Reactie- en Bugtopic 3

25-11-2015 18:55 3291 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kunnen jullie de problemen die jullie ondervinden tijdens het forummen aan ons melden.

Werkt er iets tóch nog niet helemaal optimaal óf vind je een bepaalde aanpassing juist te gek? Deel het met ons!

Voor de laatste updates en ontwikkelingen klik hier.

Groeten,

Community Manager VIVA

Update 13-12-2016, 11:00:

De serverupdate van vanochtend is succesvol afgerond.

Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Hier nu zo'n 20 minuten bezig geweest om dit bericht te kunnen tikken. Ben benieuwd hoelang het duurt voor het geplaatst is. Het is nu 20.52 uur (op maandag).
Het zal wel off-topic zijn zoals de mod het noemt ( al vraag ik me af hoe dat kan op een o.a REACTIE topic) maar het is om te huilen. Kan amper op het forum komen met safari. En met de Android browser vooral vaak de bad gateway melding...
quote:Enn schreef op 21 maart 2016 @ 20:50:

het is echt verschrikkelijk, kan niet inloggen, kan niet op de site komen, moet echt minuten wachten om überhaupt hier te komen. krijg deze reactie niet geplaatst...............

Afijn gewoon doorgaan met proberen en ondertussen ga ik verder met andere zaken. Tijd zat voor.Welnee joh, je overdrijft. Je kon je reactie zelfs twee keer plaatsen!
Oh dear, how sad, never mind.
quote:Enn schreef op 21 maart 2016 @ 20:50:

het is echt verschrikkelijk, kan niet inloggen, kan niet op de site komen, moet echt minuten wachten om überhaupt hier te komen. krijg deze reactie niet geplaatst...............

Afijn gewoon doorgaan met proberen en ondertussen ga ik verder met andere zaken. Tijd zat voor.Welnee joh, je overdrijft. Je kon je reactie zelfs twee keer plaatsen!
quote:Hayek schreef op 21 maart 2016 @ 20:56:

[...]

Welnee joh, je overdrijft. Je kon je reactie zelfs twee keer plaatsen!

Jij ook. Haha.

En misschien ik ook wel.

Blij dat het niet aan mijn telefoon ligt maar prettig is anders.

[...]

Jij ook. Haha.

En misschien ik ook wel.

alles functioneert naar behoren?
ja hoor, het duurde maar 4 minuten voordat het bericht geplaatst werd. oude tijden herleven.
quote:sabbaticalmeds schreef op 21 maart 2016 @ 21:03:

alles functioneert naar behoren?Nou ja.....bijna alles. Alleen het forum niet.
quote:granny71 schreef op 21 maart 2016 @ 21:01:

[...]

Jij ook. Haha.

En misschien ik ook wel.

Jij ziet zelfs kans om je tweede bericht een minuut voor het eerste te posten!

Het stomme is: ik had in m'n andere browser gekeken of m'n bericht geplaatst was, toen de pagina definitief gestopt was met laden. Niet te zien, dus toen ververst....en toen stond 'ie er opeens twee keer.
Hey....nu lijkt het weer vlot te werken........
Sorry, er is wat verkeerd gegaan.

Kunnen we je blij maken met een andere pagina?

Kies uit een van de onderstaande topics, of neem een kijkje op de startpagina.

Mocht dit vaker gebeuren dan kan je contact opnemen met de beheerders.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

[...]

“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
De smileys werken ook niet.
Ik vind het wel weer een geniale update. Elke keer is het weer een beetje beter.
Mijn lag lijkt voorbij te zijn.
Smileys werken hier prima, zowel op laptop als mobiel.
Beste forummers,

Zoals jullie hebben gemerkt fluctueert de snelheid van het forum vandaag behoorlijk. Dit heeft te maken met een technische update, waarbij we over zijn gegaan op nieuwe, betere servers.

Uiteindelijk heeft deze overgang een positieve impact op de forum-ervaring. Echter, het 'overplaatsen' van een website van dit formaat is geen simpele executie, waardoor het forum vandaag met regelmaat traag is geweest.

De technische dienst heeft de hele dag door hard gewerkt om dit probleem op te lossen. Op dit moment is het forum weer op volle snelheid, en we hopen uiteraard dat dit zo blijft. We kunnen dit echter niet garanderen.

We houden het forum nauwlettend in de gaten en het TD team staat stand-by, mocht de traagheid weer 'toeslaan'.

Excuus voor het ongemak en veel dank voor jullie begrip.

Groet,

CM VIVA
Het is vervelend, maar top dat er ook om half tien 's avonds nog gereageerd wordt!
[...]
communitymanagerviva wijzigde dit bericht op 21-03-2016 21:36
Reden: offtopic
% gewijzigd
Call me a zeikerd, maar ik vind het forum traag. First world problems, weet ik, maar toch. Het duurt een seconde of 5-10 voordat de pagina's laden. Nog steeds tig keer beter dan gisteren, maar ik meld het toch maar even.
Het lijkt wel of het steeds een beetje trager wordt.
Ja, hier ook. Weer ellenlang pagina's laden.
Ik zie vooral telkens heel lang "wachten op privacy.viva.nl".

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven