slechte kwaliteit embryo- toch zwanger?
vrijdag 10 oktober 2008 om 22:08
Ik vroeg me af of er mensen zijn die toch zwanger zijn geraakt nadat een behoorlijk slecht embryo was terug geplaatst?
De klinisch embryoloog was niet bijster positief (niet expres maar je kon aan zijn gezicht zien dat hij erg twijfelde) en nu vraag ik me af of er uberhaupt wel kans is...De arts die erbij was nam het direct over en vertelde dat er altijd kans was maar deze meneer is altijd een erge vrolijkert. Wel gezellig natuurlijk maar voor mij niet altijd even geloofwaardig. Natuurlijk is gewoon afwachten tot ik de test mag doen ook een optie maar ik ben toch heel erg benieuwd naar andere verhalen..
Groetjes
Gliene
De klinisch embryoloog was niet bijster positief (niet expres maar je kon aan zijn gezicht zien dat hij erg twijfelde) en nu vraag ik me af of er uberhaupt wel kans is...De arts die erbij was nam het direct over en vertelde dat er altijd kans was maar deze meneer is altijd een erge vrolijkert. Wel gezellig natuurlijk maar voor mij niet altijd even geloofwaardig. Natuurlijk is gewoon afwachten tot ik de test mag doen ook een optie maar ik ben toch heel erg benieuwd naar andere verhalen..
Groetjes
Gliene
zondag 2 november 2008 om 01:18
Nala, wow gefeliciteerd....en wat spannend.....moet je weer afwachten.....ik duim voor je meid, het moet gewoon goed gaan.
Ik denk dat ik ongesteld aan het worden ben.....had ter preventie tijdens mijn werk (14 uur achter elkaar lopen/mensen ontvangen etc) maar even een tampon ingedaan zodat ik niet voor verrassingen kwam te staan, maar daar zat net wat bloed aan. Bovendien heb ik ook buikpijn. Man zit in nachtdienst, blegh!
Gelukkig heeft Nala goed nieuws gebracht!
x
Ik denk dat ik ongesteld aan het worden ben.....had ter preventie tijdens mijn werk (14 uur achter elkaar lopen/mensen ontvangen etc) maar even een tampon ingedaan zodat ik niet voor verrassingen kwam te staan, maar daar zat net wat bloed aan. Bovendien heb ik ook buikpijn. Man zit in nachtdienst, blegh!
Gelukkig heeft Nala goed nieuws gebracht!
x
zondag 2 november 2008 om 12:48
Nou meiden, volgens mij is het over en uit...
Vanmorgen begon het donker rode bloedverlies. En de buikkrampen. En het wordt nu steeds erger.
Tot half 1 in bed gelegen, huilend, een hele tijd samen.
Net nog ff een test gedaan, maar die geeft geen zwangerschap meer aan.
Zh gebeld en mogen morgen nog wel bloedprikken. Ben ik wel blij om, hebben we maar duidelijkheid.
Verder weet ik het ff niet meer. Heb nergens zin in, alleen maar om nutteloos voor me uit te staren op de bank.
Ga ik nu dan ook maar doen.
Bij jou ziet het er dus ook niet goed uit Sophy... Gatver! Ik haat dit!
Vanmorgen begon het donker rode bloedverlies. En de buikkrampen. En het wordt nu steeds erger.
Tot half 1 in bed gelegen, huilend, een hele tijd samen.
Net nog ff een test gedaan, maar die geeft geen zwangerschap meer aan.
Zh gebeld en mogen morgen nog wel bloedprikken. Ben ik wel blij om, hebben we maar duidelijkheid.
Verder weet ik het ff niet meer. Heb nergens zin in, alleen maar om nutteloos voor me uit te staren op de bank.
Ga ik nu dan ook maar doen.
Bij jou ziet het er dus ook niet goed uit Sophy... Gatver! Ik haat dit!
zondag 2 november 2008 om 13:30
Ah ^#&#^ Nala!
Wat ontzettend rot voor je. Gatver. Wat een rottraject is dit toch eigenlijk.. Fantastisch dat het er is, maar zo zwaar. Zeker als je zo lang geen zekerheid hebt. Ik hoop echt dat het nog goed komt. Ik snap dat je het nu even niet meer ziet zitten...
Sophy, jij mag morgen toch testen? Hoop net zo hard voor jou dat je toch zwanger blijkt te zijn!
Het kan toch niet zo zijn dat niemand van ons zwanger is geworden deze ronde?!
Wat ontzettend rot voor je. Gatver. Wat een rottraject is dit toch eigenlijk.. Fantastisch dat het er is, maar zo zwaar. Zeker als je zo lang geen zekerheid hebt. Ik hoop echt dat het nog goed komt. Ik snap dat je het nu even niet meer ziet zitten...
Sophy, jij mag morgen toch testen? Hoop net zo hard voor jou dat je toch zwanger blijkt te zijn!
Het kan toch niet zo zijn dat niemand van ons zwanger is geworden deze ronde?!

zondag 2 november 2008 om 21:52
Oooh, Nala, wat verdrietig. Eerst een positieve test en dan toch ongesteld. Wat hard zeg. Ik heb sinds je je topic heb geopend meegelezen en heel hard voor je geduimd maar het heeft niet geholpen. Zo oneerlijk....
En natuurlijk ook heel erg voor sophy, maar dat heb ik op ons eigen topic ook al gezegd.
Nog een extra voor jullie allebei...
En natuurlijk ook heel erg voor sophy, maar dat heb ik op ons eigen topic ook al gezegd.
Nog een extra voor jullie allebei...
maandag 3 november 2008 om 15:45
Heb het zh gebeld.
Er is geen zwangerschapshormoon meer in mijn bloed te vinden.
Ze denken dat dit toch ws een vroege mk is.
Ws heeft de embryo een paar dagen zich ingenesteld, maar is het toch fout gegaan.
Het zh vindt dit op zich een goed teken, dat er wel een innesteling heeft plaats gevonden. Ik vind het in principe iets minder, omdat het nu eigenlijk voor de 2e keer fout is gegaan.
Stelt op zich niet veel voor, zo vroeg, maar toch. Het blijft niet zitten.
Moet volgende week donderdag bellen over wat ik moet gaan prikken bij de volgende poging.
Nu iig ff rust.
Er is geen zwangerschapshormoon meer in mijn bloed te vinden.
Ze denken dat dit toch ws een vroege mk is.
Ws heeft de embryo een paar dagen zich ingenesteld, maar is het toch fout gegaan.
Het zh vindt dit op zich een goed teken, dat er wel een innesteling heeft plaats gevonden. Ik vind het in principe iets minder, omdat het nu eigenlijk voor de 2e keer fout is gegaan.
Stelt op zich niet veel voor, zo vroeg, maar toch. Het blijft niet zitten.
Moet volgende week donderdag bellen over wat ik moet gaan prikken bij de volgende poging.
Nu iig ff rust.
dinsdag 4 november 2008 om 20:35
Hallo allemaal,
Hoe gaat het nu met jullie?
Wat een enorme teleurstelling..
Bleh. Toen we begonnen met schrijven dacht ik echt dat in elk geval 1 van ons toch wel zwanger zou worden deze ronde.
Het zet je toch even weer met beide benen op de grond. Zo vanzelfsprekend is het allemaal niet. Ondanks dat ik altijd goede hoop heb en pas stop met hopen als de kansen voorbij zijn..
In januari ga ik weer beginnen.
Ik ben zelf blij met de maanden rust. Ik ga aankomend weekend lekker met vrienden naar Ameland, ben in onderhandeling op het werk over een nieuwe functie en heb heel veel leuke dingen gepland.
Nu ik weer een paar weken " clean " ben merk ik ook hoeveel impact als die hormonen op mij hebben gehad. Ik voel me weer veel steviger - of eigenlijk gewoon een stuk minder labiel
-
Ik heb me voorgenomen dat in januari maar steeds tegen mezelf te zeggen.
Maargoed, voor jullie allemaal is er nu even niet meer dan een hele dikke knuffel!
Hoe gaat het nu met jullie?
Wat een enorme teleurstelling..
Bleh. Toen we begonnen met schrijven dacht ik echt dat in elk geval 1 van ons toch wel zwanger zou worden deze ronde.
Het zet je toch even weer met beide benen op de grond. Zo vanzelfsprekend is het allemaal niet. Ondanks dat ik altijd goede hoop heb en pas stop met hopen als de kansen voorbij zijn..
In januari ga ik weer beginnen.
Ik ben zelf blij met de maanden rust. Ik ga aankomend weekend lekker met vrienden naar Ameland, ben in onderhandeling op het werk over een nieuwe functie en heb heel veel leuke dingen gepland.
Nu ik weer een paar weken " clean " ben merk ik ook hoeveel impact als die hormonen op mij hebben gehad. Ik voel me weer veel steviger - of eigenlijk gewoon een stuk minder labiel

Ik heb me voorgenomen dat in januari maar steeds tegen mezelf te zeggen.
Maargoed, voor jullie allemaal is er nu even niet meer dan een hele dikke knuffel!
woensdag 5 november 2008 om 20:33
Goed bezig Gliene! Heb ik ook echt zin in, even zinnen verzetten........en ik voel me nog steeds aardig labiel, ik hoop dat het een beetje beter wordt....
Nala: lukt het een beetje met verwerken? Goed om even afleiding te zoeken.......
Hier gaat het medium........moet verwerken, wennen aan een paar maanden pauze en er gebeuren vervelende dingen in mijn privé, dus het is een beetje veel. Daarom heb ik ook zo'n zin in rust. Hoop dat ik dat snel vind.....
Nala: gaan jullie direct door?
Marf:
Nala: lukt het een beetje met verwerken? Goed om even afleiding te zoeken.......
Hier gaat het medium........moet verwerken, wennen aan een paar maanden pauze en er gebeuren vervelende dingen in mijn privé, dus het is een beetje veel. Daarom heb ik ook zo'n zin in rust. Hoop dat ik dat snel vind.....
Nala: gaan jullie direct door?
Marf:
woensdag 5 november 2008 om 20:50
Ja ik denk het wel Sophy.
Moet natuurlijk wel die cyclus rust tussen door houden, maar de wens is nog groter dan het verdriet, dus bijten we weer door.
Zie op zich niet tegen de behandeling op. Maar meer tegen de (evt) teleurstelling. Hoop het tuurlijk niet, maar daar ben ik wel het meeste bang voor.
Sjit dat je ook nog eens vervelende dingen prive nu mee te maken hebt...
Sterkte!
Moet natuurlijk wel die cyclus rust tussen door houden, maar de wens is nog groter dan het verdriet, dus bijten we weer door.
Zie op zich niet tegen de behandeling op. Maar meer tegen de (evt) teleurstelling. Hoop het tuurlijk niet, maar daar ben ik wel het meeste bang voor.
Sjit dat je ook nog eens vervelende dingen prive nu mee te maken hebt...
Sterkte!
donderdag 6 november 2008 om 17:40
Nou, ik ben de werkdag weer door gekomen, maar wat was de drempel hoog.
Ik wilde echt niet. Zo dubbel. Aan de ene kant wil je het er met mensen over hebben. Aan de andere kant wil je helemaal geen bekende mensen zien.
Dus wel weer ff wat traantjes gelaten. En weer door gegaan met werken.
Deed wat ik moest doen, maar meer ook niet.
Vent is voor het eerst van zijn leven ziek naar huis gekomen. Hij had al last van zijn maag. Maar dit was nu zo erg en alleen maar op de wc gezeten.
Ws een virusje wat er nu uit komt.
Hij moet zich rustig houden, want koorts kunnen we niet gebruiken. Dan mogen we 3 maanden geen IVF krijgen.
Morgen helaas nog een dagje werken. Maar dan weer weekend!
Sophy, kom jij je dagen een beetje door? Of herken je dit wel?
Ik wilde echt niet. Zo dubbel. Aan de ene kant wil je het er met mensen over hebben. Aan de andere kant wil je helemaal geen bekende mensen zien.
Dus wel weer ff wat traantjes gelaten. En weer door gegaan met werken.
Deed wat ik moest doen, maar meer ook niet.
Vent is voor het eerst van zijn leven ziek naar huis gekomen. Hij had al last van zijn maag. Maar dit was nu zo erg en alleen maar op de wc gezeten.
Ws een virusje wat er nu uit komt.
Hij moet zich rustig houden, want koorts kunnen we niet gebruiken. Dan mogen we 3 maanden geen IVF krijgen.
Morgen helaas nog een dagje werken. Maar dan weer weekend!
Sophy, kom jij je dagen een beetje door? Of herken je dit wel?
donderdag 6 november 2008 om 20:15
Sophy herkent dit wel hoor
Ik heb deze keer een smsje gestuur naar de mensen die geinteresseerd waren met daarin dat het mis was en dat ik het er niet over wil hebben. Normaal ben ik heel open en praat ik overal over, maar ik vind het te heftig. Helemaal met de andere dingen die aan de hand zijn.
Werk stort ik me nu even helemaal op, maar ben ook met scriptie bezig en dat is echt kut nu............Naja, gelukkig gaat werken aardig.
Maar ja, het is echt huilen en ellende even. Komt wel weer goed en gaat wel weer over. En mannen gaan er toch anders mee om kennelijk
Meis, succes! Ik hoop dat we ons snel beter voelen
x
Ik heb deze keer een smsje gestuur naar de mensen die geinteresseerd waren met daarin dat het mis was en dat ik het er niet over wil hebben. Normaal ben ik heel open en praat ik overal over, maar ik vind het te heftig. Helemaal met de andere dingen die aan de hand zijn.
Werk stort ik me nu even helemaal op, maar ben ook met scriptie bezig en dat is echt kut nu............Naja, gelukkig gaat werken aardig.
Maar ja, het is echt huilen en ellende even. Komt wel weer goed en gaat wel weer over. En mannen gaan er toch anders mee om kennelijk
Meis, succes! Ik hoop dat we ons snel beter voelen
x
donderdag 6 november 2008 om 21:51
donderdag 6 november 2008 om 21:52
dinsdag 11 november 2008 om 21:15
dinsdag 11 november 2008 om 22:03
Het viel mee Gliene.
Het hoogste was 38 graden, maar we maakten ons wel zorgen.
Hebben het weekend ff aangekeken en na 2 dagen ging het gelukkig beter.
Gister gebeld naar het zh. En thank god houden ze 38,5 graden aan!
Was bang dat het zh er anders over zou denken, omdat hij paracetamol had ingenomen. Zonder was zijn temp ws hoger geweest. Maar dit was juist goed gedaan. Want de paracetamol heeft juist zijn temp laag gehouden!!!
Dus geen zorgen, we kunnen na de pauze weer beginnen.
Dat is denk ik eind van de maand / begin december.
Is tuurlijk ff afwachten wanneer ik ongesteld ga worden.
Verder voel ik me weer steeds beter. Maar de pauze vind ik wel heerlijk.
Sophy, je hoeveelste poging was dit nu? Is idd een lange pauze die jullie nu houden.
Waar gaat de vakantie naartoe?
En hoe is het met Gliene en Marf?
Het hoogste was 38 graden, maar we maakten ons wel zorgen.
Hebben het weekend ff aangekeken en na 2 dagen ging het gelukkig beter.
Gister gebeld naar het zh. En thank god houden ze 38,5 graden aan!
Was bang dat het zh er anders over zou denken, omdat hij paracetamol had ingenomen. Zonder was zijn temp ws hoger geweest. Maar dit was juist goed gedaan. Want de paracetamol heeft juist zijn temp laag gehouden!!!
Dus geen zorgen, we kunnen na de pauze weer beginnen.
Dat is denk ik eind van de maand / begin december.
Is tuurlijk ff afwachten wanneer ik ongesteld ga worden.
Verder voel ik me weer steeds beter. Maar de pauze vind ik wel heerlijk.
Sophy, je hoeveelste poging was dit nu? Is idd een lange pauze die jullie nu houden.
Waar gaat de vakantie naartoe?
En hoe is het met Gliene en Marf?
dinsdag 11 november 2008 om 23:14
Gelukkig maar Nala, dat je direct weer door kan (naja, met de standaard pauze dan he )
Wij hadden nu onze 2e eigen cyclus poging. In totaal zijn er 6 eigen cyclus pogingen, nog 4 te gaan dus. Daarna evt nog 2 reguliere icsi. Maar hopelijk dus niet
Ik zit er nu al zo doorheen na twee eigen cyclus beh. moet je nagaan
We gaan een wekeje naar marokko! Ben zeer benieuwd! We hebben vrij impulsief een ticket gekoct, dus spannend hahah
x
Wij hadden nu onze 2e eigen cyclus poging. In totaal zijn er 6 eigen cyclus pogingen, nog 4 te gaan dus. Daarna evt nog 2 reguliere icsi. Maar hopelijk dus niet
Ik zit er nu al zo doorheen na twee eigen cyclus beh. moet je nagaan

We gaan een wekeje naar marokko! Ben zeer benieuwd! We hebben vrij impulsief een ticket gekoct, dus spannend hahah
x