weekje met kinderen

24-03-2016 07:30 40 berichten
Alle reacties Link kopieren
Waar zouden jullie heen gaan met kleuter en baby van 6 maanden

maanden? In mei ongeveer

Gedachtes zijn:

Autovakantie

Legoland?

Plopsaland?

Huisje met zwembad center parcs oid.?

Gewoon even eruit, niet te moeilijk.

Als het voor de kinderen geschikt is genieten wij automatisch mee.
Ik ben ook fan van Hof van Saksen. De huisjes zijn erg netjes, totaal niet afgeleefd. Goede bank en bedden.

Land van Bartje is in dezelfde omgeving met ongeveer dezelfde soort huisjes. De faciliteiten zijn volgens mij ook vergelijkbaar (ben er nog niet geweest), alleen minder horeca op het park. Dat er veel restaurans op het park zaten vonden we wel ideaal aan Hof van Saksen. Erg fijn weekend daar gehad en we gaan binnenkort nog een keer een week.

Verder vind ik de omgeving van Legoland in Duitsland erg leuk. Ik vind de reistijd per auto prima te doen, maar wij, en onze kinderen, zijn we wat gewend qua autoritten.
Wij hebben in Hof van Saksen het meest afgeleefde en vieste huisje ooit gehad. Ook vonden we de kleedhokjes van het zwembad heel smerig (overal haren, brrrr)

Voor ons echt geen positieve ervaring geweest (en we zijn in heel wat parken geweest)

Land van Bartje , Landal het Loo en Landal Coldenhove zijn wat mij betreft wel echte aanraders.
dubbel
dubbel, internet bleef hangen
Center Parcs Erperheide
quote:bloesem1977 schreef op 24 maart 2016 @ 20:45:

Wij hebben in Hof van Saksen het meest afgeleefde en vieste huisje ooit gehad. Ook vonden we de kleedhokjes van het zwembad heel smerig (overal haren, brrrr)

Voor ons echt geen positieve ervaring geweest (en we zijn in heel wat parken geweest)

Land van Bartje , Landal het Loo en Landal Coldenhove zijn wat mij betreft wel echte aanraders.Wat was de reactie op jouw klachten hierover? Ik neem aan dat je een ander huisje of ten minste een schoomaakploeg langs hebt gekregen?
quote:modus_ schreef op 24 maart 2016 @ 21:29:

[...]

Wat was de reactie op jouw klachten hierover? Ik neem aan dat je een ander huisje of ten minste een schoomaakploeg langs hebt gekregen?Geen reactie! Wij waren er in 2011 geloof ik, in elk geval voor Landal het over nam. Krijg nog de rillingen als ik er aan denk. Heel jammer, denk dat we gewoon pech hebben gehad want er zijn zat mensen heel enthousiast.
Centerparcs de Huttenheugte is ook erg leuk, met Plops indoor op loopafstand direct naast het park!
quote:Chrissiefur schreef op 24 maart 2016 @ 21:34:

Centerparcs de Huttenheugte is ook erg leuk, met Plops indoor op loopafstand direct naast het park!Dit lijkt mij heel leuk voor je kleuter en handig met de baby.
quote:watdachtjehiervan schreef op 24 maart 2016 @ 07:44:

[...]

Mijn peuter en kleuter vinden Slagharen geweldig! Wij gaan er ieder jaar een weekend naar toe.Ja als ze niet in alle attracties willen kan het wel. Maar mijn oudste wilde juist in die dingen waar hij qua lengte nog niet in mocht. Die vond er dus niks aan, maak je niet meer blij met een rondje in de draaimolen.
Land van Bartje is echt superleuk met speeltuintjes, een ponymanege, een speelboerderij en een zwembad. Je kunt ook naar Orvelte. Daar heb je het Pad van Theodoor. En Kabouterland in Exloo is ook heel geschikt voor kleintjes. De uitkijktoren van Poolshoogte is ook een aanrader voor een kleuter. Lekker klimmen en mooi uitzicht over de hele omgeving. Of naar het hunebed in Borger. En in Zuid-Laren kun je naar De Sprookjeshof. Drenthe is echt zo leuk voor kinderen. En niet duur en lekker rustig.
Een ander leuk en rustig park in Midden Limburg is Vakantiepark 't Posterbos. Historische locatie met 4 soorten huizen, gebouwd vanaf 1990 tot 2006. Huizen worden goed bijgehouden, van alle luxe voorzien als een afwas machine, wasmachine, luxe keuken, omheinde tuin, lekker begroeid. En zeker niet duur!

Speciale gezinskorting, binnen zwembad met pierebadje en heerlijk buitenbad ( voor de ouders), speeltuin voor de kleintjes en indoor speeltuin PeeWee op 5 minuten rij- afstand. Bosgebied, heerlijk om te wandelen, vlakbij Roermond en vele andere activiteiten of uitgaansgelegenheden.
Ik vond bij Land van Bartje het zwembad kkkkkkoud.
Ja, jusa, dat vonden wij ook, althans het buitenbad. Het binnenbad was wel aangenaam warm. En had een hele leuke glijbaan voor onze dochter.
Aan een bungalowpark ala cp moet Ik echt niet denken, vreselijk. Als je naar een huisje bij een park wil gaan, dan zou ik voor bosrijk van de Efteling kiezen. Verder zou ik kijken naar een huis op een van de waddeneilanden of in zeeland. Mijn kleuter vond zand, zee (ook met kaplaarzen en regenjas) geweldig.

Een zwembad en speeltuin vind je overal wel in de buurt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven