Napraattopic 58

24-03-2016 18:06 3021 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Moiren_ schreef op 27 maart 2016 @ 19:16:

[...]

O? Ik ben een ramp met nicks PB. Weet niet of de nick nog actief is.
O boy....

vaderschaps test
quote:Star schreef op 27 maart 2016 @ 19:28:

O boy....

vaderschaps testIk begrijp nog steeds niet wat ze nou bedoelt
quote:Moiren_ schreef op 27 maart 2016 @ 19:29:

[...]

Ik begrijp nog steeds niet wat ze nou bedoelt Abracadabra
quote:Moiren_ schreef op 27 maart 2016 @ 19:29:

[...]

Ik begrijp nog steeds niet wat ze nou bedoelt

Nee ik ook niet

2 en 3 hebben hetzelfde DNA, maar 3 is niet getest? Euh......whut?
quote:Star schreef op 27 maart 2016 @ 19:34:

[...]

Nee ik ook niet

2 en 3 hebben hetzelfde DNA, maar 3 is niet getest? Euh......whut?

En geen familie, maar het kind lijkt op het kind van 2.

Logica alom.
quote:Star schreef op 27 maart 2016 @ 19:28:

O boy....

vaderschaps test

Nee dat ben ik niet

Edit: zie je wel? Topics over dergelijke absurde onderwerpen worden meteen weggenoordkoreaand. Ben ik even bij dat ik geen topic heb geopend over mijn vaderschapsonderzoek
quote:Lady_Voldemort schreef op 27 maart 2016 @ 19:39:

[...]

Nee dat ben ik niet Ja ja, je zit gewoon met je hele gezin te gieren om jullie eigen trolltopic
quote:Lady_Voldemort schreef op 27 maart 2016 @ 19:39:

[...]

Nee dat ben ik niet Was idd het eerste wat ik dacht
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:Star schreef op 27 maart 2016 @ 19:41:

[...]

Ja ja, je zit gewoon met je hele gezin te gieren om jullie eigen trolltopic

Wel jammer dat ik het niet gelezen heb, anders hadden we inderdaad even naar behoren kunnen gieren met zijn allen .

We hebben inmiddels trouwens een appje terug van zwager zelf (hij moest wel want dochter had inmiddels zijn telefoonnummer opgevist) en nu is ie ineens onwijs begaan en wil zo vreselijk graag weten hoe het met ons is . Om te brullen gewoon, eerst dreigt ie op de telefoon van zijn vrouw meteen met gerechtelijke dwang en nu we zijn eigen nummer blijken te hebben wordt ie plotsklaps poeslief en aardig
quote:Lady_Voldemort schreef op 27 maart 2016 @ 19:46:

[...]

Wel jammer dat ik het niet gelezen heb, anders hadden we inderdaad even naar behoren kunnen gieren met zijn allen .

We hebben inmiddels trouwens een appje terug van zwager zelf (hij moest wel want dochter had inmiddels zijn telefoonnummer opgevist) en nu is ie ineens onwijs begaan en wil zo vreselijk graag weten hoe het met ons is . Om te brullen gewoon, eerst dreigt ie op de telefoon van zijn vrouw meteen met gerechtelijke dwang en nu we zijn eigen nummer blijken te hebben wordt ie plotsklaps poeslief en aardig Wat een soap
Oh LV wat een circus dit. Ongelooflijk

[...]

We hebben inmiddels trouwens een appje terug van zwager zelf (hij moest wel want dochter had inmiddels zijn telefoonnummer opgevist) en nu is ie ineens onwijs begaan en wil zo vreselijk graag weten hoe het met ons is . Om te brullen gewoon, eerst dreigt ie op de telefoon van zijn vrouw meteen met gerechtelijke dwang en nu we zijn eigen nummer blijken te hebben wordt ie plotsklaps poeslief en aardig Tijd om een soaptopic te openen LV op relaties?
quote:Moiren_ schreef op 27 maart 2016 @ 19:13:

[...]

Ik weet de nick niet meer. Ik denk die met die mishandelende man met een alcoholprobleem en een psychiatrische stoornis.? Kwartje valt niet. Bij deadpool wel, zelfde gekkigheid keer op keer.
quote:Return-of-the-Sid schreef op 27 maart 2016 @ 20:36:

[...]

? Kwartje valt niet. Bij deadpool wel, zelfde gekkigheid keer op keer.Dat is een oude bekende?
Je bent zelf een theepot

[...]

We hebben inmiddels trouwens een appje terug van zwager zelf (hij moest wel want dochter had inmiddels zijn telefoonnummer opgevist) en nu is ie ineens onwijs begaan en wil zo vreselijk graag weten hoe het met ons is . Om te brullen gewoon, eerst dreigt ie op de telefoon van zijn vrouw meteen met gerechtelijke dwang en nu we zijn eigen nummer blijken te hebben wordt ie plotsklaps poeslief en aardig Wat een idioot.
I like being a mess. It's who I am.
Gekkigheid?

Ok schijnbaar is het boeiend dat ik weleens van nick wissel. Terwijl ik daar zelf geen geheim van maak ofzo.

Beide keren was laatst omdat ik in een topic had gepost wat ik bij nader inzien niet steeds weer wilde tegenkomen in mijn topiclijst. En omdat ik soms 'in the heat of the moment' iets te persoonlijke info deel waarvan ik dan later denk 'handig dat het niet meer direct te loepen is'.

Dat is alles
En het is een wisselwerking. Ik merk dat heel vaak dat mensen die mijn posts lezen terwijl ze me kennen, anders reageren. Alsof ze een toon horen in mijn posts die er wat mij betreft niet is.

Waarom? Geen idee. Wat mij betreft negeer je me als je me vervelend vind posten of raar.

Even goeie vriendjes. Overigens valt het van die gekkigheid mijns inziens wel mee aangezien ik zelden een topic open.

Dus mijn tip is probeer nou eens een keer te lezen wat ik echt zeg in plaats van gelijk te denken 'Oh zij weer'.
Wow... LV wat een verhaal. Ik heb je even geloept. Bizar.
quote:WD-40 schreef op 27 maart 2016 @ 20:34:

[...]

Tijd om een soaptopic te openen LV op relaties?En dan een perma oplopen wegens trollen? No way, ik hou jullie hier en in de kroeg wel op de hoogte
Da's beter. Raar verhaal idd.
Je bent zelf een theepot
quote:Lady_Voldemort schreef op 27 maart 2016 @ 01:26:

[...]

Moet je voor de gein eens een paar pagina's teruglezen in het Café, dan kun je lezen over de bijzondere gedachtewereld van mijn zwager

Wtf..... en dan bedoel ik echt:

Mijn god, wat een afgrijselijk enge lui.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Bizar, LV, echt bizar.
Life is short. Eat dessert first.
Onze godsdienstwaanzinnige is er ook weer
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 28 maart 2016 @ 12:41:

Onze godsdienstwaanzinnige is er ook weer Ja, heb al gestaft
anoniem_96879 wijzigde dit bericht op 28-03-2016 12:56
Reden: T t t
% gewijzigd
Je bent zelf een theepot

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven