Pil gestopt, na 2 weken alweer ongesteld?!
dinsdag 28 oktober 2008 om 09:42
Hoi hoi,
2,5 week geleden ben ik gestopt met de pil. Dus 2 weken geleden werd ik ongesteld (op maandag), maar nu ben ik vandaag dus weer ongesteld geworden
! Terwijl ik dus 1,5 week gelden voor de laatste dag ongesteld was, snappen jullie het nog??!!Aankomend weekend ga ik samen met mijn vriend een weekendje weg en ik dacht nog yes ik ben niet ongesteld dan....dus wel. Het komt natuurlijk omdat ik met de pil ben gestopt.
Heeft iemadan van jullie dit ook wel eens gehad??
Liefs friss
ps: Ik hoop eigenlijk dat het maar een korte ongesteldheid is i.v.m. het weekendje weg haha...
2,5 week geleden ben ik gestopt met de pil. Dus 2 weken geleden werd ik ongesteld (op maandag), maar nu ben ik vandaag dus weer ongesteld geworden
Heeft iemadan van jullie dit ook wel eens gehad??
Liefs friss
ps: Ik hoop eigenlijk dat het maar een korte ongesteldheid is i.v.m. het weekendje weg haha...
dinsdag 28 oktober 2008 om 10:01
woensdag 29 oktober 2008 om 21:04
Denk dat het heel erg verschilt per persoon. Ik ben net een maand geleden gestopt met de pil en had het afgelopen maandag moeten worden. Was altijd precies na 28 dagen ongesteld. Nu nog helemaal niets gezien of gevoeld. Ben niet zwanger, heb gisteren gelijk een test gedaan. Erg he? Even afwachten dus...