De Pilstoppers gaan nog steeds door !!!

10-09-2008 21:32 3178 berichten
Alle reacties Link kopieren
Oww mag ik mijn rare droom ook vertellen?

Droomde dat beste vriendin samen met dr man (!) euthanasie zou plegen, omdat ze allebei ongeneeslijk ziek waren (!). Afscheidsbijeenkomst met familie en vrienden, ik zat naast haar, en ik zei tegen haar: "Ik durf je niet aan te kijken want dan weet ik wat ik straks ga missen." En toen liepen ze de zaal uit, voor het allerlaatst en toen dacht ik, das gek, die zien we nooit meer terug. En ik dacht, wauw, wat is DIE flink, en dat ik nooit iets van haar pijn merkte.

Nou is dat een gekke droom of niet?
Aiai er zijn er hier meer rijp voor de psych. Ergste is nog dat ik de psych kan zijn he

Nala, heel veel succes met bloed prikken. Wel fijn dat je vandaag meteen de uitslag krijgt. Dikke
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
In het kader van klein leed:

Ik laat net een volle fles olijfolie uit m'n handen kletteren, midden in de keuken. Overal glas en overal van die lekkere vettige olijfolie. Fijn.

Nala, wat ben je toch een kanjer. Ik moet ook zo ontzettend aan jullie denken. Dit is gewoon heel gemeen. Eerst positief testen en dan dit.

Ik ben ook rijp voor de psych. Ik droomde een hele spannende droom, van maffiapraktijken en Vent die neergeschoten werd.

Zou dat komen omdat ik 'm wel eens kan schieten?

Hebben juist zo'n leuk weekend gehad. Lekker uit eten geweest en Daphne een nachtje uitbesteedt. Soms wel fijn.
ohhhh, Nala.... . wat vreselijk... .iid geen woorden voor, behalve wat er al is gezegd.... sterkte vanmiddag met wachten op de uitslag... hopelijk is er dan duidelijkheid....

Dikke van hier, je gaat er zo toppie mee om, gelukkig kun je er met vent goed over praten, en fijn dat je je ouders hebt gesproken, tis niet niks hoor, dit moet je delen....
Klopt Amy, mag na 3 uur vanmiddag bellen voor de uitslag.

Ik heb vannacht in mijn droom wel honderd keer uitgelegd hoe je een sjaal om moet doen. Diegene snapte er niets van. :-S

Gelukkig niet zo eng als jullie gedroomd.
jemig, jullie ook al van die dromers.... had onlangs ook zo'n rare droom.... ben hem even kwijt....later meer...

Weer een beetje bijgekomen.... ik voel me wel een beetje zwakjes.... pijn in mijn keel etc....griepje onderweg?

Vandaag de eerste sollicitante uitgenodigd voor een gesprek morgenmiddag. Ga zelf het gesprek doen, is het gemakkelijkst.. hoop maar dat het een goeie is, kunnen we snel aan de slag.... weinig goed personeel te vinden in de regio, op dit moment....
Nala...

oja, droom:

Ging boodschappen doen op het plein hier in de buurt, zat ik ineens midden in een bende oorlog , met schietpartijen en al.... kwam ik later terug bij huis, dachten ze dat ik dood was, bloemen voor de deur en kaarsje.. .. kwam ik aanlopen....

Hoe raar kun je dromen?
Oké dan durf ik mijn droom ook wel te vertellen:

Droomde dat ik vlak bij ons huis werd aangereden door een ex-vriend van ons. Die met drank op achter het stuur zat.

Beide kinderen zaten in de auto en ik heb hem samen met de politie in elkaar geslagen

Daarna droomde ik dat we bij de groothandel een grote pot mm's gingen kopen

Ga nu even bouwen met Nick.
Ik hoop dat er goeie bij zit, stiertje.
Ik heb net prinsessencakejes gemaakt met Daphne. Wat leuk zeg. Had zo'n kant-en-klaar-pakketje van Dr. Oetker met een 'kan niet mislukken-garantie' en dat was, gezien mijn ervaringen met de koekjes van vorige week, wel handig Alles in één doos, cakemix - glazuur en suikerfiguurtjes en glitters. Supersimpel. Hij is er ook in jongensvariant. Daphne vond het super leuk om al die plakkerige troep erop te smeren.
Bedankt voor de tip! Ga ik ook maar een keer doen met Nick geloof ik.
Hallo allemaal,

Nala, vind dat je goed houd hoor! Huisje weer lekker schoon?

Wat een dromen hebben jullie allemaal, ik droom ook wel eens raar, maar ik kan het nooit onthouden. De volgende dag weet ik er niets meer van. Maar je hebt er dromen bij waar mensen in voor komen die je in jaren niet hebt gezien of gesproken, haha.

Hier alles nog wel goed. Ik voel me al een paar dagen niet echt lekker, ben steeds wat misselijk en heb een heel irritant vol gevoel steeds. Ik eet dan ook heeel weinig en dat helpt wel wat, maar blijft minimaal. Heb het weekend dan ook heerlijk van mans aanwezigheid geproviteerd (die zal nu ook wel weer blij zijn om te gaan werken, haha). Maar goed nu moet dochter het weer met mij alleen doen. Arme ziel, heb nergens zin in, dus ben neit echt de gezelligste, maar ik doe mijn best! Nou ja, nog even doorzetten, nog max 4 weken, dan ben ik 42 weken, maar ik hoop eerder (vandaag ofzo, haha).

Nou ga mijn dochter even een schone luier geven, en dan maar even boodschappen doen, er zal vanavond toch ook weer wat gegeten moeten worden...

Liefs voor allemaal, enne ik meld me wel weer
Hai Kayleigh! Balen dat je je niet lekker voelt. Dat maakt het allemaal net eventjes wat lastiger, ook met een ondernemende peuter die rondloopt. Rustig aan!

Nala, ik denk aan je meissie
Heb het zh gebeld.

Er is geen zwangerschapshormoon meer in mijn bloed te vinden.

Ze denken dat dit toch ws een vroege mk is.

Ws heeft de embryo een paar dagen zich ingenesteld, maar is het toch fout gegaan.

Het zh vindt dit op zich een goed teken, dat er wel een innesteling heeft plaats gevonden. Ik vind het in principe iets minder, omdat het nu eigenlijk voor de 2e keer fout is gegaan.

Stelt op zich niet veel voor, zo vroeg, maar toch. Het blijft niet zitten.

Moet volgende week donderdag bellen over wat ik moet gaan prikken bij de volgende poging.

Nu iig ff rust.

Ik zet vanaaf pas een blog op mijn Hyves, dus zet daar nog niets. Ik wil ff onze ouders en mijn zusje bellen. Is een beetje lullig als ze dat op Hyves lezen.
Nala, ik denk aan je

Gatsie dat is niet fijn Kayleigh dat je niet helemaal fit voelt, hopelijk komt de kleine tom snel.

Groetjes
Nala
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Shit Nala. Kan me voorstellen dat jij het niet positief ziet, zoals ze het in het zh doen

En hoe vroeg het ook misgaat het is/blijft klote. Want je bent er toch al mee bezig en over aan het nadenken/fantaseren etc.

Een hele dikke voor jullie
Nala dikke knuffel van mij.... ik vind het vreselijk oneerlijk. Ik bewonder je wel hoe je ermee omgaat, dat doe je heel goed.

Kayleigh vervelend dat je je niet lekker voelt... misschien een voorteken, die misselijkheid?

Nichtje is net opgehaald door m'n schoonzus, die had vandaag geen oppas dus ze was hier een dagje. Pfff wel heel vermoeiend hoor, 2 kids ineens.
Nala
Nala,
Wat een dromen hier allemaal. Ik ben ook een echte dromer, tot aan de vreemdste situaties aan toe...Haha..

Kay, ik hoop dat het snel begint meid. De laatste loodjes zijn idd helemaal klote, zeker als je je niet echt goed meer voelt.

DDDJ, klinkt goed die prinsessencakejes. Ik heb voor Lotte wel eens de prinsessen pudding. Ook een daverend succes hier.

Stier, hoop dat je goede sollicitanten hebt en dus alles zo snel mogelijk kunt overdragen.

Wij hebben vanmiddag de 20 weken echo gehad. Alles was goed en we krijgen...........Een Meid!

Ben helemaal blij!

Lotte zet hier het huis op stelten dus ga er gauw weer vandoor.

FIjne avond verder!
Gefeliciteerd Noa, nog een meid erbij. Hartstikke leuk!
Wat leuk Noa nog een meid erbij. Gefeliciteerd en wat fijn dat alles goed is.
Oh wat leuk Noa... Gefeliciteerd meis!

Ik heb mijn tattoe op Hyves gezet.. zal hem ff als mijn Aviater doen
Geweldige tattoo Brabbel. Supergaaf!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven