Twijfelend

28-03-2016 21:27 41 berichten
Alle reacties Link kopieren
/
/
TO, wat vind je zelf van je relatie?
quote:Honeymoonquiz schreef op 28 maart 2016 @ 22:09:

Ok, hij wil dus helemaal niets aanpassen en hij blijft zitten waar hij zit tot hij zijn masterplan kan uitvoeren ofzo?

Sjongejonge, 26 en dan niet willen verhuizen omdat het een te grote aanpassing is. Weet je wat pas een grote aanpassing wordt? Een kind. Echt in de verste verte niet te vergelijken met een nieuwe woning.

+100!

Jullie zijn nog helemaal niet aan een kind toe. Eerst volwassen worden.
/
Werk jij? Werkt je vriend?
quote:Verwachting schreef op 28 maart 2016 @ 22:36:

Wat bedoel je precies loisnvt?

Kinderen die een kind krijgen, dat bedoel ik ermee! Een man van 26 die nog jaren in Hotel Mama wil wonen, zich niet wil aanpassen zelfs nu er een kind komt en waarbij alles vlgs zijn plan moet verlopen. Daarnaast een vrouw van 20 jaar die financieel afhankelijk is, nog thuis woont en zich noodgedwongen zal moeten aanpassen aan wat vriend wil of gaat doen.

En dan hoop ik dus voor het kind dat dit allemaal niet waar is.
Echt, niet egt.
/
Dat vaste werk kan je nu wel op je buik schrijven hè...

Ben jij 20? Of hij?
/
quote:Verwachting schreef op 28 maart 2016 @ 23:06:

Ik heb zicht op vast werk vanaf juli. En hij werkt al een jaar half. Enja loisnvt ik kan je geen ongelijk geven. Had ook graag gehad dat mijn vriend meer tot zelf initiatieven zou nemen.En wat heb jij tot nu gedaan dan, gewerkt en gespaard? Ik denk dat je je vaste werk wellicht kunt vergeten nu, dan ben je nl bijna 5 maanden zwanger. En heeft je vriend gestudeerd gezien hij pas een half jaar werkt en heeft hij al wat geld kunnen sparen of onderhoud hij nu zijn moeder financieel?
/
Tja, ik vind je vriend er erg raar in staan, maar jou net zo goed.

Ja veel kank nie doen he.'

Tuurlijk kan jij wel veel doen. Je kan met hem praten en hem duidelijk maken dat plannen soms gewijzigd moeten worden. Je stelt je wel erg afhankelijk op. Is hij autistisch ofzo, omdat hij blijjkbaar niet in staat is om plannen te wijzigen? En jij bent er ook bij, hè? Jullie zijn qua leeftijd dan, volwassen. Zoek uit of je vriend echt met je door wil of dat er iets anders achter zit. Dan maar even een wat minder mooi en duur huis, maar no way dat ik voor zo'n oplossing zou kiezen.
/
Het klopt dat jij niet voor je vriend kan beslissen wat hij moet doen.

Maar dat betekent dus dat jij je ook niet zo afhankelijk van je vriend kan opstellen.

Jij bent straks verantwoordelijk voor een baby. Dat zou nu je prioriteit moeten zijn niet die vriend van jou die geen verantwoordelijkheid wil nemen.

Kan je hetniet alleen dan had je voir een abkrtus moeten gaan. Dat heb je niet gedaan dus dan zal je moeten zorgen dat je het red zonder op actie van je vriend te wachten.
/

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven