Wakker (2016.001)
donderdag 17 maart 2016 om 00:30
donderdag 17 maart 2016 om 02:12
Dank jullie. Kan niet slapen, wat verschrikkelijk, ze beginnen hier elke dag al om half 6 de eerste testen.
Zel veel plezier in je nieuwe huis, paar weken geleden sprak ik je erover, zal duimen dat het voorspoedig verloopt allemaal.
Ik heb trek maar niet hier lekkers te eten. Niet echt slim bedenk ik mij.
Zel veel plezier in je nieuwe huis, paar weken geleden sprak ik je erover, zal duimen dat het voorspoedig verloopt allemaal.
Ik heb trek maar niet hier lekkers te eten. Niet echt slim bedenk ik mij.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
donderdag 17 maart 2016 om 06:14
quote:Mylene_Valerie schreef op 17 maart 2016 @ 02:12:
Dank jullie. Kan niet slapen, wat verschrikkelijk, ze beginnen hier elke dag al om half 6 de eerste testen.
Dank je! Ik begin er toch wel zin in te krijgen!
Ik ga idd. tijdelijk van koop naar huur, mijn huis is sneller verkocht dan dat ik dacht. Twee keer verhuizen dus, maar goed dat overleef ik wel.
Heel veel sterkte nog en Beterschap, niet de boel daar te veel op stelten zetten he!
(Hey misschien lig je wel in het ziekenhuis waar mijn zwager werkt bedenk ik me ineens.. A'dam toch??)
Dank je! Ik begin er toch wel zin in te krijgen!
Ik ga idd. tijdelijk van koop naar huur, mijn huis is sneller verkocht dan dat ik dacht. Twee keer verhuizen dus, maar goed dat overleef ik wel.
Heel veel sterkte nog en Beterschap, niet de boel daar te veel op stelten zetten he!
(Hey misschien lig je wel in het ziekenhuis waar mijn zwager werkt bedenk ik me ineens.. A'dam toch??)
donderdag 17 maart 2016 om 09:24
donderdag 17 maart 2016 om 09:52
MV voor mij is het lang geleden, ik kom wel naast je liggen. Kan ik meteen mn verhuizing ontlopen, dat regelt mn familie maar lekker... .
(Kan ik meteen zwager pesten als je in 'zijn' ziekenhuis ligt..)
Waarschuwing: ik ben erg goed in de boel op stelten zetten.. en dat ga ik uiteraard ook doen als ik de kans krijg..
(Ik snap mezelf niet, al aardig wat verhuisstress gehad maar naar mate het dichterbij komt word ik steeds relaxder. Ook omdat ik veel zelf regel/geregeld heb. Geeft een fijn gevoel)
(Kan ik meteen zwager pesten als je in 'zijn' ziekenhuis ligt..)
Waarschuwing: ik ben erg goed in de boel op stelten zetten.. en dat ga ik uiteraard ook doen als ik de kans krijg..
(Ik snap mezelf niet, al aardig wat verhuisstress gehad maar naar mate het dichterbij komt word ik steeds relaxder. Ook omdat ik veel zelf regel/geregeld heb. Geeft een fijn gevoel)
donderdag 17 maart 2016 om 13:01
quote:Mylene_Valerie schreef op 16 maart 2016 @ 22:48:
[...]
Nog niet maar ik doe er alles voor. Kon niet eens meelezen. Eerst morgen afwachten en hopen dat ik weer wat kan meelezen/schrijven.
Is wel cold turkey afkicken trouwens.
Hebben jullie je wel netjes gedragen? ;-}Neuh
[...]
Nog niet maar ik doe er alles voor. Kon niet eens meelezen. Eerst morgen afwachten en hopen dat ik weer wat kan meelezen/schrijven.
Is wel cold turkey afkicken trouwens.
Hebben jullie je wel netjes gedragen? ;-}Neuh
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
donderdag 17 maart 2016 om 13:22
quote:Mylene_Valerie schreef op 17 maart 2016 @ 00:30:
[...]
Hoor net van de zuster dat de vrouw naast mij ook weggaat morgen dus ik heb 3 luxe plekken aan te bieden
Lig je in Amsterdam?
Wij gaan vanavond daar stappen, komen we daarna bij jou slapen
Of er komt elke dag een andere forummer naast je liggen.
Gezellig bijkletsen, da's ook leuk.
Sterkte vandaag met het gesprek en beterschap
[...]
Hoor net van de zuster dat de vrouw naast mij ook weggaat morgen dus ik heb 3 luxe plekken aan te bieden
Lig je in Amsterdam?
Wij gaan vanavond daar stappen, komen we daarna bij jou slapen
Of er komt elke dag een andere forummer naast je liggen.
Gezellig bijkletsen, da's ook leuk.
Sterkte vandaag met het gesprek en beterschap
donderdag 17 maart 2016 om 22:45
quote:Mylene_Valerie schreef op 17 maart 2016 @ 00:02:
[...]
Hè Moos' wat leuk je weer te spreken. Hoe is het met je?
In het algemeen, morgen zijn hier 2 bedden vrij, misschien wel 3, iemand zin om gezellig op zaal te komen liggen? Krijg ik een keer leuke lieve kamergenootjes
Haha, hoe gezellig we het ook zouden hebben, ik pas. Heb lang genoeg in bedden buitenshuis verkeerd. Maar weet zeker dat we ondanks het ziekenhuis-gebeuren een hoop lol zouden hebben.
Sterkte daar en hoop dat je snel opknapt en weer thuis zult zijn. Kom ik daar in plaats van naast je te liggen, gezellig naast je zitten.
[...]
Hè Moos' wat leuk je weer te spreken. Hoe is het met je?
In het algemeen, morgen zijn hier 2 bedden vrij, misschien wel 3, iemand zin om gezellig op zaal te komen liggen? Krijg ik een keer leuke lieve kamergenootjes
Haha, hoe gezellig we het ook zouden hebben, ik pas. Heb lang genoeg in bedden buitenshuis verkeerd. Maar weet zeker dat we ondanks het ziekenhuis-gebeuren een hoop lol zouden hebben.
Sterkte daar en hoop dat je snel opknapt en weer thuis zult zijn. Kom ik daar in plaats van naast je te liggen, gezellig naast je zitten.
zondag 20 maart 2016 om 05:45
Morgen dames!
Ik ben vrijdag verhuist, ging prima, de grootste zooi is opgeruimd.
Ik ben van een saaie buitenwijk (zeker saai voor iemand alleen) terug naar mijn lievelingswijk aan de rand van het centrum.
Ik heb hier 10 jaar geleden ook gewoond, gaat niet lang duren om te wennen hier !!
Ikke blij!! (Ja niet dat ik al wakker ben en ff niet kan slapen maar goed dat komt wel goed)
Straks naar de Matthaus in het concertgebouw hier, op steenworp afstand dus kan mn pumps aan
Mv: sterkte en Beterschap! Niet het ziekenhuis op stelten zetten he! Is het eten daar een beetje te doen??
Ik ben vrijdag verhuist, ging prima, de grootste zooi is opgeruimd.
Ik ben van een saaie buitenwijk (zeker saai voor iemand alleen) terug naar mijn lievelingswijk aan de rand van het centrum.
Ik heb hier 10 jaar geleden ook gewoond, gaat niet lang duren om te wennen hier !!
Ikke blij!! (Ja niet dat ik al wakker ben en ff niet kan slapen maar goed dat komt wel goed)
Straks naar de Matthaus in het concertgebouw hier, op steenworp afstand dus kan mn pumps aan
Mv: sterkte en Beterschap! Niet het ziekenhuis op stelten zetten he! Is het eten daar een beetje te doen??
zondag 20 maart 2016 om 06:20
Goedemorgen,
Is er plaats voor nog een slapeloze?
Normaal slaap ik prima, maar ik zit sinds vrijdag in het gips met een gebroken enkel.
5 weken gips met minimaal 3 weken rust.
Dat vind ik al verschrikkelijk, maar nog erger is dat ik om anderhalf uur wakker wordt door pijn/opgezwollen voet.
Dus zou graag mee kletsen!
Is er plaats voor nog een slapeloze?
Normaal slaap ik prima, maar ik zit sinds vrijdag in het gips met een gebroken enkel.
5 weken gips met minimaal 3 weken rust.
Dat vind ik al verschrikkelijk, maar nog erger is dat ik om anderhalf uur wakker wordt door pijn/opgezwollen voet.
Dus zou graag mee kletsen!