Napraattopic 57
woensdag 16 maart 2016 om 21:52
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
donderdag 17 maart 2016 om 16:40
quote:Hunniebunnie schreef op 17 maart 2016 @ 16:38:
Ik heb ook een zwak voor haar. Ze heeft een nieuwe liefde, misschien dat ze daardoor wat minder rechtlijnig gaat worden. Alhoewel... Dan zou ze toch juist helemaal hieperdepiep moeten zijn en niet zo afgeven op kanaal waardige mannen, danwel relaties?
Ik heb ook een zwak voor haar. Ze heeft een nieuwe liefde, misschien dat ze daardoor wat minder rechtlijnig gaat worden. Alhoewel... Dan zou ze toch juist helemaal hieperdepiep moeten zijn en niet zo afgeven op kanaal waardige mannen, danwel relaties?
donderdag 17 maart 2016 om 16:43
Mwah, ze zit mij niet in de weg, maar ik ben ook niet dol op haar. Bovendien ben ik niet goed in cryptogrammen en haar posts zijn voor mij vaak precies dat. En juist dat rechtlijnige, of eigenlijk halsstarrige, vind ik vreselijk. Maar goed, zou best kunnen hoor, dat ze net even teveel op haar hart is getrapt.
donderdag 17 maart 2016 om 16:47
quote:Solomio schreef op 17 maart 2016 @ 15:48:
[...]
Je kunt eindeloos weekbannen krijgen.
Nog maar weer eens:
Het nieuwe bansysteem zal als volgt zijn:
- waarschuwing
- 24 uur
- 48 uur
- een week
- permaban alleen bij ernstige misdragingen en spamIk heb in mijn hoofd dat na een weekban een maandban volgde, volgens mij kreeg Dorothy nl vrij recent nig een maandban
[...]
Nog maar weer eens:
- waarschuwing
- 24 uur
- 48 uur
- een week
- permaban alleen bij ernstige misdragingen en spamIk heb in mijn hoofd dat na een weekban een maandban volgde, volgens mij kreeg Dorothy nl vrij recent nig een maandban
Je bent zelf een theepot
donderdag 17 maart 2016 om 16:50
quote:SuzanneSuus schreef op 17 maart 2016 @ 16:47:
[...]
Ik heb in mijn hoofd dat na een weekban een maandban volgde, volgens mij kreeg Dorothy nl vrij recent nig een maandban
Die maandban is een beetje jammer, want die staat dus niet in het rijtje en dan kan ik het niet verwerken.
Maar een perma volgt iig niet automatisch op een (of twee, of drie) weekban(nen).
[...]
Ik heb in mijn hoofd dat na een weekban een maandban volgde, volgens mij kreeg Dorothy nl vrij recent nig een maandban
Die maandban is een beetje jammer, want die staat dus niet in het rijtje en dan kan ik het niet verwerken.
Maar een perma volgt iig niet automatisch op een (of twee, of drie) weekban(nen).
Today I am taking control of my emotions. I am choosing anger.
Week 15 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 15 van de Extremely Demotivational Calendar
donderdag 17 maart 2016 om 16:54
donderdag 17 maart 2016 om 16:58
donderdag 17 maart 2016 om 17:04
quote:Grobbekuiken schreef op 17 maart 2016 @ 17:01:
Pom heb ik ook al een tijd niet gezien, ook een andere nick?Die heeft aangekondigd dat ze stopte met het forum, het ging niet zo goed met haar. Of ze er weer is onder een andere nick weet ik niet.
Pom heb ik ook al een tijd niet gezien, ook een andere nick?Die heeft aangekondigd dat ze stopte met het forum, het ging niet zo goed met haar. Of ze er weer is onder een andere nick weet ik niet.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
donderdag 17 maart 2016 om 17:05
quote:Solomio schreef op 17 maart 2016 @ 15:48:
[...]
Nog maar weer eens:
- waarschuwing
- 24 uur
- 48 uur
- een week
- permaban alleen bij ernstige misdragingen en spamJe vergeet de maandban.
[...]
Nog maar weer eens:
- waarschuwing
- 24 uur
- 48 uur
- een week
- permaban alleen bij ernstige misdragingen en spamJe vergeet de maandban.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé