Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Alle reacties Link kopieren
Toet, Vitalizee, heeft weliswaar klein, maar wel buitenruimte, waar tegenwoordig een kleine voor max 4 personen whirpool staat.

Maar het is inderdaad wel heel weinig buitenruimte, dat klopt.

Bentetje, Van der Valk (geheel in stijl van Dries) heeft een aantal hotels met suites waar zwembad/sauna en whirpools bij zitten. Uit mijn hoofd, de van der valk Vianen en Akersloot. (niet zelf uitgeprobeerd, zou dat dit weekend gaan doen, maar gaat helaas niet door)
Haihai

ik heb vandaag voor het eerst op intranet gepubliceerd, met gebruiksaanwijzing in de hand en minimale hulp van buiten en was *trots* als een pauw Alleen maar producten van anderen trouwens, maar morgen is er een 'event', waar ik toch bij moet zijn, dus kan ik gelijk stukje schrijven. "Oh, dat is handig", aldus collega

't Is wel echt nu he

Leuk al die links erbij zeg!

Het hotel waar Elvis en ik waren, had vrij uitgebreid saunagebeuren en we waren bovendien zo'n beetje de enige gebruikers! Dat was ook wel fijn. Was ook massage enzo.

Hè, ik krijg er zin in

De kinderen zijn hier helemaal blij van nieuwe Wiispelletjes, die ter ere van verjaardag Elvis en ons feest aangeschaft zijn (van toen verkregen geld dus) Ben wel blij dat ze leuk samen kunnen spelen hoor.. hoor dat van een vriendin wel anders.

Meave.. het is nu echt echt dus.. (f)
Later is nu
Leuk trouwens Pim, jij ook al webredacteur. En als ik nog eens iemand te onderhandelen nodig heb! Goed zeg!
Later is nu
Ik zie al wie de financien doet voor de lente .

Webredacteurderen is zeker een leuk onderdeel van werk!

Zijn ze ook nog een beetje aardig Dream?

Ik vind het trouwens elke keer maar gek dat er *inbreken* staat.

Ik ben altijd in de veronderstelling geweest dat de kroegdeur voor wie dan ook open staat. Als je maar wel een consumptie neemt. En af en toe een doekje over de bar haalt.

We zijn een kroeg, niet een besloten nachtclub waar je een ledenpasje voor moet aanschaffen (en zelfs die is vandaag definitief gesloten).

Maar goed, zo zie ik dat.

Waarom ik het ook zo verschrikkelij retekinderachtig YES-niveau vind als er een zg clubje is op een pijler waar je 'niet bij mag'.

Dan ga je lekker een besloten groep op MSN (oh nee die wordt ook al gesloten) beginnen.
Inbreken is dus gewoon even een drankje komen halen aan de bar!
Zoals het in een Kroeg betaamt

Druk hier, moet nu met en meisje andere meisje halen, later meer ~klokt snel een virtuele middagborrel achterover en gaat een bolle uit bed halen~
Ze zijn heel aardig Kjong

En vrolijk.. merk ineens dat dat iets was dat ik miste op andere werkplek, sfeer. Op andere werkplek was iedereen wel aardig, maar er was een wat morrend sfeertje. Begrijpelijk, maar drukkend op den duur.
Later is nu
Ik moet ook maar eens kleren aantrekken en me klaar maken om kinders te halen. Of zou ik dat ook in mijn pyjamaslashhemdslashthuisjurkje kunnen doen??

Lil, ging jij nou nog weg deze week??

Dream, baan klinkt goehoed!!!!! Fijn!
tuurlijk toet, waarom niet??

Moet ook de kinderen halen en heb helemaal geen zin: zit zo heerlijk hier met een kop thee naar al die beautydingen te kijken. Jammer dat het wel pas sowieso in het nieuwe jaar wordt, maar goed, wat in het vat zit verzuurt niet zullen we maar zeggen.

Dream, wat klink je blij, leuk!!! Hoeveel werk je daar nu en hoe zat het nou met opleidingen?
Ik zie ook niet in waarom niet Toet.

Pas als je kinderen tegen je zeggen:

Mám, waarom heb je nou je pyjama aan als je me van school haalt (terwijl je in je nette joggingpak staat)

dan kun je er niet meer onderuit.
zou voordeel van dikke en lange winterjas kunnen zijn, dat je er gewoon alles onderaan kunt hebben. Even geen vriendjes mee naar huis nemen dan

Ik heb nu ook 4 maandagmiddagen cursus "schrijven voor het web". Een bijzondere cursus van een bijzondere leraar, kan ik wel zeggen.

En ik werk dezelfde dagen, begin half uurtje later dus ben half uurtje later vrij. En dat kan allemaal, gelukkig, maakt thuiskomst iets drukker, maar dat zal wel wennen. Mogelijk dat ik dinsdag- en woensdagmorgen nog om ga gooien, want de dinsdag is nu ineens een stuk heftiger, terwijl ik maar een half uur later vrij ben. Weird. Maar zoals ik al zei: alles kan/mag.

Alleen thuiswerken niet, da's dan weer jammer

(is stage-technisch vast ook niet praktisch)
Later is nu
pffff, had net zo goed hier kunnen blijven zitten: beide kinderen zijn ergens spelen.
fijn dat ze zo flexibel zijn!
Is wel voordeel van overheid, denk ik.

Nadeel van (mijn) overheid is dan weer dat ik nóg geen computer heb.. voordeel van meerdere parttimers is dat ik deze week elke werkdag een computer van een collega kan gebruiken.
Later is nu
Dreamer, wat klink je blij Leuk!

Jaaaa, goed onthouden Toet: morgen om deze tijd ben ik bij geemigreerde Vriendin!! Donderdag & vrijdag moet ze tot 4 uur werken, maar ik ook (bij haar vanuit huis; lang leve internet ) en verder gaan we gewoon kletsen en kletsen en kletsen en kletsen en misschien zijn we wel lang genoeg bij elkaar om een beetje bij elkaar te zijn zonder te kletsen. Ik kreeg net een mail dat ik een andere trein moet nemen dan ik eerst van plan was; dan komt ze me in een naburige stad van het station halen "en dan ben je er een uur eerder: kunnen we alvast beginnen met kletsen!" Ik neem keelpastilles mee en ga ervan genieten. Koffer zit ook vol met kruidnootjes (mét en zonder chocola), potjes sambal, cocladeletters, ontbijtkoek en wat recent Neerlands romanvoer. Ik ben er klaar voor

Pimpel: wat goed!! Gefeliciteerd!!
wauw lil, wat gaahaaf!! Welk land woont ze of is dat ivm herkenbaarheid not done?

Zo dan, eindelijk weer eens een gezelig avondje kinderen naar bed brengen. Leuk gegeten (hoewel, GG niet omdat hij na schooltijd 2 tosti`s gegeten had bij vriendje thuis, handig, not!). Sfeer bleef leuk en ook lekker gelezen en geknuffeld. Vooral bij KK was dat al weer even geleden. Ik heb maar weer eens even een afspraak gemaakt bij de KNO arts voor KK`s pijpleidingen...ze liggen eruit, dat weet ik, maar ik vind dat ze weer slecht hoort...zal dit de 4e keer buisjes worden?
Kjongen kwam vanmiddag thuis met het volgende:

Hij rekent nu in groep 7 (slaat een klas over hiermee, mmm met wat eigenlijk niet). De GGD (zg schooldokter) is in da school. En heel groep 7 moest stuk voor stuk naar de dokter.

Ook hij. Terwijl hij niet in groep 7 zit, dus volgend jaar pas aan de beurt.

De kinderen werden om de beurt uit de klas gehaald. En de juf was even koffie halen ofzo toen hij aan de beurt was, dus is hij maar gewoon gegaan. Hij was wel nieuwsgierig want iedereen die terug kwam van de dokter fluisterde in de klas hoe lang hij/zij later zal worden. Dat kan de dokter uitrekenen.

En toen hij aan de beurt was hoorde hij dat hij tussen de 1.95 en 2.03m zal worden. Als je tussen de 1.50 en 1.57 zit in groep 7 dus. Maar om het zeker te weten had de dokter ook nog een soort machientje. En hij zat eerder tegen de 2m aan.

WAUW! Dan kijk ik later tegen hem op man! Ik zie het al helemaal voor me. Zo'n grote lieve stoere slimme vent, met die prachtige groene ogen en volle lippen. Kanjer!

Vanavond heeft Chip mijn licht beige stoffen bank weer ondergekotst. Gelukkig aten we geen worteltjes ofzo. Arm kind is al 3 dagen aan de diaree.

Ze is echt een slimmerikje aan het worden. Gisteren had ze een papfles gekregen, met 200ml melk. Schijnbaar niet genoeg, had nog dorst. Dus kwam ze (letterlijk) met een pakje appelsap onder haar oksel aankruipen, en het rietje tussen de tanden. En dat gaf ze aan mij, en vroeg heel lief Mama..?

Dus ik rietje erin, en ze heeft het hele pakje leeggedronken.

Sjee, je zal maar dorst hebben en niet weten waar het drinken staat.

Vanavond zegt Kjongen tegen me in bed: was een geintje mam, dat van die dokter, is helemaal niks van waar. Koooolere wat was ík dáár ingestonken.
Echt? Had ie het verzonnen? Nou ja

Moe. Slapen. Morgen spannende werkpresentatie. Maar eerst nog met Meis naar de schooldokter. geen nep

Lil, goede reis en veel plezier. Zal allemaal wel lukken!

Bentetje, fijn dat bedritueel lekker ging.

Ik ga nu mijn eigen bedritueel doen. Morgen vroeg op en kijken of Obama idd president is geworden!
Wahahaha die kinderen van jou zijn veel te slim, Kjong

Vriendin woont in het land van de man van de Baas, Bentetje

Ik ga laatste dingen pakken en op pad. Dot heeft feilloos gisteravond hoge koorts gekregen, lekkere por in het moederhart. Ga nog even knuffelen (dat wil ze wel als ze ziek is, is een voordeel).

Later!
OBAMA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ja, nou weet ik dus nog niets.. van vriendin die in land van man van baas woont. Waar is dat dan?

Wow, wat een lekker jong, Kjong! En wat is ie lang he.. LD (1,5 jaar ouder) is ook net 1.50 m.

Wij hebben vanmorgen op het werk geoefend met de evacuatiestoel.. eng maar leuk

toedels weer
Later is nu
evacuatiestoel? Klinkt als schietstoel

Scandinavië dream, daar gaat ze heen. Hopelijk is dot gauw opgeknapt lil, brrrr, goede reis alvast!!!

Goh, Obama, wat een verrassing , dat zag nou niemand aankomen.

Net naar de speel-o-theek geweest. Mijn kinderen vinden playmobil ineens helemaal leuk en ik wordt er onwijs hebberig van... vind het zelf ook allemaal leuk namelijk!

Oeps, ik moet een spelletje doen, laterrrr
ha, mijn kinderen hebben eignelijk nooit echt met playmobiel of lego gespeeld, maar LD is wel gek van Egypte en nu heeft Playmobiel zo'n mooie pyramide.. Beetje duur helaas.

Ze zijn nu trouwens naar de speelgoedzaak. Ik schiet geen geld meer voor en helemaal niet voor van die stomme poppetjes.. ze wil een Indiana Jones poppetje kopen. Ik snap niet dat een speelgoedzaak dat heeft.. die films zijn toch niet voor kinderen?

Nahja.. IK heb in elk geval even rust

Nee, een evacuatiestoel glijdt vrij braaf van de trap af, als degene die 'm vasthoudt tenmisnste goed tegendruk geeft
Later is nu
ja die Egypoteserie is enig....bentos verkoopt het allemaal, mooi spul hebben ze!

Zo, ik heb voor het eerst in mijn leven een haarkleuring gekocht en nu moet ik het nog doen. Ik ben een totale haar-maagd en in overleg met mijn buurvrouw die kapster is heb ik bedacht dat ik ga beginnen met een kleurcreme, dat spoelt er weer uit na een aantal keer wassen. Als het mooi is kan ik het definitief verven. Ik vind het echter retespannend! WQat nou als het niet mooi is.....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven