Hers and hers
donderdag 24 maart 2016 om 13:09
Ik heb de mazzel dat ik een heel leuke vriend aan de haak heb geslagen; aantrekkelijk, slim, sportief, grappig, verzorgd, een tikkeltje ijdel - ik heb de jackpot. Een van die plus punten zorgt echter ook voor een nadeel, mijn dagcréme en andere huidverzorgingsproducten zijn niet meer veilig! Nu kan ik natuurlijk alleen voor mezelf spreken, maar een goede dagcréme is nou niet bepaald iets wat je gratis bij de post krijgt. Ben ik de enige die dit op deze manier ervaart of hebben jullie hier ook last van? Begrijp me niet verkeerd, ik vind het fantastisch dat de moderne man een tikkeltje ijdel is geworden en geeft om zijn verzorging en uitstraling, maar come on - get your own!
donderdag 24 maart 2016 om 13:22
Ik neem aan dat als jij boodschappen doet en een fles cola koopt hij daar ook gewoon uit mag drinken?
Dus wat maakt het dat jullie bijvoorbeeld cola wel kunnen delen, maar dat hij van de dagcrème af moet blijven?
Als jullie een gezamenlijke huishouding hebben dan worden de spullen toch gezamenlijk betaald en kunnen die toch gewoon gezamenlijk gebruikt worden?
Hij vind deze dagcrème blijkbaar fijn, moet hij dan zelf een pot kopen zodat er in de badkamer twee dezelfde potten naast elkaar staan?(natuurlijk wel met naamlabeltjes, want anders vergis je je misschien nog in pot).
Dus wat maakt het dat jullie bijvoorbeeld cola wel kunnen delen, maar dat hij van de dagcrème af moet blijven?
Als jullie een gezamenlijke huishouding hebben dan worden de spullen toch gezamenlijk betaald en kunnen die toch gewoon gezamenlijk gebruikt worden?
Hij vind deze dagcrème blijkbaar fijn, moet hij dan zelf een pot kopen zodat er in de badkamer twee dezelfde potten naast elkaar staan?(natuurlijk wel met naamlabeltjes, want anders vergis je je misschien nog in pot).
donderdag 24 maart 2016 om 13:51
Volgens mij zegt Isabelle dat het haar vriend is, dus het is niet meteen gezegd dat ze samen wonen of een gezamenlijke huidhoudpot hebben!
Buiten dat het vervelend is dat je denkt nog dagcrème over te hebben, en die opeens op is lijkt het mij als man zijnde ook niet fijn om een vrouwen dagcrème te gebruiken. Het heeft toch vaak een vrouwelijke geur, en aangezien ze een andere huid hebben lijkt het mij ook niet dat een vrouwen dagcrème de verzorging biedt die de mannenhuid nodig heeft. Het kan hier door wel interessant zijn voor je vriend om zijn eigen dagcrème te kopen, waardoor hij mannelijk ruikt, en ook nog zijn huid een betere verzorging biedt! Ik zou dus buiten de cola die je natuurlijk al voor jullie samen koopt een lekkere dagcrème speciaal voor mannen meenemen
Buiten dat het vervelend is dat je denkt nog dagcrème over te hebben, en die opeens op is lijkt het mij als man zijnde ook niet fijn om een vrouwen dagcrème te gebruiken. Het heeft toch vaak een vrouwelijke geur, en aangezien ze een andere huid hebben lijkt het mij ook niet dat een vrouwen dagcrème de verzorging biedt die de mannenhuid nodig heeft. Het kan hier door wel interessant zijn voor je vriend om zijn eigen dagcrème te kopen, waardoor hij mannelijk ruikt, en ook nog zijn huid een betere verzorging biedt! Ik zou dus buiten de cola die je natuurlijk al voor jullie samen koopt een lekkere dagcrème speciaal voor mannen meenemen
donderdag 24 maart 2016 om 13:55
donderdag 24 maart 2016 om 13:56
Dat bedoel ik precies! Het gaat me helemaal niet om de centjes, anders zou ik sowieso al een minder dure dagcreme voor mezelf kopen. Het gaat er puur om dat ik niet snap dat mannen graag naar bloemen willen ruiken. Ook heb ik ooit eens gelezen dat de huid van de man dikker is en dus een ander verzorgingsproduct nodig heeft. Hier heb ik mijn vriend ondertussen al van kunnen overtuigen, het is gewoon gemakszucht omdat hij niet weet waar hij moet beginnen.
Ik wil het uiteraard met alle liefde en plezier voor hem gaan kopen
Iemand dus suggesties voor een goede dagcreme voor mannen?
Ik wil het uiteraard met alle liefde en plezier voor hem gaan kopen
donderdag 24 maart 2016 om 14:18
donderdag 24 maart 2016 om 17:06
Mijn man heeft meer potjes en tubes met cremetjes en zalfjes dan ik.
Hij is zeer bewust bezig met die dingen. En het is echt mannen-spul.
Van scrubben en cleaning tot smeren en verzorgen.
En als er nieuwtjes op dat gebied zijn is hij de eerste die onderzoekt of dat iets voor hem is.
Ik vind het heerlijk, mijn metro-man.
Hij is zeer bewust bezig met die dingen. En het is echt mannen-spul.
Van scrubben en cleaning tot smeren en verzorgen.
En als er nieuwtjes op dat gebied zijn is hij de eerste die onderzoekt of dat iets voor hem is.
Ik vind het heerlijk, mijn metro-man.