Napraattopic 57

16-03-2016 21:52 2992 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:ana_isabel schreef op 24 maart 2016 @ 17:19:

[...]

Ja... ik ben jongens gewend! En nu ineens een meisje.. Mijn jongens zijn heel lief en beschermend naar mij. Weet echt niet hoe dochter en moeder relaties verlopen

Ach , het blijft opvoeden.

Vind het vooral ook leuk voor mijn man. Eindelijk een kind voor zichzelf!

Ik was ook altijd heel hecht met mijn vader.Mijn 2 dochters zijn ook heel lief en beschermend naar mij hoor, komt helemaal goed!
quote:Hunniebunnie schreef op 24 maart 2016 @ 17:19:

Ana, wat lief? Als dochter gaat puberen en dr eerste vriendje heeft, zal ze daar vast anders over denken

Geef haar groot gelijk!

Mijn man ziet het nu al voor zich..als ze gaat stappen "moeten" grote broers mee...

Tuurlijk schat...
quote:Hunniebunnie schreef op 24 maart 2016 @ 17:20:

[...]

Vertel?4 broers, 6 zussen hier. Waarvan 2 leuke broers (helaas eentje dood) en 1 echt leuke zus (en die is ook al dood) De rest.......... laten we zeggen, het gaat met hangen en wurgen
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:Hunniebunnie schreef op 24 maart 2016 @ 17:20:

[...]

Ik snap dat dat totaal niet leuk of handig kan zijn!Nu zijn het ook halfbroers maar ze voelden wel als gewone broers. Alleen zijn het niet de makkelijkste jongens ook. Dus veel en vaak gedoe...
Jemig Hats, wat heftig
quote:BridgetteDubois schreef op 24 maart 2016 @ 17:22:

[...]

Mijn 2 dochters zijn ook heel lief en beschermend naar mij hoor, komt helemaal goed!

Aah wat zoet!

Ik hoop gewoon op net zo een sterke band met haar als dat ik met mijn jongens heb.
quote:Hunniebunnie schreef op 24 maart 2016 @ 17:23:

Jemig Hats, wat heftig Nee hoor. That's life.
O ruk, vergeet mn dochter op te halen. Daar gaat onze relatie!
quote:Hunniebunnie schreef op 24 maart 2016 @ 17:24:

O ruk, vergeet mn dochter op te halen. Daar gaat onze relatie! Mama was aan het viva-en. Dat begrijpt ze wel.
quote:hatsetats schreef op 24 maart 2016 @ 17:22:

[...]

4 broers, 6 zussen hier. Waarvan 2 leuke broers (helaas eentje dood) en 1 echt leuke zus (en die is ook al dood) De rest.......... laten we zeggen, het gaat met hangen en wurgen

Wat naar zeg

Ik vind een groot gezin zo een rijkdom. ..

Heel verdrietig lijkt mij dat als kinderen zo met elkaar omgaan.
quote:Hunniebunnie schreef op 24 maart 2016 @ 17:18:

[...]

Haha, nee, ik wil ook alleen oudere broers!

Moest je erg mee-moederen dan?Ik heb 3 broers waarvan twee heel erg overbescherend over mij waren, ben blij dat ik van ze af ben hoor
quote:Hunniebunnie schreef op 24 maart 2016 @ 17:24:

O ruk, vergeet mn dochter op te halen. Daar gaat onze relatie!

(Noteert" altijd dochter ophalen om relatie zo optimaal te houden")
Idioot gedoe, dat zogenaamde beschermen.
Moet ineens aan dit gezin denken Anna-Isabelle

“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:hatsetats schreef op 24 maart 2016 @ 17:26:

Idioot gedoe, dat zogenaamde beschermen.Ja kan, maar hier is het niet te stoppen.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ik wil geen groot gezin. Maar mijn mening is gekleurd door eigen ervaringen. Ook in mijn moeders gezin was t ellende, bij mijn man is het ellende, bij mijn schoonzus ellende.. ik heb er 2 en denk dat het daarbij blijft.
quote:Enn schreef op 24 maart 2016 @ 17:26:

Moet ineens aan dit gezin denken Anna-Isabelle

[img]http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2015/02/ ... 399682.jpg[/img]

Ik moest even lachen, want een kennis van mijn man noemde ons ooit zo.

quote:Enn schreef op 24 maart 2016 @ 17:27:

[...]

Ja kan, maar hier is het niet te stoppen.Ik werd daar knettergek van. Flikker op man, ik kan heel goed voor mijzelf zorgen. Nu uitte dat 'beschermen' zich vaak in bemoeien met mijn ouders als ik op mijn kop kreeg waardoor de boel nog verder escaleerde. Goed bedoeld, maar ja de weg naar de hel en goede intenties
quote:hatsetats schreef op 24 maart 2016 @ 17:26:

Idioot gedoe, dat zogenaamde beschermen.

Vanuit jouw positie snap ik volkomen waarom je dat zegt.

Maar wij leren onze kinderen echt op elkaar te letten en er voor elkaar te zijn.
Dat moet ik mijn broers wel nageven ja, niemand komt aan mij of mijn gezin. Nog steeds niet
quote:ana_isabel schreef op 24 maart 2016 @ 17:25:

[...]

Wat naar zeg

Ik vind een groot gezin zo een rijkdom. ..

Heel verdrietig lijkt mij dat als kinderen zo met elkaar omgaan.Nou, wat een rijkdom. Drie kinderen overleven en de rest staat elkaar naar het leven.
quote:BridgetteDubois schreef op 24 maart 2016 @ 17:28:

Ik wil geen groot gezin. Maar mijn mening is gekleurd door eigen ervaringen. Ook in mijn moeders gezin was t ellende, bij mijn man is het ellende, bij mijn schoonzus ellende.. ik heb er 2 en denk dat het daarbij blijft.

Snap ik volkomen.

Als ik niet zo gelukkig wat geweest en het niet zo goed zou gaan met de kinderen die ik nu heb, had ik er ook nooit voor gegaan.
Goed, dat waren mijn frustraties
quote:hatsetats schreef op 24 maart 2016 @ 17:29:

[...]

Ik werd daar knettergek van. Flikker op man, ik kan heel goed voor mijzelf zorgen. Nu uitte dat 'beschermen' zich vaak in bemoeien met mijn ouders als ik op mijn kop kreeg waardoor de boel nog verder escaleerde. Goed bedoeld, maar ja de weg naar de hel en goede intenties

Beschermen is het nieuwe bemoeien? Lijkt me inderdaad verschrikkelijk.
quote:hatsetats schreef op 24 maart 2016 @ 17:32:

[...]

Nou, wat een rijkdom. Drie kinderen overleven en de rest staat elkaar naar het leven.

Ik sprak dan ook vanuit mijn visie en ervaring.

Het is (helaas) niet overal zo.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven