Mode & Beauty alle pijlers

Zelf waxen down under?

27-03-2016 11:41 29 berichten
Heeft iemand ervaring met het zelf waxen van de schaamstreek? Hoe bevalt het om dit zelf te doen? En wat gebruik je er voor? TO trapt af: nee, geen ervaring mee. Maar ik ben klaar met dat haar!
Ik zie dat al voor je, vol goede moed plak je zo'n strip, goed wrijven... En dan..... Durf je 'm er niet vanaf te ratsen..
Ja, maar dat was eens en nooit weer. Door een ervaren persoon laten doen, scheelt veel tijd, pijn en gedoe.
quote:beelicious schreef op 27 maart 2016 @ 11:42:

Ik zie dat al voor je, vol goede moed plak je zo'n strip, goed wrijven... En dan..... Durf je 'm er niet vanaf te ratsen..Ik kan uit ervaring zeggen, dat je bij de eerste keer tegen dit momentje aanloopt als je bezig bent.
anoniem_64b9896d19796 wijzigde dit bericht op 27-03-2016 11:45
Reden: .
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ja ik doe het, bij mij lukt het zonder problemen.

Ik moet wel zeggen dat ik wegens een opleiding in het verleden dit allemaal geleerd hebt, dus dat scheelt een hoop;)

Toch zou ik, als je er weinig ervaring mee hebt, dit bij een professional laten doen. The wax company is erg goed!
i want your loving and all your lovers revenge, you and me could write a bad romance
Ik heb al wel wat gegoogeld. Sugarwax lost toch op in water? ik bedoel, voor het geval ik op het moment supreme toch niet durf of na 1cm lig te kreperen?
wel met de epilator met smal opzetstuk en veel ijsklontjes.

Schade aan de huid was dermate ( onstekinkjes, ingegroeide haartjes) dat ik er mee opgehouden ben.

Dan zou ik liever laten laseren regelmatig aanbieding via bv groupon
Je kunt er niet goed bij, het spul bij de drogist is ruk en get eraf trekken vergt idd .... eh.... durf. Ik zeg: laten doen! Kost iets meer, maar is veel effectiever. En die gene....da's maar even.
Ik geloof niet meer in sprookjes.
The Wax Company.. Het lijkt me zo voor lul liggen met je hele hebben en houwen. Daarom overweeg ik het zelf te doen.
quote:sandra1905 schreef op 27 maart 2016 @ 11:49:

The Wax Company.. Het lijkt me zo voor lul liggen met je hele hebben en houwen. Daarom overweeg ik het zelf te doen.Dat is voor jou ongemakkelijk. Niet voor hen. Zij zijn niet anders gewend.
quote:sandra1905 schreef op 27 maart 2016 @ 11:49:

The Wax Company.. Het lijkt me zo voor lul liggen met je hele hebben en houwen. Daarom overweeg ik het zelf te doen.Joh, je meot je bedenken, die vrouwen doen niet anders!
i want your loving and all your lovers revenge, you and me could write a bad romance
Net nog even gegoogeld. The Waxing company, alleen voor vrouwen, is dat m ladygaga?
Sandra1905, ik heb in mijn leven heel veel vrouwen down under gewaxed dus ik weet hoe die vrouwen zich voelen: het is niet ongemakkelijk voor hen.
quote:sandra1905 schreef op 27 maart 2016 @ 11:51:

Net nog even gegoogeld. The Waxing company, alleen voor vrouwen, is dat m ladygaga?Nou je kan je ook als man laten harsen, ruggen enzo. En er werken ook mannen (die zijn voornamelijk homoseksueel)
Ik weet niet waar je woont, maar in Den Bosch heb ik nog een goed adres.
Ik heb trouwens een soort van jurassic parc nu. En volgens mij zitten die haren heel erg vast. Krijg ik geen blauwe plekken ofzo?
quote:Doornroosje75 schreef op 27 maart 2016 @ 11:54:

Ik weet niet waar je woont, maar in Den Bosch heb ik nog een goed adres.Daar kom ik wel eens in de buurt. Graag!
quote:sandra1905 schreef op 27 maart 2016 @ 11:55:

Ik heb trouwens een soort van jurassic parc nu. En volgens mij zitten die haren heel erg vast. Krijg ik geen blauwe plekken ofzo?Nah, hoe langer hoe beter. Dan weetje zeker dat ze al die haren pakken. Het is even rood aan het begin en je krijgt meestal ook een soort serum mee waarmee je het nog even 2 dagen kan verzorgen. Maar van blauwe plekken heb ik nog nooit gehoord..
ok. Ik ga het gewoon een keer proberen. En nog ff een vraag: er bestaat een creme die je huid verdooft, Emla. Is het iets om daar vooraf mee te smeren?
Ik heb dat wel eens vaker over gehoord, dat het blauw wordt. Volgens mij is er dan een prutser aan het werk geweest. Ik heb er in ieder geval nooit last van gehad. (Heb goede ervaringen met twee salons) Mijn haren zijn overigens ook behoorlijk stug en zitten diep. Maar ze zijn prima te waxen.

Ik ga nu alweer een tijdje naar: http://www.corpobel.nl Bevalt me goed.
Ik zou er geen creme opsmeren van te voren. Dat kan ten koste gaan van de grip die de hars op de haren heeft.
Helaas geen goede ervaring,

"Dure waxstrips" gekocht, maar helaas zat het daar beneden wel 2 dagen vastgeplakt door de wax Kon die wax er ook met bijna niks afhalen kreeg jeuk en irritatie bultjes nooit meer!!!
ik heb het 1x zelf gedaan met Veet waxstrips, nooit weer!

de haartjes pakten niet allemaal, dus veel stukken moest ik 2 of zelfs 3x doen, met als gevolg dat de huid bloedde.......

ik heb het uiteindelijk laten laseren, dat bevalt prima
quote:ladygaga_xx schreef op 27 maart 2016 @ 11:56:

[...]

Nah, hoe langer hoe beter. Dan weetje zeker dat ze al die haren pakken. Het is even rood aan het begin en je krijgt meestal ook een soort serum mee waarmee je het nog even 2 dagen kan verzorgen. Maar van blauwe plekken heb ik nog nooit gehoord..Dat is niet helemaal waar hoor, als het te lang is doet het veel meer pijn, omdat ze veel minder secuur kunnen harsen als t een waar oerwoud is. In dat geval kun je t beter eerst even terugknippen tot een paar cm max.
De gehele schaamstreek? Ik doe de bikinilijn altijd zelf met ontharingsstrips van de Kruidvat. Werkt als een tiet.

Maar de gehele schaamstreek vind ik wel ff slikken. Dat zou ik toch bij een salon laten doen, denk ik.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven