onbegrijpelijke intresses van je partner

03-11-2008 10:39 160 berichten
Alle reacties Link kopieren
Laatst plofte ik bij mijn vriend (30) op de bank, hij zat tv te kijken. Een of ander programma waarin BZN, Thomas Berge of artist van dat caliber op een plein met mensen aan het zingen was. Met alle respect voor mensen die dat leuke muziek vinden hoor, maar ik vind het niks voor mijn vriend (zijn kast staat vol rock-cd's). Daarom pak ik de afstandsbediening en terwijl ik wegzap zeg ik: "is er ook nog wat leuks op tv?". Vervolgens werd hij boos, want hij was iets leuks aan het kijken. Nu ken ik mijn vriend al ruim 3 jaar, maar ik kan me werkelijk niet voorstellen dat hij het echt leuk vindt. Dacht in eerste instantie dat hij een punt wilde maken dat ik niet overlegde voordat ik ging zappen, maar hij blijkt dit dus echt leuk te vinden. Ik wil het best accepteren hoor, maar ik kan me echt niet voorstellen dat hij het daadwerkelijk leuk vindt.

Wat voor onbegrijpelijke intresses / dingen heeft jouw partner?

En nee, dan doel ik niet op andere vrouwen of een derde persoon in je relatie betrekken voor de seks of weet ik veel wat. Laten we deze topic nou eens lekker 'luchtig' houden met verbazingwekkende ontdekkingen / intresses van je partner.
quote:mormeltje schreef op 03 november 2008 @ 18:13:

Duitse schlagers kijken op duitse tv .

En met oud en nieuw raust ie na 12en mijn sfeerige kerstcd uit de cdspeler en zet op tv de duitse zender op met zo,n kitschprogramma,terwijl ik nog happy new year aan het galmen ben met een champagneflute in mijn handen .

Jaja,ons nieuwe jaar begint altijd erg smaakvol OMG
Cum non tum age
quote:noa schreef op 03 november 2008 @ 22:00:

[...]

OMGEn nogmaals,wij zijn GEEN tokkies
Ha ha die van de kosten van de auto

Hebben jullie ff? Vriend heeft volgens mij veel vreemde gewoontes:

- boter met een lepel smeren. Ook al ligt er een mes naast

- hij is helemaal weg van de kerst. Wil elke kerstman, lichtje, adventkalender enz enz. En het liefst zo lang mogelijk in huis.

- hij is al tijden bezig om zijn moeder over te halen dat hij zijn lego van vroeger terug mag (schoonmoeder wilt het houden voor kleinkinderen)

- kijkt ook vaak op marktplaats voor nieuwe auto, een boot, een aanhanger, een caravan. Hij weet dat we dit toch niet gaan kopen, maar toch roept hij mij regelmatig om zijn vondst te laten zien. zucht.

Maar ik hou wel van hem!
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
Oldtimers-voor-de-heb. Verder zeg ik er niks over.
het spel patience op de computer.... :-s do i need to say more haha
-discovery-channel kijken, met die vreselijk irritante programma's als brainiac, mythbusters en idd die survival toestanden.

-computer oppimpen en netwerken willen maken met laptop en gewone compu, downloaden. En weet ik het eigenlijk wat hij elke keer met de compu doet! Hij kan het iig lang volhouden.
quote:cinneluv schreef op 03 november 2008 @ 22:34:

het spel patience op de computer.... :-s do i need to say more hahadie van mij damt op de computer
Uff...In ons geval ben ìk het die een lichte patience verslaving heeft..En die de series kijkt..En aan een kerst obsessie lijdt..En die rare plantjes plant en ook weer om zeep helpt..En van vreemde films houdt..En gek is op overlevingsfilmpjes van discovery.. En hij daarentegen..is waarschijnlijk vooral raar omdat hij dat allemaal wel grappig van me vindt! Pfieuw!
Mijn ex vond het geweldig om docu's te kijken over brugconstructies....
het hele ouvre van jannes, jan smit, alex en weet ik veel wat voor afschuwelijke volksartiesten op 8 cd's branden. Om mij daarmee elk autoritje te vervelen en keihard mee te zingen.Van de plaatselijke volkszangertjes heeft hij zelf cd,s. Hoogstaande muzak met teksten die echt nergens over gaan. Of snoeiharde rap draaien. Ik vind die combi nog steeds heel erg raar.

Of constant commentaar hebben als ''wegmisbruikers'' opstaat.

Hij vindt het volkomen achterlijk dat iemand een boete krijgt voor alles wat verboden is. Een boete voor bellen achter het stuur zonder gordel, rechts inhalen en het verdrijvingsvlak pakken, wordt steevast afgedaan als onzin, en zo erg is het toch niet. Moe word ik ervan!

Ook een motorijder in hart en nieren op een motor met een topsnelheid van 275 km per uur. Om daarmee alle bijeenkomsten af te gaan waar ze gezellig allemaal wheelies trekken samen.

desnoods met vriendin achterop! dat kan hij vergeten, ik ga helemaal nooit meer achterop en wel vanwege het onderstaande....

Laatst aangehouden met een snelheid van 190 km per uur! rijbewijs kwijt natuurlijk, en een megaboete. Ik heb hem wel duidelijk gemaakt dat hij dat nooit meer hoeft te flikken.

Het is een lieverd , maar eigenlijk had ik de neiging om hem met een koekepan op zijn harses te slaan!

Om mij daarna nog even in te lichten over het feit dat hij welleens 250 km per uur op dat ding heeft gereden! Gelukkig is hij zo geschrokken van die hele situatie, dat hij het nu hopelijk wel uit zijn hoofd laat.
Boter met een lepel smeren, is helemaal zo gek niet. Dames van de catering in ons bedrijf deden dat altijd, gaat blijkbaar sneller en vooral beschuiten minder breukkans
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Heerlijk topic. Na mijn post nog met plezier de volgende reacties gelezen.

Ga zo door!
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Pfff...hier komen ze:

- computeren, computeren, computeren, van allerlei rare spelletjes (online soccer manager, waarbij je voetballers traint en elke nacht een wedstrijd speelt) tot internetten

- racefietsen, hij heeft net een racefiets aangeschaft en wil dan ook het liefst meteen de nieuwste en duurste kleding en accesoires, terwijl hij dus nog geen km. gefietst heeft... Hij is er overigens wel al van overtuigd dat hij de berg in Frankrijk gaat beklimmen (welke dat dan ook moge zijn...)

- voetbal, alle standen en wedstrijden moeten bekeken en bijgehouden worden...het liefst ook op verjaardagen en dergelijke.
quote:citronella schreef op 03 november 2008 @ 11:23:

mijn man kijkt ter land ter zee en in de lucht, en hij vindt het nog leuk ook mijn vriend heeft er zelfs een keer aan meegedaan
quote:MissLadyJ schreef op 03 november 2008 @ 23:19:

Laatst aangehouden met een snelheid van 190 km per uur! rijbewijs kwijt natuurlijk, en een megaboete. Ik heb hem wel duidelijk gemaakt dat hij dat nooit meer hoeft te flikken.

Het is een lieverd , maar eigenlijk had ik de neiging om hem met een koekepan op zijn harses te slaan!

Om mij daarna nog even in te lichten over het feit dat hij welleens 250 km per uur op dat ding heeft gereden! Gelukkig is hij zo geschrokken van die hele situatie, dat hij het nu hopelijk wel uit zijn hoofd laat.Ik heb een ex die in zijn auto 180 ging rijden waar 100 mocht, gewoon voor de leuk. En oprecht verontwaardigd was toen ik hem erop wees dat als hij betrapt zou worden zion rijbewijs kwijt zou zijn en ik dan GEEN medelijden zou hebben. Idioot! Als je dat graag wilt kom je lekker naar Duitsland, daar mag en kan het, alle ruimte). Ik snap dat je zin had hem te slaan, maar ik neem aan dat de boete en het rijbewijs al pijn genoeg hebben gedaan. Maar misschien kun je met die koekenpan de motot nog een beetje slaan...;) ?
quote:badmeester schreef op 03 november 2008 @ 17:16:

is t ook typisch mannelijk om elke keer op je racefiets te kijken of je nog harder kan (dus brug af en dan meer dan 60 kmpu halen)?Mijn ex fietste altijd heel hard van zijn werk naar huis op z'n stadfiets. Hij maakte er een wedstrijdje van om harder dan auto's te gaan. Hij kwam altijd enorm bezweet thuis. Ik was als de dood dat 'ie een keer onderuit zou gaan en vertelde hem dat keer op keer.
Mijn man is gek op modelvliegtuigen. Hij leest op fora, hij is lid van de modelvliegclub, hij bouwt ze zelf, en wil ook alles aan mij vertellen...alleen boeit het me voor geen meter! Gelukkig heeft hij de hele zolder voor zichzelf om daar al zijn vliegtuigjes uit te stallen en eraan te frobelen.
mijn VROUW (en jongste dochter) wil altijd naar die ziekenhuis en dokterprogramma's kijken zodat ik geconfronteerd word met de meest afgrijzelijke wonden, bloedingen en persoonlijke drama's die je je maar kan voorstellen... En dan niet af en toe, maar elke avond... Blijkbaar wil ze zich graag verdiepen in mensen en het leed dat hen kan overkomen.

O ja, en heel.. maar dan echt heel soms vraagt ze hoe mijn dag was...
Wat een hilarische reacties!

Toevallig wil ik hier wat over schrijven voor in Viva. Lijkt het je leuk om je verhaal te doen? Mail me! jasmine@viva.nl
hee jasmine mag dat dan ook omgekeerd voor de mannen?
Ik vind dit ook een hilarisch topic en een feest van herkenning.

Jan smit,mythbusters,how to survive (die snap ik al helemaal niet,iets spannender dan slootje springen zie ik hem niet doen,dus tips heeft ie niet nodig)

caravans,boten,cabrio's, hummers op marktplaats bekijken.

O ja en de veilingsite is een topper!

Moet je horen schat,100 bureau's voor 200 euro!!

Ja,dus....
O ja,miss lady.

Ik heb ook altijd van die auto ritten,haha!

Stap je met een goed humeur in de auto,maar stap je strontchagerijnig uit omdat je een uur naar jan smith,droel riesvink (of hoe heet die vent) moest luisteren.

Idd,tig gebrande cd's met die rommel...hoe verzin je het!
quote:reizigster2004 schreef op 03 november 2008 @ 11:10:

Mijn man is helemaal gek van botten van dieren! Het ergste wat hij ooit gedaan heeft is een dode bruinvis begraven bij paaltje 83 op het strand van Terschelling. Toen we een jaar later terugkwam heeft hij hem opgegraven, het skelet schoongemaakt, mee naar huis genomen en weer in elkaar gezet.

Woehahaha, dit is echt hilarisch
Mister_Lemon is weg van tekenfilms uit zijn jeugd..Vraag me niet welke want de meeste herken ik niets eens (toch raar, er zit maar zes jaar leeftijdsverschil tussen ons) maar goed, hij snapt ook niets van het feit dat ik forum

Raar maar wel erg leuk
Ook heel herkenbaar, de mijne is ook uren zoet met het zoeken op Marktplaats naar cabrio's en sloepen en dat soort mannenspeeltjes. Dat kunnen wij nooit van z'n leven betalen en dat maak ik hem regelmatig heel "subtiel" duidelijk maar hij blijft googlen.....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven