Netflix series
dinsdag 5 mei 2015 om 11:14
Ik vond geen up to date topic over Netflix series en ben benieuwd of iemand nog tips voor me heeft.
Inmiddels gezien en van genoten, dus dit soort series zoek ik:
-House of Cards, seizoen 1 t/m 3
- Breaking Bad- alle seizoenen
-Orange is the New Black, seizoen 1 en 2
-Better call Saul- seizoen 1
Wat raden jullie nog meer aan?
Inmiddels gezien en van genoten, dus dit soort series zoek ik:
-House of Cards, seizoen 1 t/m 3
- Breaking Bad- alle seizoenen
-Orange is the New Black, seizoen 1 en 2
-Better call Saul- seizoen 1
Wat raden jullie nog meer aan?
zaterdag 12 maart 2016 om 23:55
Ik zat echt MIDDEN in de serie Kingdom (Stephen Fry) en nou is 'ie opeens weg!
Nu weet ik niet zo goed welke serie ik zal gaan kijken.
Series die ik echt heel leuk vond:
Call the midwife
Orange is the new black
Weeds
Series die ik best vermakelijk vond:
Drop dead diva
Kingdom
The unbreakable Kimmy Smith
Ik hou niet zo van hele ingewikkelde of hele enge dingen.
Iemand een advies voor mij?
P.S. De serie 'How I met your mother' kon me niet boeien, daar ben ik na 3 afleveringen mee gestopt.
Call the midwife
Orange is the new black
Weeds
Drop dead diva
Kingdom
P.S. De serie 'How I met your mother' kon me niet boeien, daar ben ik na 3 afleveringen mee gestopt.

zondag 13 maart 2016 om 07:29
O wat jammer van kingdom! Misschien vind je Rita leuk...?!quote:Java schreef op 12 maart 2016 @ 23:55:
Call the midwife
Orange is the new black
Weeds
Drop dead diva
Kingdom
Call the midwife
Orange is the new black
Weeds
Drop dead diva
Kingdom

zondag 13 maart 2016 om 15:58
quote:tulpje1977 schreef op 11 maart 2016 @ 20:27:
11.22.63 staat niet op Netflix. Wordt vanaf 11 april uitgezonden op Fox
Offtopic want niet op Netflix (wel op Fox binnenkort inderdaad), maar ik heb gisteren de eerste 4 afleveringen gekeken en ik vind het echt een aanrader. Niet helemaal hetzelfde als het boek, maar een verfilming van Stephen King met goede acteurs! Wat een verademing na Under The Dome.
So far I it.
11.22.63 staat niet op Netflix. Wordt vanaf 11 april uitgezonden op Fox
Offtopic want niet op Netflix (wel op Fox binnenkort inderdaad), maar ik heb gisteren de eerste 4 afleveringen gekeken en ik vind het echt een aanrader. Niet helemaal hetzelfde als het boek, maar een verfilming van Stephen King met goede acteurs! Wat een verademing na Under The Dome.
So far I it.

zondag 13 maart 2016 om 19:31
quote:tattou schreef op 13 maart 2016 @ 15:58:
[...]
So far I it.
Wij kijken nu en inderdaad de moeite!
Boek ken ik verder niet ben niet zo'n King lezer. Misschien toch maar weer eens wat boeken van hem proberen.
Dit is nu wel al beter dan Under the dome!
[...]
So far I it.
Boek ken ik verder niet ben niet zo'n King lezer. Misschien toch maar weer eens wat boeken van hem proberen.

zondag 13 maart 2016 om 22:20
quote:dolfje schreef op 13 maart 2016 @ 19:31:
[...]
Ik heb geloof ik zo'n beetje alles van King hier in de kast staan, dat zijn ook een van de weinige boeken die ik herlees.
Ik vind het ook helemaal niet zo erg als een film/serie wat afwijkt van het boek, maar als er echt slecht geacteerd wordt dan trek ik het niet. En dat had ik inderdaad met Under The Dome. Zo jammer.
Dus nu ben ik happy dat dat met deze serie in ieder geval wel snor zit.
[...]
Ik heb geloof ik zo'n beetje alles van King hier in de kast staan, dat zijn ook een van de weinige boeken die ik herlees.
Ik vind het ook helemaal niet zo erg als een film/serie wat afwijkt van het boek, maar als er echt slecht geacteerd wordt dan trek ik het niet. En dat had ik inderdaad met Under The Dome. Zo jammer.
Dus nu ben ik happy dat dat met deze serie in ieder geval wel snor zit.
maandag 14 maart 2016 om 19:19
dinsdag 15 maart 2016 om 11:32
Hannibal heb ik verwijderd uit mijn lijst, niet mijn ding. Ben nu begonnen aan 30 degrees in february. Een zweedse serie (1 seizoen) wat zich afspeelt in Thailand.
Gek hoe snel je wordt meegezogen in een (nieuwe) serie. En zo verslavend ook.
Hierna denk ik Black Sails of Call the Midwife maar ik heb begrepen dat die eraf gaat op 31 maart . Dan moet ik echt gaan bingewatchen of dat lukt....
Gek hoe snel je wordt meegezogen in een (nieuwe) serie. En zo verslavend ook.
Hierna denk ik Black Sails of Call the Midwife maar ik heb begrepen dat die eraf gaat op 31 maart . Dan moet ik echt gaan bingewatchen of dat lukt....
It's 5 o'clock somewhere

dinsdag 15 maart 2016 om 15:20
Ik ben op het moment helemaal verslaafd aan Mad men!!!
Waarschijnlijk hebben de meeste hier de serie al gezien...
Het was een klein beetje inkomen in het begin, het is ook geen snelle serie... maar man man man!! wat een goeie serie vind ik het!
Deze serie wordt ieder seizoen beter, ik ben nu in seizoen 4 beland en kan gelukkig nog even vooruit
Waarschijnlijk hebben de meeste hier de serie al gezien...
Het was een klein beetje inkomen in het begin, het is ook geen snelle serie... maar man man man!! wat een goeie serie vind ik het!
Deze serie wordt ieder seizoen beter, ik ben nu in seizoen 4 beland en kan gelukkig nog even vooruit

dinsdag 15 maart 2016 om 15:45