Vrekkentopic deel IX
donderdag 24 juli 2014 om 20:24
De een vrekt uit noodzaak, de ander om verspilling tegen te gaan en weer een ander gewoon voor de lol.
Wat jouw reden ook is, hier kun je tips met elkaar delen.
Hier vind je de oudere delen:
Deel I
Deel II
Deel III
Deel IV
Deel V
Deel VI
Deel VII
Deel VIII
Vrekwaardig eten
Wat jouw reden ook is, hier kun je tips met elkaar delen.
Hier vind je de oudere delen:
Deel I
Deel II
Deel III
Deel IV
Deel V
Deel VI
Deel VII
Deel VIII
Vrekwaardig eten
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
donderdag 14 januari 2016 om 21:15
donderdag 21 januari 2016 om 20:36
Gratis optimel drinkyoghurt en kwark: https://www.optimel.nl/geldterugacties

zondag 31 januari 2016 om 08:21
Zie nu in de krantenbak een folder van het Eindhovens dagblad voor 2 weken gratis krant. Kunt ook kiezen voor het AD.
Website is www.ed.nl/test
Hij is nog actief heb het net geprobeerd
Website is www.ed.nl/test
Hij is nog actief heb het net geprobeerd
zondag 31 januari 2016 om 16:29
Aangezien iedereen hier wel van gratis houdt...
Ik kreeg net een mailtje dat ik 2 kaartjes heb gewonnen voor de gezondheidsbeurs omdat ik lid ben van een nieuwsbrief. Misschien kreeg iedereen ze wel want ik heb nergens aan mee gedaan. Heeft iemand interesse? De dag mag zelf gekozen worden: 11, 12, 13 of 14 feb. Stuur maar een PB, de eerste krijgt de kaartjes.
Ik kreeg net een mailtje dat ik 2 kaartjes heb gewonnen voor de gezondheidsbeurs omdat ik lid ben van een nieuwsbrief. Misschien kreeg iedereen ze wel want ik heb nergens aan mee gedaan. Heeft iemand interesse? De dag mag zelf gekozen worden: 11, 12, 13 of 14 feb. Stuur maar een PB, de eerste krijgt de kaartjes.
You can be the ripest, juiciest peach in the world, but there will always be someone who hates peaches.
woensdag 3 februari 2016 om 22:32
quote:Dreamglasses schreef op 29 januari 2016 @ 06:42:
Er staat momenteel weinig op scoupy. Jammer.
Met euroclix gaat het hier best lekker. In januari heb ik tot nu toe 14 euro verdiend.
We werken nu met het enveloppen-budget-systeem. Iemand bekend mee?
Bij mij gaat euroclix op het moment als een speer! Heel fijn al die onderzoekjes
Enveloppen-budget gebruiken wij alleen voor de boodschappen, waar gebruiken jullie het allemaal voor?
Er staat momenteel weinig op scoupy. Jammer.
Met euroclix gaat het hier best lekker. In januari heb ik tot nu toe 14 euro verdiend.
We werken nu met het enveloppen-budget-systeem. Iemand bekend mee?
Bij mij gaat euroclix op het moment als een speer! Heel fijn al die onderzoekjes

Enveloppen-budget gebruiken wij alleen voor de boodschappen, waar gebruiken jullie het allemaal voor?
zaterdag 27 februari 2016 om 18:45
Hoi! Ik heb ook een account aangemaakt bij euroclik (sorry ik had het al aangemaakt en toen zocht ik op google en kwam dit forum tegen... als ik het had geweten had ik 1 van jullie mij lid laten maken!!).
Ik kreeg de volgende kortingscodes via de mail, misschien dat iemand anders ze kan gebruiken. Lijkt er ook op dat ze gewoon die iedereen gebruikt kunnen worden. Ik gebruik ze zelf in elk geval niet.
Zooplus
Ontvang ¤ 3 extra korting op je bestelling bij een orderwaarde vanaf ¤ 100 met de volgende kortingscode: BULKBESTELLING
The Body Shop
Ontvang maar liefst 20% korting op je eerste bestelling met de volgende kortingscode: WELKOM1207AFF
Televizier
72% korting op een jaarabonnement
Sluit een jaarabonnement af voor slechts ¤ 20 en verdien met dit abonnement ¤ 1,82 (140 Clix).
Ik kreeg de volgende kortingscodes via de mail, misschien dat iemand anders ze kan gebruiken. Lijkt er ook op dat ze gewoon die iedereen gebruikt kunnen worden. Ik gebruik ze zelf in elk geval niet.
Zooplus
Ontvang ¤ 3 extra korting op je bestelling bij een orderwaarde vanaf ¤ 100 met de volgende kortingscode: BULKBESTELLING
The Body Shop
Ontvang maar liefst 20% korting op je eerste bestelling met de volgende kortingscode: WELKOM1207AFF
Televizier
72% korting op een jaarabonnement
Sluit een jaarabonnement af voor slechts ¤ 20 en verdien met dit abonnement ¤ 1,82 (140 Clix).

zaterdag 27 februari 2016 om 18:50
quote:Kwejeebo schreef op 27 februari 2016 @ 18:45:
The Body Shop
Voor wie graag bij de Bodyshop koopt en ook INGklant is:
Ik zag dat je in de rentepuntenwinkel van ING een waardebon kan kopen twv ¤ 35,-. Je betaalt dan ¤17,50 en levert 1750 rentepunten in.
https://www.ing.nl/partic ... en/rentepuntenwinkel.html
The Body Shop
Voor wie graag bij de Bodyshop koopt en ook INGklant is:
Ik zag dat je in de rentepuntenwinkel van ING een waardebon kan kopen twv ¤ 35,-. Je betaalt dan ¤17,50 en levert 1750 rentepunten in.
https://www.ing.nl/partic ... en/rentepuntenwinkel.html
dinsdag 15 maart 2016 om 16:18
Zoek alle 16 paaseitjes en haal gratis een zakje op bij de Hema.
https://paaseitjeszoeken.hema.nl/?ic=:P ... 9:paasgame
https://paaseitjeszoeken.hema.nl/?ic=:P ... 9:paasgame