Het stamcafé VIII
vrijdag 18 maart 2016 om 18:13
Deel acht van ons heerlijke café!
Ditmaal een mix tussen noordelijke sferen en het zonnige zuiden.
Virtueel kan tenslotte alles.
Zuigen wordt op prijs gesteld, zolang het stof betreft. Verder houden we ruzie en andere ellende graag buiten de deur, verder kan alles en is iedereen, ook nieuwe mensen, meelezers en incidentele bezoekers, van harte welkom.
Met veel hartelijks van Lady Voldemort, Star, Yasmijn en Leo.
Ditmaal een mix tussen noordelijke sferen en het zonnige zuiden.
Virtueel kan tenslotte alles.
Zuigen wordt op prijs gesteld, zolang het stof betreft. Verder houden we ruzie en andere ellende graag buiten de deur, verder kan alles en is iedereen, ook nieuwe mensen, meelezers en incidentele bezoekers, van harte welkom.
Met veel hartelijks van Lady Voldemort, Star, Yasmijn en Leo.
zaterdag 26 maart 2016 om 09:50
quote:hatsetats schreef op 26 maart 2016 @ 09:47:
[...]
Tja.... dan ben je een beetje de sjaak. Kun je bij opa en oma niet ff op bed?Jawel hoor, zodra ik er ben wordt alles overgenomen en hoef ik alleen nog maar te kletsen en te eten. Ik ga naar huis, zogezegd blijf een nachtje slapen en morgen weer rustig terug. Heen en weer red ik vandaag niet.
[...]
Tja.... dan ben je een beetje de sjaak. Kun je bij opa en oma niet ff op bed?Jawel hoor, zodra ik er ben wordt alles overgenomen en hoef ik alleen nog maar te kletsen en te eten. Ik ga naar huis, zogezegd blijf een nachtje slapen en morgen weer rustig terug. Heen en weer red ik vandaag niet.
zaterdag 26 maart 2016 om 09:55
Ik dacht even milieubewust mijn oven schoon te maken. Met baksoda en citroen. Nou dat werkt dus voor geen meter. Vannacht maar een bakje ammoniak erin, kan ik morgenochtend mijn dag high beginnen.
Ff wat dingen opgeruimd, eendjes gevoerd. Nu even niks, straks naar de stad. Ga mezelf een nieuwe coupe laten aanmeten, ben benieuwd of deze kapper me bevalt.
Save, lekker middagdutje vanmiddag?
Elfje, kook ze.
Voor de meeters, meet ze.
Nico, slip ze.
Hats wandel ze.
Ff wat dingen opgeruimd, eendjes gevoerd. Nu even niks, straks naar de stad. Ga mezelf een nieuwe coupe laten aanmeten, ben benieuwd of deze kapper me bevalt.
Save, lekker middagdutje vanmiddag?
Elfje, kook ze.
Voor de meeters, meet ze.
Nico, slip ze.
Hats wandel ze.
zaterdag 26 maart 2016 om 09:58
Save ik heb ook vaak helemaal geen puf/zin om gaan te rijden. Wat mij helpt is goede muziek en keihard (vals) meezingen (als ik alleen in de auto zit). Als man meerijdt verzinnen we vaak een non-onderwerp waar we dan heel ver in gaan. Absurditeit ten top.Ik word daar altijd vrolijk van en de rit lijkt een stuk korter. Misschien kan je dat met middelste en puber proberen? En je daarna lekker door je ouders laten verwennen natuurlijk.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
zaterdag 26 maart 2016 om 10:40
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 26 maart 2016 @ 10:07:
[...]
Waaro?gemini2009 in ""Ik beken""
Hoort natuurlijk eigenlijk op Napraat.
Sorry Nous, is er eindelijk wat na te praten, doe ik het op het verkeerde topic.
[...]
Waaro?gemini2009 in ""Ik beken""
Hoort natuurlijk eigenlijk op Napraat.
Sorry Nous, is er eindelijk wat na te praten, doe ik het op het verkeerde topic.
The best things in life are the ones you can't afford.
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar
zaterdag 26 maart 2016 om 10:45
Moet kunnen hoor af en toe.
Verwijzinkje, lolletje, het moet mogen.
Het café is geen dependance van de napraat of zo. Blijkbaar wordt dat gedacht maar zo zie ik het niet.
Het café is er omdat ik met een paar forumvrienden klaar was met de zweer op de NP. Die werd nogal bepaald door een paar mensen en daar hadden we geen zin meer in.
Overlap zal er altijd wel in ieder geval een béétje zijn met de NP maar dat is in zowat ieder kletsgroepje zo. Er wordt in alle groepjes wel eens gerefereerd aan of verwezen maar een of ander topic op het forum.
Verwijzinkje, lolletje, het moet mogen.
Het café is geen dependance van de napraat of zo. Blijkbaar wordt dat gedacht maar zo zie ik het niet.
Het café is er omdat ik met een paar forumvrienden klaar was met de zweer op de NP. Die werd nogal bepaald door een paar mensen en daar hadden we geen zin meer in.
Overlap zal er altijd wel in ieder geval een béétje zijn met de NP maar dat is in zowat ieder kletsgroepje zo. Er wordt in alle groepjes wel eens gerefereerd aan of verwezen maar een of ander topic op het forum.