Extern programma werkt niet meer na windows update....

21-03-2016 21:14 9 berichten
Aaaah, wat baal ik.

IK heb een Windows update doorgevoerd op mijn laptop.

Normaal kan ik op mijn werk netwerk inloggen via een beveiligde internet site.

Dat lukt nu na de update niet meer. Hij geeft aan dat ik tenminste IE 6.0 of hoger moet hebben. Volgens mijn weten heb ik IE 8. Maar dat helpt dus niet

Wat doe ik fout? Kan ik de windowsupdate weer ongedaan maken?
Alle reacties Link kopieren
Op welke manier log je in? Moet je een programmaatje draaien om dat te kunnen doen?
Download Firefox.
Niet alle verbindingen staan toe dan wel kunnen het aan dat je een andere browser gebruikt dan gespecificeerd. Ook verlies je soms wat functionaliteit (bv als je met Chrome verbinding wilt leggen met een SharePoint omgeving).
quote:Tia.Dalma schreef op 21 maart 2016 @ 21:38:

Op welke manier log je in? Moet je een programmaatje draaien om dat te kunnen doen?Ik ga na een beveilide internetsite en log dan daar in, vervolgens moet ik dan nog een sms code in voeren, maar zover kom ik niet eens....
quote:flipfl0p schreef op 21 maart 2016 @ 21:54:

Download Firefox.Had ik al geprobeerdd maar dan geeft hij aan dat ik IE nodig heb.
Verstandigste om even contact te nemen met de Servicedesk/afdeling Functioneel Beheer/afdeling ICT van je werkgever. Rondrommelen in een beveiligde toegang is niet echt bevorderlijk voor het beveiligde karakter er van

(als je via een executive iets had op moeten starten, hadden we nog naar de backward compatibiliteit kunnen kijken, vandaar mijn vraag)
Ik lees mee,

Na upgrade naar Windows 10 kan ik nog wel inloggen maar krijg ik na 5 minuten de melding dat de verbinding met het externe bureaublad niet meer werkt en hopla ik word uit mijn werkomgeving gegooid.

Alle bovenstaande tips heb ik toegepast en inmiddels 3 keer de helpdesk aan de telefoon gehad die ook aan allerlei instellingen hebben zitten rommelen maar tot nu toe;nada, niks, noppes, nul effect

Nu is het verhaal dat Windows 10 niet goed samenwerkt met de KPN experia?? Box 7 of 8. (Ik weet niet eens of ik die heb ) maar dan krijg je natuurlijk dat niemand het probleem wil oplossen.

Ik was er zo zat van dat Ik mijn werkcomputer omgeruild heb voor een ouder werkloos model.

Erg hè?
Adem in en.....adem uit. Herhaal indien nodig
quote:Tia.Dalma schreef op 21 maart 2016 @ 22:17:

Verstandigste om even contact te nemen met de Servicedesk/afdeling Functioneel Beheer/afdeling ICT van je werkgever. Rondrommelen in een beveiligde toegang is niet echt bevorderlijk voor het beveiligde karakter er van

(als je via een executive iets had op moeten starten, hadden we nog naar de backward compatibiliteit kunnen kijken, vandaar mijn vraag)Ga ik ook doen, maar ik dacht mss weet iemand een heel makkelijke oplossing....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven