klieren
zondag 13 maart 2016 om 21:43
Ik ben wat hypochondrisch aangelegd.. maar hier komt het dan.
Vorige week vrijdag werd ik ziek. Ik had een opgezette klier in mijn nek (randje schedel), eentje achter/zijkant van mijn nek en ook onder mijn kaaklijn was het dik en pijnlijk.
Ik bleef ziek tot woensdag. Had geen hoge koorts maar wel een ontzettend slap gevoel en erg verkouden.
Nu is het zondag en zijn mijn klieren nog steeds dik en pijnlijk, vooral die onder mijn kaaklijn. Ik voel me wel beter, nog wat verkouden en moe.
Ik maak me zorgen om die klieren. Er zijn er dus 4 opgezwollen waarvan 2 pijn doen bij aanraking.
Heeft iemand hier ervaring mee?
Vorige week vrijdag werd ik ziek. Ik had een opgezette klier in mijn nek (randje schedel), eentje achter/zijkant van mijn nek en ook onder mijn kaaklijn was het dik en pijnlijk.
Ik bleef ziek tot woensdag. Had geen hoge koorts maar wel een ontzettend slap gevoel en erg verkouden.
Nu is het zondag en zijn mijn klieren nog steeds dik en pijnlijk, vooral die onder mijn kaaklijn. Ik voel me wel beter, nog wat verkouden en moe.
Ik maak me zorgen om die klieren. Er zijn er dus 4 opgezwollen waarvan 2 pijn doen bij aanraking.
Heeft iemand hier ervaring mee?
zondag 13 maart 2016 om 21:52
Kan opzwellen bij elke soort luchtwegeninfectie ook verkoudheid. Houd je langer last dan is ook pfeiffer een optie. Is het na een week of 2 niet over of wordt het na 1 week ziek zijn erger ga dan ff naar je ha.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
zondag 13 maart 2016 om 21:54
quote:viva-amber schreef op 13 maart 2016 @ 21:52:
Kan opzwellen bij elke soort luchtwegeninfectie ook verkoudheid. Houd je langer last dan is ook pfeiffer een optie. Is het na een week of 2 niet over of wordt het na 1 week ziek zijn erger ga dan ff naar je ha.Ik heb pfeiffer al gehad, dat kan het dus niet zijn gelukkig. Helaas denk ik meteen aan lyme en hodgkin enz
Kan opzwellen bij elke soort luchtwegeninfectie ook verkoudheid. Houd je langer last dan is ook pfeiffer een optie. Is het na een week of 2 niet over of wordt het na 1 week ziek zijn erger ga dan ff naar je ha.Ik heb pfeiffer al gehad, dat kan het dus niet zijn gelukkig. Helaas denk ik meteen aan lyme en hodgkin enz
zondag 13 maart 2016 om 22:01
Jup, opgezwollen klieren kunnen geen kwaad! Groot deel van je afweer vindt plaats in die klieren. Vaker niet dan wel voel je ook dat ze opgezwollen zijn, deze zitten net op die plek waar je ze wel kan voelen. Door je hele lijf zitten deze knoopjes trouwens. Het is een goed teken dat je lijf bezig is met zijn afweer! Lekker laten gaan en goed uitzieken, dat is meer van belang dan je zorgen maken om opgezwollen klieren.