Het stamcafé VIII
vrijdag 18 maart 2016 om 18:13
Deel acht van ons heerlijke café!
Ditmaal een mix tussen noordelijke sferen en het zonnige zuiden.
Virtueel kan tenslotte alles.
Zuigen wordt op prijs gesteld, zolang het stof betreft. Verder houden we ruzie en andere ellende graag buiten de deur, verder kan alles en is iedereen, ook nieuwe mensen, meelezers en incidentele bezoekers, van harte welkom.
Met veel hartelijks van Lady Voldemort, Star, Yasmijn en Leo.
Ditmaal een mix tussen noordelijke sferen en het zonnige zuiden.
Virtueel kan tenslotte alles.
Zuigen wordt op prijs gesteld, zolang het stof betreft. Verder houden we ruzie en andere ellende graag buiten de deur, verder kan alles en is iedereen, ook nieuwe mensen, meelezers en incidentele bezoekers, van harte welkom.
Met veel hartelijks van Lady Voldemort, Star, Yasmijn en Leo.
vrijdag 25 maart 2016 om 21:38
vrijdag 25 maart 2016 om 21:54
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 25 maart 2016 @ 20:54:
Save, klopt het dat jij een indische achtergrond hebt? Ooit wil ik nog een keer een echte rijsttafel maken, zou ik jou dan om advies mogen vragen over hoe je gerechten moet combineren? Ik zie wel eens lekkere gerechten op internet of in kookboeken, maar weet niet goed hoe je zo'n maaltijd samenstelt. Misschien wil ik het voor kerst doen als de hele familie komt eten.Tuulk! Altijd
Save, klopt het dat jij een indische achtergrond hebt? Ooit wil ik nog een keer een echte rijsttafel maken, zou ik jou dan om advies mogen vragen over hoe je gerechten moet combineren? Ik zie wel eens lekkere gerechten op internet of in kookboeken, maar weet niet goed hoe je zo'n maaltijd samenstelt. Misschien wil ik het voor kerst doen als de hele familie komt eten.Tuulk! Altijd
vrijdag 25 maart 2016 om 21:57
quote:Hunniebunnie schreef op 25 maart 2016 @ 21:49:
[...]
Zat ik ook, maar ik wil Nous mijn off-topic gezwam besparen Stiekem is Nous dol op off-topic gezwam, zolang het over voetbal gaat.
Edit: oeps, daar heb je Nous.
[...]
Zat ik ook, maar ik wil Nous mijn off-topic gezwam besparen Stiekem is Nous dol op off-topic gezwam, zolang het over voetbal gaat.
Edit: oeps, daar heb je Nous.
The best things in life are the ones you can't afford.
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar
vrijdag 25 maart 2016 om 22:04
vrijdag 25 maart 2016 om 22:08
quote:Hunniebunnie schreef op 25 maart 2016 @ 22:07:
Niet de TO hoor, maar de mensen van een soort sekte die de vriendin gebrainwasht lijken te hebben. Al was die vriendin daar natuurlijk zelf bij. Bizar hoor.
Een vriendin van mijnis zo ooit helemaal 'into' Landmark geraakt. Doodeng
Ik denk niet dat die vriendin daar nog zelf bij was.
Verder idd bizar.
Niet de TO hoor, maar de mensen van een soort sekte die de vriendin gebrainwasht lijken te hebben. Al was die vriendin daar natuurlijk zelf bij. Bizar hoor.
Een vriendin van mijnis zo ooit helemaal 'into' Landmark geraakt. Doodeng
Ik denk niet dat die vriendin daar nog zelf bij was.
Verder idd bizar.