Discussiegroepje voor alles en iedereen, t/m HAVO

20-10-2008 17:56 12450 berichten
Want verschil moet er zijn nietwaar? Als het niveau van de intellectuelen hier verderop niet bij te benen is, is er nu ook een praatgroepje voor de minder bollebozerigen onder ons.

Ooit een advies voor de HAVO/VWO, gehad in de brugklas, ook dan mag je meepraten!

Er wordt hier gepost door mensen die er ook een alias op nahouden, in navolging van Beyoncé:

Djodjo = Mevrouw de Haan naar het VWO gegaan

Miss Mara = Lidewij Bokje

Jaellaa = Wallie van der Rimpel

Itsme = Margje van der Velden

Leo = Roelien van Putten

Dubio = Carla van Paturain

Soundpost = Gretha v/d Doulen van school gegaan

Livre = Isadora - Babs voor Intimi - van Boeckensteijn

Jasmine = Lisette van Kampen van school gegaan

Nijn = Petra Voor in 't Holt geëmigreerd

Charlotte 69 = Wendela Landzaad

Luna Blue = Sabine Kruishaar

Korenwolf = Emma Dekwaadsteniet beent wat moeilijk het tempo bij maar doet gewoon mee!

Summerdance = Florentine van Bastogne van school gestuurd gegaan

Chardonnay = Annelies Koevanger

Blijfgewoonbianca = Geraldien Borstklopper van school gegaan

Iseo = Loes Visjager teruggezet naar de HAVO

Sarah2ndlife = Ellemijn den Aantrekker geeft zelf les nu

Frits van Egters = Edo Koetschruiter bleek geen meisje

Ildiko = Elsbeth Goeman-Borgesius van school gegaan

Mariannanas = Brechtje Tutein Nolthenius bleek Uni te doen

Leonor = Jetje Willemsen

Labyrint = Hariëtte von Darm

Etosha = Toos Tottemettier

Zonlicht = Koekkie v/d Suikerbol
Alle reacties Link kopieren
psies wen, dat been strak houwen en hij mot het fiksen anders geen gevrij op die alpenwei
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
roel je mot je koolhydraten verlagen en je eiwitten verhogen en eigenlijk niet combineren.

een broodje kaas is fout, dat broodje zorgt dat de vetten vd kaas opgeslagen worden.

tis of de kaas met groentes enzo, of dat broodje met groentes enzo

ik zelluf doe aan de low carb nu na een periode van kpplhydraat vrij, toen at ik lekker brie met rauwkost enzo

vlees met wokgroente m aar niet de rijt en de pasta.

ik bakte dan een ei en rolde het daarin, net een wrap , maar dan fout.

val; je wel als een tierelier van af. en tis lekker,

je mag dan namelijk in de avond koffie of chocolademelk met slagroom.

lekker he

maar je mot er wel achter staan, anders hou je het idd niet vol, ik ben er al aan gewend.
Dank je wel Saar, ik zal er eens induiken in de low carp matery!
Jeetje Saar, wat een gedoe! Ben bang dat jouw dijeet voor een gemiddelde Havette ietwat te ingewikkeld is.

Ik heb dus ook een tip: gewoon niet eten, een huis kopen terwijl je ouwe huis nog niet verkocht is, een verbouwing beginnen met een aannemer die opeens fajiet blijkt te zijn terwijl je de helft al heb aanbetaald en je baan aan de treurwilgen hangen. Verder veel neuken, neuken en nog 's neuken ('k hoop wel dat Julio die compu maakt vanavond anders zit er zo weer een pond of wat aan).
Jeutje he, ben ik soms de enige met een karjere....moet weer heul veul bei-lezen.

Wendela, is dat dijeet van jouw goed vol te houden?
Zeg, stelletje kakkineuze, zelfgenoegzame, zelfbenoemde highbrows: als je mavo of havo hebt gehad, schrijf je nog niet als een halve zwakzinnige. Dat jullie 't effe weten.
he mijn wenkbrauwen zijn totaal niet high toevallig fritsje
Van dat diejeet van Wen krijg je volgens mij als je het te streng doet o-benen.

Geef mij maar dat crab diejeet van Biotex Botioks Sarah. Ik ben dol op crab en bij de appie kan je heerlijke crabsalade kopen.

Annelies, denk maar niet dat je beter bent dan ons met je karjere, ik heb ook een karjere.
Frits, ik heb geen mavo of havo gehad. Wat nu?
Wij zijn niet zwak zinnig, wij Havettes zijn juist heel sterk en ook nog zinnig.
Sabine, ik zou me tog nooit boven jullie zetten. Gekkie. Ik bedoelde alleen te zeggen dat ik zoveel moet bijlezen sins ik een karjere heb.

Sorry, ben maar een havette, missgien heb ik het niet zo goed verwort.
quote:Livre schreef op 04 november 2008 @ 19:40:

Frits, ik heb geen mavo of havo gehad. Wat nu?Maar dat is dan ook te zien aan je spelling. Jij maakt ook geen spelfauten
Ik zal mij tot u nader verklaren. Ik heb door een hoge mate van discipline en zelfstudie op te brengen commerciële economie kunnen studeren op de HEAO en mij zodoende kunnen ontwikkelen tot een zekere positie die ik nu bekleedt in de samenleving en mijn bedrijf. En ik moet dan ook zeggen dat het mij opvalt dat daar door enkele lieden hier niet het respect voor word opgebracht dat ik zou hebben verwacht. Van daar mijn opmerking.
Ik denk dat je gewoon niet binnen onze doelgroep valt fritsie.

Er scheint wel een topipik te zijn, voor mensen zoals jij. Helaas loopt het toppik voor geen meter
Bij verdere beledigingen zal ik overigens niet aarzelen mijn advocaat in te schakelen die u ongetwijfelt wel zult kennen van de televisie, namenlijk de heer Enait, die ik een groot man vind en die ook door zelf studie gekomen is tot waar hij zich nu bevind en die overal in de wereld studenten inspireert. Naar ik met stelligheid en ten zeerste hoop, zal dat niet nodig zijn.
wattes frits, zulks soort briefen krijg ik alleen van een meneer de deur komt waarderen maar die lees ik nooit want die snap ik niet
quote:FritsvanEgters schreef op 04 november 2008 @ 19:48:

Ik zal mij tot u nader verklaren. Ik heb door een hoge mate van discipline en zelfstudie op te brengen commerciële economie kunnen studeren op de HEAO en mij zodoende kunnen ontwikkelen tot een zekere positie die ik nu bekleedt in de samenleving en mijn bedrijf. En ik moet dan ook zeggen dat het mij opvalt dat daar door enkele lieden hier niet het respect voor word opgebracht dat ik zou hebben verwacht. Van daar mijn opmerking.Oei, Frits.
quote:FritsvanEgters schreef op 04 november 2008 @ 19:54:

Bij verdere beledigingen zal ik overigens niet aarzelen mijn advocaat in te schakelen die u ongetwijfelt wel zult kennen van de televisie, namenlijk de heer Enait, die ik een groot man vind en die ook door zelf studie gekomen is tot waar hij zich nu bevind en die overal in de wereld studenten inspireert. Naar ik met stelligheid en ten zeerste hoop, zal dat niet nodig zijn.Oei, oei, Frits.
Livre, jammer dat sommige mensen ironie alleen begrijpen als het er met vette klodders op is gegooid. Maar misschien was hij te subtiel, dat kan.
Babs
quote:FritsvanEgters schreef op 04 november 2008 @ 19:54:

Bij verdere beledigingen zal ik overigens niet aarzelen mijn advocaat in te schakelen die u ongetwijfelt wel zult kennen van de televisie, namenlijk de heer Enait, die ik een groot man vind en die ook door zelf studie gekomen is tot waar hij zich nu bevind en die overal in de wereld studenten inspireert. Naar ik met stelligheid en ten zeerste hoop, zal dat niet nodig zijn.Sorry, Frits, ik heb geen tv en ook geen soepsidie.
quote:FritsvanEgters schreef op 04 november 2008 @ 19:59:

Livre, jammer dat sommige mensen ironie alleen begrijpen als het er met vette klodders op is gegooid. Maar misschien was hij te subtiel, dat kan.Lieve Fritske, als ik het niet begrepen had, had ik wel anders gereageerd.
Dit was dus de 'BLO'er-die-zichzelf-gewichtig-probeert-te- maken-met -gewichtige-taal-die-hij-net-verkeerd-hanteert'-act.

Zo moeilijk leek hij me toch niet.
quote:LunaBlue schreef op 04 november 2008 @ 19:59:

[...]

Sorry, Frits, ik heb geen tv en ook geen soepsidie.de volgende televisie die van de vrachtwagen valt is voor jouw
quote:Livre schreef op 04 november 2008 @ 20:00:

[...]

Lieve Fritske, als ik het niet begrepen had, had ik wel anders gereageerd. Als je hem had begrepen, had je niet triomfantelijk de expres gemaakte spelfouten geciteerd, lieve Livre.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven