Kat lijkt dronken

18-03-2016 15:57 53 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik moet het even van mij af schrijven want ik vind het vreselijk wat er met mijn kat aan de hand is.

tegen de middag zag ik mijn kat in eens van de trap vallen, ik schrok me rot en wilde haar direct oppakken maar toen ik naar haar toe liep zag ik de manier van lopen en kwam de schrik nog harder, ze leek haast dronken.

Ik heb direct de dierenarts gebeld en kon meteen terecht gelukkig.

Hij heeft haar meteen na gekeken en vitamine gegeven. Hij wist niet precies wat er aan de hand was en wilde haar daar laten om te observeren.

Ik vond het vreselijk, hoe stom het misschien ook klinkt het voelt alsof ik mijn kindje achterlaat en ik zit nu steeds te duim draaien tot ik mag bellen om te vragen hoe het gaat.

Mijn andere kat is steeds op zoek naar zijn maatje en dat ziet er ook zo zielig uit dat het me nog meer raakt dan ik eigenlijk zou willen.

Ik hoop zo dat het mee valt maar realiseer me ook wel dat ze al 10 jaar is en echt niet de jongste meer.

Dit schrijf ik puur om het even van me af te zetten, want ik blijf steeds maar denken aan mijn kleine meisje
By your inflection I can tell that you think what you're saying is funny, but... No.
Vraag eens aan de DA of het een ataxie zou kunnen zijn? Dat heb ik helaas eerder gezien bij dieren.

Sterkte in ieder geval!
Sterkte, hoop dat je kat verder opknapt!
(Niet alle reacties gelezen, geen idee of dit al gezegd is)

Is de kat in aanraking gekomen met een pad? De paddentijd gaat weer beginnen. Die kunnen een stofje afgeven als ze zich bedreigd voelen die als effect kan hebben dat de kat dronken lijkt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven