Napraattopic 58
donderdag 24 maart 2016 om 18:06
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
dinsdag 29 maart 2016 om 11:47
quote:Wolder schreef op 29 maart 2016 @ 11:33:
[...]
Ik zie ook zoveel fouten in teksten, maar ben dan niet zo kinderachtig om ze verbeteren. En zeker niet zo kinderachtig om het verbeterde gedeelte zelfs zwart te maken.
Ik vind het net fijn als ik gewezen word op fouten.
[...]
Ik zie ook zoveel fouten in teksten, maar ben dan niet zo kinderachtig om ze verbeteren. En zeker niet zo kinderachtig om het verbeterde gedeelte zelfs zwart te maken.
Ik vind het net fijn als ik gewezen word op fouten.
Life is short. Eat dessert first.
dinsdag 29 maart 2016 om 13:07
quote:Wolder schreef op 29 maart 2016 @ 11:33:
[...]
Nee, ik zou jou werkelijk niet kinderachtig willen noemen. Dat heet in goed Nederlands 'win-win'.
[...]
Nee, ik zou jou werkelijk niet kinderachtig willen noemen. Dat heet in goed Nederlands 'win-win'.
dinsdag 29 maart 2016 om 14:20
quote:Hunniebunnie schreef op 29 maart 2016 @ 13:07:
[...]
Want ik word enorm boos als je dat wel zou doen? Nee hoor, is jouw mening, van mij mag je.
Net zoals ik de mening mag hebben dat ik negeren (ook mentaal G-F) en iemand met vetgedrukte tekst verbeteren ontzettend kinderachtig vind. En sommige reacties zijn ook best kinderachtig, vooral op de man spelen. Iedereen zou normaal met elkaar moeten kunnen discussiëren.
[...]
Want ik word enorm boos als je dat wel zou doen? Nee hoor, is jouw mening, van mij mag je.
Net zoals ik de mening mag hebben dat ik negeren (ook mentaal G-F) en iemand met vetgedrukte tekst verbeteren ontzettend kinderachtig vind. En sommige reacties zijn ook best kinderachtig, vooral op de man spelen. Iedereen zou normaal met elkaar moeten kunnen discussiëren.
anoniem_236993 wijzigde dit bericht op 29-03-2016 14:47
Reden: Stomme autocorrect! :-p
Reden: Stomme autocorrect! :-p
% gewijzigd
dinsdag 29 maart 2016 om 14:32
quote:Wolder schreef op 29 maart 2016 @ 14:20:
[...]
Net zoals ik de mening mag hebben dat ik negeren (ook mentaal G-F) en iemand met vetgedrukt tekst verbeteren ontzettend kinderachtig vind. En sommige reacties zijn ook best kinderachtig, vooral op de man spelen. Iedereen zou normaal met elkaar moeten kunnen discussiëren.Eens. En iedereen zou dat in correct Nederlands moeten kunnen.
[...]
Net zoals ik de mening mag hebben dat ik negeren (ook mentaal G-F) en iemand met vetgedrukt tekst verbeteren ontzettend kinderachtig vind. En sommige reacties zijn ook best kinderachtig, vooral op de man spelen. Iedereen zou normaal met elkaar moeten kunnen discussiëren.Eens. En iedereen zou dat in correct Nederlands moeten kunnen.
Try something new today. For example: make a good decision.
Week 13 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 13 van de Extremely Demotivational Calendar
dinsdag 29 maart 2016 om 14:51
quote:Solomio schreef op 29 maart 2016 @ 14:32:
[...]
Eens. En iedereen zou dat in correct Nederlands moeten kunnen.
Nee dat hoeft niet van mij. Ik ben dus niet degene die anderen verbetert hoor!
Net nog een serieus topic gelezen over het overlijden van iemands kat waar mensen zeurden over de OP, terwijl duidelijk is dat Nederlands niet TO's moedertaal is.
Niet iedereen is even goed in Nederlands.
[...]
Eens. En iedereen zou dat in correct Nederlands moeten kunnen.
Net nog een serieus topic gelezen over het overlijden van iemands kat waar mensen zeurden over de OP, terwijl duidelijk is dat Nederlands niet TO's moedertaal is.
Niet iedereen is even goed in Nederlands.
dinsdag 29 maart 2016 om 15:30
quote:Wolder schreef op 29 maart 2016 @ 14:51:
[...]
Niet iedereen is even goed in Nederlands.Wolder, daar heb je gewoon gelijk in. Of an.
[...]
Niet iedereen is even goed in Nederlands.Wolder, daar heb je gewoon gelijk in. Of an.