VRLK

06-01-2008 21:09 13668 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie zwijgt stemt toe
quote:vrolijk schreef op 02 november 2008 @ 22:30:

Wind, ik zou het gewoon af en toe doen ipv elke week. Gewoon voor de leuk en speciaals ipv structureel oppas weer. Maar dat is persoonlijk hoor.Dacht ik ook aan, maar dat zou een egoistiche keuze van mij zijn omdat KW veel beter vaart op structuur.
Inspiratie voor koude winterdagen..
quote:vrolijk schreef op 02 november 2008 @ 22:31:

[...]

Oh sorry Wind, was niet bedoeld om je stuipen op het lijf te jagen!

Nee, goed juist. Misschien is het overdreven, maar er kunnen ook twee dunne dekbedjes in ipv van één van dons. Ben benieuwd hoe warm hij was. Ga er nu achter komen, want ga laptop uit zetten en naar boven.

Trsuten!
Trusten meiden! Ik ga lekker met Vrolijkerd LA Ink kijken, onze nieuwste verslaving samen met Iron Chef.
Nee he, is iedereen alweer weg.
Zit ik potdorie 5 minuten bij te lezen, is echt iedereen weer weg.
Ik ben er nog
Help me van de week nog even herinneren dat ik recept soep in Ak gooi.

Ja, Pebbeltjes Knexen ook heel erg graag. Al het Playmobil kijken ze nauwelijks naar om (ridderkasteel, heel veel dino´s). Me auto's spelen ze ook nauwelijks. Het is Knex, Lego, tekenen (GP) en puzzelen (KP) dat hier favoriet is. En spelletjes, Wie ben ik, Mikado, kwartet, kaarten (ezelen, pesten), Rummikub en dammen. GP kreeg vandaag een pinguinspel en was helemaal blij. En MiniLoco hebben ze ook heel lang heel leuk gevonden, met name KP.

En nu ga ik naar bed, want we kunnen er weer tegenaan komende week. Maar ik heb wel een vrije dag geclaimd (vrijdag) omdat ik as zaterdag werk.
quote:vrolijk schreef op 02 november 2008 @ 22:32:

Inspiratie voor koude winterdagen..Doe mij maar die ultimate chocolate cake!
Enniewee. Ik verschoon de bedden ieder weekend, liefst op vrijdagavond en dan met een lekker schoon bedje het weekend in. Maar dit weekend vandaag de bedden verschoond.

Kaasfondue = lekker. Meestal kom ik er 2 kilo van aan, dus niet te vaak doen. Maar wel erg erg lekker! Ik maak de saus ook altijd zelf, met lekker veel cheddar en emmenthaler.

Leuke tafel Wind! Uberstrak, past idd wel bij jullie interieur voor zover ik me dat herinner. Wij hier zijn meer van het klassieke. Maar zijn nog niet tevreden, met name niet over de boekenkasten. Dat zijn twee eiken gedrochten die voor mij wel emotionele waarde hebben (van mijn oom en tante geweest), maar mooi is anders, ik wil eigenlijk een heel donkerbruine bibliotheekkast.

Waar ik mijn kennis vandaan heb? Die oude tradities intrigeren me heel erg, en lees daar ook veel over. Sterker nog, met een kleine groep mensen komen we wel eens bij elkaar (eens per maand ongeveer) en dan zijn we daarmee 'bezig'. Ik ben niet religieus vind ik zelf, ben niet katholiek, niet protestant, niet gedoopt en geloof niet in god, maar ik geloof wel in spiritualiteit en zo, en in die zin vind ik de natuurcultussen van vroegah erg interessant. Kan er uren over bomen maar ben bang dat ik dan een beetje erg wazig word voor jullie. Voor mij is het een perfect tegenwicht voor mijn überrationele werkomgeving.
Hey, Morrie en Pebbles ondertussen voorbij gefietst!
Ik vond dit kleine stukje over Halloween/samhain (toch?) al wazig . Maar wel interessant. Wist niet dat je een keer per maand samenkwam met groepje. Leuk!

Ik moest gister na de kaasfondue ook echt mijn riem los doen én mijn knoop open. Ik zwol helemaal op van al die kaas.

Knorrie spuugde trouwens weer veel vandaag, vroeg me af of het misschien de alcohol was. Of de lactose.
Nu ga ik ook slapen. Trusten. Was gezellig nog even kletsen met jullie!
Welterusten Morrie en Pebbles!
Goedemorgen!

Ik zit hier in mijn koude pakhuis bestellingen te bevestigen en verwerken. Brrr, 14 graden. Het is een luxeprobleem, maar we hebben het zo druk dat ik me opgejaagd voel. Zo'n gevoel van alsmaar doordenderen en geen tijd om op adem te komen. Dus wil ik een vrije dag deze week, en met wikken en wegen kan dat dan vrijdag.

Sinds een paar weken hebben we een zaterdaghulp. En een perfecte. Hard werken, nergens te beroerd voor, klantvriendelijk en pro-actief. Eigenlijk een jongen waarvan je dacht dat ze niet meer bestaan. En nu heeft hij gezegd dat hij er mee wil stoppen, zijn hart ligt bij de horeca. Dus als jullie nog iemand weten bij ons in de buurt die op zaterdag van 9-17 wil werken?

Wind, mooi meubel. Is alleen geen Besta toch? IS plaatje van Friel. Ik zou uit Besta serie deze willen:

En dan 2 naast elkaar (= 2.40 meter). Maar alleen als het hoogglans wit is.

En nu weer verder buffelen. Pebblo is inkopen.
Ik heb geen strak interieur en ook geen klassiek interieur overigens. Beetje er tussenin ofzo. En qua houtsoorten dus allegaartje maar dat heeft ook wel weer zijn charme. Hebben we zaterdag tijdens de kaasfondue bedacht. Pebblo had een perfect interieuer toen ik hem leerde kennen, allemaal zelfde hout (kersen) en alles pastte perfect bij elkaar. Maar wel een toonkamer en naar mijn mening dus niet gezellig. Laatste overblijfsel van dat interieur is een tv kast (van Jan des Bouvrie) en die moet er nog uit.

En mijn boekenkast is van Lundia, 2.40 (3x80) breed en bijna tot aan plafond. Donkergebeitst en ik vind dat ook wel heel warm en bij boekenkast passen. Eetkamertafel is onbehandeld teak en robuust. En dan straks dus een wit strak tv meubel erbij. Een knus allegaartje en heel erg Pebbles. Dat dan weer wel.
Niet te hard werken he Peb. Heb je voor vrijdag iets leuks op het programma? Zou ik wel doen hoor, anders ga je thuis weer in de versnelling waarschijnlijk.

Overigens: dat ga ik nu ook doen. Er zijn maar liefst vier klussende meneren hier in huis lawaai aan het maken, dus ik ga ook maar eens drie weken strijk-ellende wegwerken. Waarom ben ik er ooit aan begonnen, dat strijken, mijn leven was leuker toen ik dat niet deed (zo'n 3 maanden terug en nu al zo'n strijk-achterstand ).
Leuk dat iedereen zo aan het cocoonen is. Dat vind ik heerlijk aan dit jaargetijde: buiten is het flutweer dus maak je het binnen gezellig.

Zo herken ik me helemaal in Wind die superblij kan zijn met haar metamorfose! Leuk hoor, ik graag een keertje kijken.

Zelf ben ik wel van het matching en bij elkaar passen. Voor mij mag het geen toonzaal worden, het moet wel gezellig zijn. Wij zitten nog in de fase dat we een kaal huis hebben en steeds wordt er iets aan toegevoegd. Het volgende project is een karpet. Daarna gordijnen en daarna nieuwe fauteuils. Een gashaard en inbouwkasten met deuren die de woonkamer afsluiten staan ook nog op het lijstje maar dan moet de staatsloterij ons goed gezind zijn

Donzen dekbedden zijn ook heerlijk. Ik wist overigens niet dat die nog niet in orde zijn voor kindjes. Wel fijn om te weten.

Ik vind een allegaartje vaak ook gezellig en leuk. Zo hebben wij vrienden waar alles verschillend is qua klaar en stijl maar het weerspiegelt wie zij zijn en het is een fijn huis om te zijn. Grappig is dat.

Nu weer verder aan het werk. Was een boterham aan het eten en die is nu op. Aan de slag!

oja nog even: ik ben supernieuwsgierig hoe Ely het gehad heeft. En ik mis Athena ook al even, alles goed daar?
Moge, ik ben braaf thuis aan het werk gezien mijn loeder ziek is. Ze heeft koorts en is aan het kuchen. Nu moet ik eerlijk zeggen dat het allemaal wel mee lijkt te vallen en dat het lijkt te komen door drukke dagen. Sinds baby heeft ze dat eigenlijk wel gehad dat na een paar dagen dat lichaam ineens in hybride modus gaat door koorts te krijgen en te moeten rusten. We zullen zien.

Lekker Peb dat je vrijdag een vrije dag hebt. Net als Lien hoop ik dat je een lekker dagje voor jezelf plant.

Drop, ik ben het helemaal met je eens. Kaas zet zo ontzettend uit in je buik. Ik heb dat ook met racletten dat ik lijk op te zwellen van alle kanten.
Hej Vrolijk! Precies tegelijkertijd gepost!

Gelijk een werkvraagje: kunnen wij de B&B mevrouw misschien ook zelf benaderen? Misschien kunnen we haar dan wat info opsturen ofzo?
Hai Nath! Ik vind jou altijd supergecoordineerd! Enne, ik wil ook staatsloterij! Het zou wel lollig zijn als jullie postcodeloterij zouden winnen met 2 huizen in straatprijs hehehe..
quote:nathje schreef op 03 november 2008 @ 11:04:

Hej Vrolijk! Precies tegelijkertijd gepost!

Gelijk een werkvraagje: kunnen wij de B&B mevrouw misschien ook zelf benaderen? Misschien kunnen we haar dan wat info opsturen ofzo?Ik zie haar woe en ze was op vakantie in Frankrijk dus vandaar denk ik even radiostilte. Zak ik woe voor je vragen of kom je woe sporten met Apie & Japie zodat je het zelf kan doen?
Haha en onze buren doen niet mee, weet ik! Ha, dat zou lollig zijn!

Mooie foto's van prachtige mannetjes trouwens op de AK. Heel leuk!
Aanstaande woensdag sporten gaat me niet lukken, ik moet deze week alle werkdagen werken. Zal ik jouw onze kaartjes opsturen, dan kun je die alvast geven?

Lijkt me wel gezellig trouwens samen sporten! Zien we elkaar daar in ieder geval weer.
Is goed Nath, stuur maar op. Ik geef ze wel aan haar.

Ja leuk samen sporten! Er sporten nog 2 vriendinnen van mij dus het is gewoon sportief mutsen :-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven