Mode & Beauty alle pijlers

tandenbleken

14-03-2016 20:21 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo Meiden,

Binnenkort krijg ik mijn beugel uit, en wil ik graag mijn tanden laten bleken.

Maar wat is de beste en minst schadelijke methode?

Ik wil ze wel graag hééél wit (zoals de filmsterren in Hollywood)

tips?

xx
vraag advies bij je tandarts. hij kan je uitleggen wat het minst schadelijk is, en hoe wit je tanden kunnen worden. dit hangt af van je huidige kleur.
Zo heel wit is net of je een gebitje hebt.
De filmsterren hebben allemaal facings.
Vraag je tandarts om advies.

En vraag je je daarbij af waarom je het wil doen. Omdat je op filmsterren wil lijken? Als dat zo is dan zou ik nog eens goed nadenken.
Ik laat het bij mijn tandarts zelf doen. Die praktijken bij WIT en consorten vertrouw ik niet. Het is wel fors duurder, maar ik voel mij er prettiger bij
En hou er rekening mee dat het wettelijk gezien misschien niet eens mag als je minderjarig bent.

Geen idee of je dat bent, maar aan je OP te zien kijkt me dat geen gekke gedachte.
Doe eens gek en loop bij een parfumerie binnen die ook make-up advies geven. Want die wit-witter-witsttanden die jij wilt zijn meestal gefotosjopt. Evenals het oogwit.

Maar bepaalde kleuren lippenstift kunnen je tanden wel veel witter laten lijken. En als je dan je tandarts vraagt om één of twee tinten lichter (maar dan wel veilig), dan zijn ze al behoorlijk filmsterrenwit hoor.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
quote:GateKeeper schreef op 14 maart 2016 @ 20:27:

Zo heel wit is net of je een gebitje hebt.Haha nou als ik oma´s zie met een gebit is dat niet vaak heel wit :P
quote:Kippenmama schreef op 14 maart 2016 @ 21:18:

En hou er rekening mee dat het wettelijk gezien misschien niet eens mag als je minderjarig bent.

Geen idee of je dat bent, maar aan je OP te zien kijkt me dat geen gekke gedachte.Ben 23, alleen zou het jammer vinden als het mijn tanden ernstig beschadigd
Heb het een keer laten doen. Op zich beschadigt het je tanden niet. Je dentine (zit in je tanden) dat kleur geeft aan je tanden wordt gebleekt niet je glazuur wat veel mensen denken.
quote:lippestiftje12 schreef op 14 maart 2016 @ 21:50:

[...]

Ben 23, alleen zou het jammer vinden als het mijn tanden ernstig beschadigd

Er zijn veel bleeksalons die tegenwoordig gebruik maken van een onschadelijke methode, maar deze bleekt niet echt. Het haalt slechts de verkleuringen weg die je oo hebt gelopen in je leven.

Als je van nature gele tanden hebt zoals ik, zul je toch echt iets schadelijks moeten doen. En verwacht dan ook geen paaarelwitte tanden, dat is niet realistisch. Wel mooie frisse tanden die een neutrale witte kleur hebben.
quote:pommiaan schreef op 14 maart 2016 @ 23:24:

[...]

Er zijn veel bleeksalons die tegenwoordig gebruik maken van een onschadelijke methode, maar deze bleekt niet echt. Het haalt slechts de verkleuringen weg die je oo hebt gelopen in je leven.

Als je van nature gele tanden hebt zoals ik, zul je toch echt iets schadelijks moeten doen. En verwacht dan ook geen paaarelwitte tanden, dat is niet realistisch. Wel mooie frisse tanden die een neutrale witte kleur hebben.Hoe heet de methode die jij gebruikt Pommiaan, en wat kost het?
quote:pommiaan schreef op 14 maart 2016 @ 23:24:

[...]

Als je van nature gele tanden hebt zoals ik, zul je toch echt iets schadelijks moeten doen. En verwacht dan ook geen paaarelwitte tanden, dat is niet realistisch. Wel mooie frisse tanden die een neutrale witte kleur hebben.Ik had toch echt wel witte tanden. Niet tipp-ex wit maar echt wel wit. Heb het laten doen dmv Britesmile methode. En het is niet schadelijk. Het ligt aan de oorspronkelijke kleur van je eigen tanden hoeveel tinten witter het wordt.
Heeeel wit, a la Ross uit Friends: https://www.youtube.com/watch?v=U8cKK9eQGMY

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven