De Pilstoppers gaan nog steeds door !!!
zondag 2 november 2008 om 22:06
Ben ik weer eens. Ga er ff voor zitten om bij te lezen.
Voel me echt als verdoofd. Heb zo vaak zitten janken vandaag.
Nadat ik vanmorgen merkte dat ik ongesteld werd, toch nog in slaap gekomen. (huilend) En werd dus al met dikke ogen wakker.
Vent lag vannacht al naast me te huilen. Die maakte zich ook al grote zorgen.
Vanmiddag ff lekker een stuk wezen rijden. In de buurt bij Bodegraven. (Meije) Heel mooi daar, dus ff gedachten op nul en af en er ook nog eventjes over gepraat.
Moeten nu toch eerst een pauze. (1 cyclus, die door de hormonen ws langer duurt dan normaal) En mogen dan weer verder. Denk dat we dat wel doen, maar dat bekijk ik dan wel hoe ik me voel.
Vanavond heeft de F1 mijn dag nog een beetje goed gemaakt, want Hamilton is wereldkampioen! En dat was nog tot de laatste bocht spannend.
Allebei onze ouders weten het nu. Vent moest het ff kwijt aan zijn ouders en mijn moeder belde me (tuurlijk) psies op voor gewoon een kletspraatje. Ja, toen moest ik het wel zeggen.
Tegen de rest vertel ik het pas morgenavond, als ik het echt zeker weet van het zh.
Gelukkig heb je je broer gesproken DDDJ. Hoop dat jullie er zo een beetje uit komen zo.
Wel sjit dat je weer bent afgewezen. Nu nog gesprekken gepland staan?
Das mooi Kay, dat kleine Kay met plezier op het kdv zat.
Dippie weer over?
Stier, jouw dippie ook weer voorbij?
Hera, zag nog geen bril foto op MSN?!?!?
Quintie, moeilijk is dat he, om je opa en oma zo achteruit te zien gaan. Je moeder heeft het er denk ook wel moeilijk mee?
Hoe oud zijn je opa en oma nu?
Brab, ben benieuwd naar je tattoo!
Veel plezier dinsdag!
Nou, ben weer bij. Ga zo lekker naar bed. Mijn boek uitlezen.
Morgenochtend naar het zh voor bloedprikken en heb dan na 3 uur 's middags de uitslag...
Maar verwacht er niet veel van.
Ik denk eigenlijk dat dit een hele vroege mk is. Ik heb zo'n last van mijn ongesteldheid. Kan maar 2 uur met een tampon doen en zoooveel buikpijn. Maja, gelukkig krijgen we morgen uitsluitsel.
Thx voor al jullie lieve berichtjes! Love you!
Voel me echt als verdoofd. Heb zo vaak zitten janken vandaag.
Nadat ik vanmorgen merkte dat ik ongesteld werd, toch nog in slaap gekomen. (huilend) En werd dus al met dikke ogen wakker.
Vent lag vannacht al naast me te huilen. Die maakte zich ook al grote zorgen.
Vanmiddag ff lekker een stuk wezen rijden. In de buurt bij Bodegraven. (Meije) Heel mooi daar, dus ff gedachten op nul en af en er ook nog eventjes over gepraat.
Moeten nu toch eerst een pauze. (1 cyclus, die door de hormonen ws langer duurt dan normaal) En mogen dan weer verder. Denk dat we dat wel doen, maar dat bekijk ik dan wel hoe ik me voel.
Vanavond heeft de F1 mijn dag nog een beetje goed gemaakt, want Hamilton is wereldkampioen! En dat was nog tot de laatste bocht spannend.
Allebei onze ouders weten het nu. Vent moest het ff kwijt aan zijn ouders en mijn moeder belde me (tuurlijk) psies op voor gewoon een kletspraatje. Ja, toen moest ik het wel zeggen.
Tegen de rest vertel ik het pas morgenavond, als ik het echt zeker weet van het zh.
Gelukkig heb je je broer gesproken DDDJ. Hoop dat jullie er zo een beetje uit komen zo.
Wel sjit dat je weer bent afgewezen. Nu nog gesprekken gepland staan?
Das mooi Kay, dat kleine Kay met plezier op het kdv zat.
Dippie weer over?
Stier, jouw dippie ook weer voorbij?
Hera, zag nog geen bril foto op MSN?!?!?
Quintie, moeilijk is dat he, om je opa en oma zo achteruit te zien gaan. Je moeder heeft het er denk ook wel moeilijk mee?
Hoe oud zijn je opa en oma nu?
Brab, ben benieuwd naar je tattoo!
Veel plezier dinsdag!
Nou, ben weer bij. Ga zo lekker naar bed. Mijn boek uitlezen.
Morgenochtend naar het zh voor bloedprikken en heb dan na 3 uur 's middags de uitslag...
Maar verwacht er niet veel van.
Ik denk eigenlijk dat dit een hele vroege mk is. Ik heb zo'n last van mijn ongesteldheid. Kan maar 2 uur met een tampon doen en zoooveel buikpijn. Maja, gelukkig krijgen we morgen uitsluitsel.
Thx voor al jullie lieve berichtjes! Love you!
maandag 3 november 2008 om 08:36
Nala sjee wat gaan jullie er super mee om. En wat fijn dat jullie samen kunnen huilen. Ik zie jullie natuurlijk veel liever samen lachen, maar als het dan toch k*t is dan is het wel heeeel fijn als je elkaar kan troosten. Lieverd hier wordt veel aan jullie gedacht, zelfs door mijn vent en die is normaal niet zo van het meelevende type.
Vannacht gedroomd dat ik met 35 weken bevallen was. Bevalling was een eitje, maar daarna kwam er een hooligan de zaal binnen (jaja er was een hoop publiek) en die begon spritus over mijn baby te gooien. Ik huilen en brullen en toen mijn kind uit de wieg gepakt en in de wc's onder een kraan gehouden
Vannacht gedroomd dat ik met 35 weken bevallen was. Bevalling was een eitje, maar daarna kwam er een hooligan de zaal binnen (jaja er was een hoop publiek) en die begon spritus over mijn baby te gooien. Ik huilen en brullen en toen mijn kind uit de wieg gepakt en in de wc's onder een kraan gehouden
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?