt?Als ik dit topic zo lees verwacht ik niet dat die twee heren daar het fatsoen voor hebben. En met iemand die mij meerdere keren psychotische kankerhoer (een volwassen man nota bene) heeft genoemd zou ik geen gesprek meer hoeven.
Miss een gesprek aangaan met die vriend en met je man, en dat hij ook aan jou zijn excuses aanbiedt?Als ik dit topic zo lees verwacht ik niet dat die twee heren daar het fatsoen voor hebben. En met iemand die mij meerdere keren psychotische kankerhoer (een volwassen man nota bene) heeft genoemd zou ik geen gesprek meer hoeven.
zaterdag 12 maart 2016 om 18:24
Dan denken we daar anders over lovely, ik noem wat jij beschrijft echt mishandeling. Je beschrijft zelf dat als je er wat van zegt, dingen nog erger worden. Je wordt uitgelachen, kwaad over je gesproken, je vriend weg gaat omdat hij geen zin heeft in een chagrijn. Het is niet normaal dat mensen die van elkaar zeggen te houden zo met elkaar om gaan. Heb jij dit van huis uit mee gekregen? Hoe gingen jouw ouders met elkaar om?
zaterdag 12 maart 2016 om 18:25
quote:Lovely1987 schreef op 12 maart 2016 @ 18:21:
Ik wordt niet mishandeld hoor. Monddood wordt ik ook niet gemaakt want ik mag best ergens wat van zeggen, dat er niks mee wordt gedaan is een ander verhaal.
En ik wordt ook echt niet dagelijks uitgescholden ofzo, eigenlijk nooit alleen maar door die vriend.Hij klikt je letterlijk weg. Hoe meer monddood wil je nog gemaakt worden? Prop sokken in je waffel?
En ik wordt ook echt niet dagelijks uitgescholden ofzo, eigenlijk nooit alleen maar door die vriend.Hij klikt je letterlijk weg. Hoe meer monddood wil je nog gemaakt worden? Prop sokken in je waffel?
zaterdag 12 maart 2016 om 18:26
zaterdag 12 maart 2016 om 18:26
quote:Lovely1987 schreef op 12 maart 2016 @ 18:22:
En wat ik wilde met dit topic was kijken of ik mij echt zo erg aanstelde en daar heb ik ook bevestiging op gekregen.Ik snap niet hoe je tot deze conclusie kan komen. Volgens mij zegt iedereen dat het niet normaal is hoe jij door je man en die vriend worden behandeld. Verre van dat jij je aanstelt, juist het tegenovergestelde. Je had jezelf allang in veiligheid moeten stellen tegen deze absurde behandeling.
En wat ik wilde met dit topic was kijken of ik mij echt zo erg aanstelde en daar heb ik ook bevestiging op gekregen.Ik snap niet hoe je tot deze conclusie kan komen. Volgens mij zegt iedereen dat het niet normaal is hoe jij door je man en die vriend worden behandeld. Verre van dat jij je aanstelt, juist het tegenovergestelde. Je had jezelf allang in veiligheid moeten stellen tegen deze absurde behandeling.
zaterdag 12 maart 2016 om 18:27
quote:Theres75 schreef op 12 maart 2016 @ 18:24:
Dan denken we daar anders over lovely, ik noem wat jij beschrijft echt mishandeling. Je beschrijft zelf dat als je er wat van zegt, dingen nog erger worden. Je wordt uitgelachen, kwaad over je gesproken, je vriend weg gaat omdat hij geen zin heeft in een chagrijn. Het is niet normaal dat mensen die van elkaar zeggen te houden zo met elkaar om gaan. Heb jij dit van huis uit mee gekregen? Hoe gingen jouw ouders met elkaar om?Mijn vader was een echte tiran maar dan ook een echte. Als om 6 uur precies het eten niet op tafel stond dan waren de poppen aan het dansen. Mijn moeder zei eigenlijk daar ook nooit wat van. Praatte maar een beetje mee maar ik moet ook eerlijk zeggen dat mijn moeder nu al zolang in de war is dat ik niet echt meer weet of ze nergens iets aan deed.
Dan denken we daar anders over lovely, ik noem wat jij beschrijft echt mishandeling. Je beschrijft zelf dat als je er wat van zegt, dingen nog erger worden. Je wordt uitgelachen, kwaad over je gesproken, je vriend weg gaat omdat hij geen zin heeft in een chagrijn. Het is niet normaal dat mensen die van elkaar zeggen te houden zo met elkaar om gaan. Heb jij dit van huis uit mee gekregen? Hoe gingen jouw ouders met elkaar om?Mijn vader was een echte tiran maar dan ook een echte. Als om 6 uur precies het eten niet op tafel stond dan waren de poppen aan het dansen. Mijn moeder zei eigenlijk daar ook nooit wat van. Praatte maar een beetje mee maar ik moet ook eerlijk zeggen dat mijn moeder nu al zolang in de war is dat ik niet echt meer weet of ze nergens iets aan deed.
zaterdag 12 maart 2016 om 18:31
Wat afschuwelijk voor je lovely, dat het er zo aan toe ging tussen je ouders. Het verklaard wel hoe je aan het idee komt dat jouw situatie wel meevalt. Maar echt, het valt niet mee. Het hoeft niet zo te zijn. Een vrouw hoeft niet als mentale boksbal voor de man te dienen. Je mag kiezen voor jezelf. Alleen is nog altijd beter dan met deze terreur.
zaterdag 12 maart 2016 om 18:31
quote:Lovely1987 schreef op 12 maart 2016 @ 18:27:
[...]
Mijn vader was een echte tiran maar dan ook een echte. Als om 6 uur precies het eten niet op tafel stond dan waren de poppen aan het dansen. Mijn moeder zei eigenlijk daar ook nooit wat van. Praatte maar een beetje mee maar ik moet ook eerlijk zeggen dat mijn moeder nu al zolang in de war is dat ik niet echt meer weet of ze nergens iets aan deed.
En jij doet hetzelfde.
Wat zullen jouw kinderen doen? De kant van de tiran?
[...]
Mijn vader was een echte tiran maar dan ook een echte. Als om 6 uur precies het eten niet op tafel stond dan waren de poppen aan het dansen. Mijn moeder zei eigenlijk daar ook nooit wat van. Praatte maar een beetje mee maar ik moet ook eerlijk zeggen dat mijn moeder nu al zolang in de war is dat ik niet echt meer weet of ze nergens iets aan deed.
En jij doet hetzelfde.
Wat zullen jouw kinderen doen? De kant van de tiran?
zaterdag 12 maart 2016 om 18:32
Ik vind absoluut niet dat je je aanstelt! Volgens mij vinden de meeste mensen hier dat niet. Denk alsjeblieft niet dat je je aanstelt, het is echt niet normaal dat je zo behandelt wordt. Je man zou het voor je op moeten nemen. Hij bent zijn vrouw en moeder van zijn kinderen! Je stelt je echt niet aan, echt niet. En als ik aanraad dat je naar een psycholoog ga is dat niet omdat jij iets fout doet of er iets mis met je is. Er is overduidelijk iets mis met je man en zijn vriend. De reden dat ik je aanraad naar een psych te gaan is zodat die je kan laten zien hoe ontzettend waardevol jij bent, jij mag er zijn, zonder dat je probeert het iedereen naar de zin te maken. Echt waar.
Je stelt je niet aan.
Je stelt je niet aan.
zaterdag 12 maart 2016 om 18:33
Bijzonder laag trouwens van die vriend om jouw psychotisch te noemen als je moeder in de war is. Daar zul je veel verdriet van hebben gehad. Het spijt me voor jou dat je zulke gemene mensen hebt ontmoet in je bestaan. Maar nogmaals, dit hoef je niet te accepteren. Er is echt een fijner leven mogelijk, ook voor jou!
Ik snap ook echt niet waarom hij het normaal vind dat ik zo genoemd wordt. Mijn man scheldt mij nooit uit, ruzies hebben we ook nauwelijks omdat we over veel dingen hetzelfde denken maar zodra ik commentaar geef op zijn vrienden dat ik het dan helemaal gedaan heb. Jullie geloven het niet maar ik heb echt wel een goede relatie tot die vriend tevoorschijn komt.
zaterdag 12 maart 2016 om 18:35
quote:Theres75 schreef op 12 maart 2016 @ 18:33:
Bijzonder laag trouwens van die vriend om jouw psychotisch te noemen als je moeder in de war is. Daar zul je veel verdriet van hebben gehad. Het spijt me voor jou dat je zulke gemene mensen hebt ontmoet in je bestaan. Maar nogmaals, dit hoef je niet te accepteren. Er is echt een fijner leven mogelijk, ook voor jou!Mijn moeder is dement. Voor zover ik weet, weet die vriend dat niet. Dat zijn ook dingen die ik dan liever voor mijzelf hou. Straks begint hij ook nog over haar en dan zou ik echt doordraaien.
Bijzonder laag trouwens van die vriend om jouw psychotisch te noemen als je moeder in de war is. Daar zul je veel verdriet van hebben gehad. Het spijt me voor jou dat je zulke gemene mensen hebt ontmoet in je bestaan. Maar nogmaals, dit hoef je niet te accepteren. Er is echt een fijner leven mogelijk, ook voor jou!Mijn moeder is dement. Voor zover ik weet, weet die vriend dat niet. Dat zijn ook dingen die ik dan liever voor mijzelf hou. Straks begint hij ook nog over haar en dan zou ik echt doordraaien.
zaterdag 12 maart 2016 om 18:36
quote:viva-amber schreef op 12 maart 2016 @ 18:33:
Die vriend is niet je vader en dit is ook jouw huis. Plas anders boven het douche putje. Stop met ongewenste aandacht trekken en manipuleren van je vriend met gezeur over emmers.Als er boven al een douche was dan haf ik dat zeker gedaan. Badkamer zit beneden nog en moet boven komen. En idd ongewenste aandacht is het misschien ja. Manipulatie vind ik niet.
Die vriend is niet je vader en dit is ook jouw huis. Plas anders boven het douche putje. Stop met ongewenste aandacht trekken en manipuleren van je vriend met gezeur over emmers.Als er boven al een douche was dan haf ik dat zeker gedaan. Badkamer zit beneden nog en moet boven komen. En idd ongewenste aandacht is het misschien ja. Manipulatie vind ik niet.
zaterdag 12 maart 2016 om 18:36
Nou, dat vind ik dan moeilijk voor te stellen, dat je een goede relatie hebt tot die vriend tevoorschijn komt. Dat klinkt mij in de oren als; ik heb echt een goede relatie buiten dat hij 1x in het half jaar me in elkaar slaat, of vreemd gaat, of de kinderen mept, of noem maar een ander voorbeeld van grensoverschrijdend gedrag. Dat hij voor de rest zo lief is, streept niet weg dat hij je als het erop aankomt keihard laat barsten. Hij laat je uitschelden en vernederen. Nota bene in je eigen huis!
zaterdag 12 maart 2016 om 18:39
quote:Lovely1987 schreef op 12 maart 2016 @ 18:33:
Ik snap ook echt niet waarom hij het normaal vind dat ik zo genoemd wordt. Mijn man scheldt mij nooit uit, ruzies hebben we ook nauwelijks omdat we over veel dingen hetzelfde denken maar zodra ik commentaar geef op zijn vrienden dat ik het dan helemaal gedaan heb. Jullie geloven het niet maar ik heb echt wel een goede relatie tot die vriend tevoorschijn komt.
Meervoud dus? Op geen enkele vriend mag je commentaar hebben zonder dat jij de zwarte piet toegespeeld krijgt?
Dan gaat het dus wel verder dan alleen deze vriend.
Meervoud dus? Op geen enkele vriend mag je commentaar hebben zonder dat jij de zwarte piet toegespeeld krijgt?
Dan gaat het dus wel verder dan alleen deze vriend.
zaterdag 12 maart 2016 om 18:44
op die andere vrienden heb ik eigenlijk nooit commentaar. Maar toen ik iets over het vreemdgaan van iemand zei ( tegen mijn man niet tegen zijn vriend hoor) toen werd ik ook wel gelijk afgekapt ja. Want hoor mij daar ooj niet mee te bemoeien en daar heeft hij groot gelijk in natuurlijk maar ik heb zoiets van ik kan wel iets tegen man zeggen erover maar dat ging ook niet.
zaterdag 12 maart 2016 om 18:45
quote:Lovely1987 schreef op 12 maart 2016 @ 18:33:
En denken jullie echt over veel hetzelfde of neem jij zijn mening over?
Je ziet hier wel aan hoe hij je behandelt als je een keer niet zijn mening deelt. En buiten of jullie het eens zijn of niet; hij had zelf al lang die roddelscheldvriend uit zijn leven moeten kieperen.
En denken jullie echt over veel hetzelfde of neem jij zijn mening over?
Je ziet hier wel aan hoe hij je behandelt als je een keer niet zijn mening deelt. En buiten of jullie het eens zijn of niet; hij had zelf al lang die roddelscheldvriend uit zijn leven moeten kieperen.