"Ik beken"

31-01-2016 22:26 3024 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier hebben wij viva-vrouwen een sterke mening over vrijwel alles. Soms wordt iets genadeloos afgefikt, waarbij je zelf denk "oh maar dat doe ik ook"

Dus even een luchtig topic: Wat doe jij wel wat eigenlijk not done is volgens de viva-vrouw?

TO trapt af:

I smulsteen. En ik raad t iedereen aan
Charriejj je 1 na laatste
Ja errug he! Maar we zijn al bijna 6 jaar heel erg gelukkig en zelfs burgerlijk .

Alleen de vraag "hoe hebben jullie elkaar leren kennen" vermijden we liever. Er zijn er maar een paar die het weten...
Zo, heb alle pagina's doorgelezen, nog geen nieuwe bekentenissen? (Klopt dat woord?)
Ik heb gelogen in een strafrechtelijk onderzoek omdat ik mijn carriere belangrijker vond en wist dat niemand tegen de verdachte in zou gaan.

Maar ergens knaagt het soms toch.
quote:khemam schreef op 19 maart 2016 @ 16:28:

Ik heb gelogen in een strafrechtelijk onderzoek omdat ik mijn carriere belangrijker vond en wist dat niemand tegen de verdachte in zou gaan.

Maar ergens knaagt het soms toch.Oei
Frankly my dear, I don"t give a damn
Ik heb een jaar of 3 altijd zwartgereden.

Ben onder heel veel boetes uitgekomen door te sjansen.

Verder had ik een truc met doorzichtige lijm, die smeerde ik op mijn strippenkaart en dan kom je de stempel er zo afvegen.

En als ik toch een boete kreeg (die kreeg je toen van de vervoersmaatschappij en als je niet betaalde ging het naar de politie ) vertelde ik daar dat ik alles op de fiets deed en het zo vervelend vond dat iemand zich voor me uitgaf.

En werden ze geseponeerd.

Ik ben wel een keer gegijzeld in een bus met een vriendje nav zwartrijden.

Die bus reed naar eindpunt ergens in een dorp en we moesten terug lopen want iedere chauffeur weigerde ons op de terugweg van die maatschappij.

Daar heb ik over geklaagd En een gratis dagretour gekregen

Op die route betaalde ik maar gewoon wel daarna.

Kan me nu niet neer voorstellen dat ik zo brutaal was.
Jullie weten dat AIVD en de politie meelezen hé
quote:Sensy12 schreef op 19 maart 2016 @ 17:01:

Jullie weten dat AIVD en de politie meelezen hé Oh slecht geweten, schrok echt
quote:Het-groepje schreef op 19 maart 2016 @ 17:10:

[...]

Oh slecht geweten, schrok echt moest echt lachen om je reactie
- Ben blij als mijn vriend mijn schoenveters uit de knoop haalt.

- Gebruik een handdoek langer dan een dag en mijn bed verschoon ik ook niet iedere week.

- Als het in de zomer lekker warm is ga ik met korte broek en slippers aan het werk.

- Ik ken geen recepten uit mijn hoofd. Ik kook volgens recepten van internet (als ik al kook) of met de verdoemde pakjes en zakjes.
quote:streepjessokken schreef op 18 maart 2016 @ 17:49:

Ik beken dat ik dat soort topics mijd

Gelijk heb je.

Zit net even bij te lezen en ik val weer eens bijna van mijn stoel van de lelijke, nare, soms hatelijke dingen die ik hier lees.
quote:Eleonora-1 schreef op 19 maart 2016 @ 18:23:

[...]

Gelijk heb je.

Zit net even bij te lezen en ik val weer eens bijna van mijn stoel van de lelijke, nare, soms hatelijke dingen die ik hier lees.Hier of bij de kinderpijler?
Ik beken dat ik me rot schrik van wat hier geschreven wordt.
quote:Het-groepje schreef op 19 maart 2016 @ 18:27:

[...]

Hier of bij de kinderpijler?

Hier.

Hoezo de KP, het gaat toch over hier?
Er staat DAT soort topics direct onder een bekentenis over iets uit de kinderpijler.

Ik zou denken dat je als het hier over gaat de quote DIT topic benoemt.

Dus vandaar mijn vraag.

Maar duidelijk.
Ik beken dat ik er zojuist achterkom dat het een Avocado is ipv advocado ( zo sprak ik het uit ) ik voel me best stom
quote:Het-groepje schreef op 19 maart 2016 @ 18:51:

Er staat DAT soort topics direct onder een bekentenis over iets uit de kinderpijler.

Ik zou denken dat je als het hier over gaat de quote DIT topic benoemt.

Dus vandaar mijn vraag.

Maar duidelijk.Er staat 'die ik hier lees.'
quote:Guuusje schreef op 20 maart 2016 @ 00:02:

Ik beken dat ik er zojuist achterkom dat het een Avocado is ipv advocado ( zo sprak ik het uit ) ik voel me best stom Veel mensen zeggen advocado en ik beken dat ik dat altijd best wel dom vind
quote:pamelacourson schreef op 20 maart 2016 @ 06:17:

[...]

Veel mensen zeggen advocado en ik beken dat ik dat altijd best wel dom vind Haha dan ben ik gelukkig niet de enige!
quote:pamelacourson schreef op 20 maart 2016 @ 06:17:

[...]

Veel mensen zeggen advocado en ik beken dat ik dat altijd best wel dom vind Ik dacht ook dat het advocado was
quote:watdachtjehiervan schreef op 20 maart 2016 @ 10:22:

[...]

Ik dacht ook dat het advocado was Gelukkig, ik voelde me nogal dom
Ik beken dat ik eigenlijk niets te bekennen heb. Behalve dan dat ik een takkehekel had aan mijn stagebegeleiders + een aantal collega's en mede studenten.
quote:miedo schreef op 15 februari 2016 @ 21:59:

[...]

Ik vind het niet schokkend.Je kunt gevoelens niet dwingen.Met het ene kind heb je soms (tijde

delijk meer dan met de andere)Je kunt het niet dwingen en ik veroordeel het ook niet, maar het lijkt me zo verdrietig. Mijn moeder heeft ook zo haar voorkeuren, en ik zie bij mijn zus ook zo een duidelijke voorkeur voor 1 kind...geloof me, die kinderen hebben het door. En het doet pijn.
Ik beken dat ik anti geweld ben, maar de persoon die mijn partner vals beschuldigd van kindermisbruik graag iets aandoe. (Ja ik weet 100% zeker dat dit niet waar is, maar ze hun kind zo manipuleert dat hij dat zegt)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven