Napraattopic 58
donderdag 24 maart 2016 om 18:06
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zaterdag 2 april 2016 om 00:22
quote:Elsa schreef op 02 april 2016 @ 00:18:
zoiets heb ik anderen hier heel vaak zien schrijven. ook dat ze dr pillen moest nemen. dat ze naar bed moest want ze zou hebben gedronken en/of drugs ophebben.
heel naar om te lezen was dat. gelukkig is dat gestopt. al heeft dat wel heel lang mogen durenVreemd, ik zit al best lang op napraat, maar dat kan ik me echt niet herinneren. Wel in andere topics, maar hier?
zoiets heb ik anderen hier heel vaak zien schrijven. ook dat ze dr pillen moest nemen. dat ze naar bed moest want ze zou hebben gedronken en/of drugs ophebben.
heel naar om te lezen was dat. gelukkig is dat gestopt. al heeft dat wel heel lang mogen durenVreemd, ik zit al best lang op napraat, maar dat kan ik me echt niet herinneren. Wel in andere topics, maar hier?
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
zaterdag 2 april 2016 om 00:28
quote:Elsa schreef op 02 april 2016 @ 00:23:
hier op het forum en in napraat.Oh, nou ik kan me nog wel een soort van hetze herinneren m.b.t. Pumps, maar dat is alweer een tijdje terug. Pumps is Pumps. En daarmee is het wel gezegd denk ik.
hier op het forum en in napraat.Oh, nou ik kan me nog wel een soort van hetze herinneren m.b.t. Pumps, maar dat is alweer een tijdje terug. Pumps is Pumps. En daarmee is het wel gezegd denk ik.
zaterdag 2 april 2016 om 00:29
zaterdag 2 april 2016 om 00:29
zaterdag 2 april 2016 om 00:31
quote:tattou schreef op 02 april 2016 @ 00:29:
[...]
Waarom een hetze? Dat vraag ik me dan weer af, is dat nodig?Nee, en misschien is hetze een te groot woord. Maar Pumps viel op, en dan ben je snel een bekende "viva forummer". Pumps heeft dat heel goed getackeld.....heel goed!
[...]
Waarom een hetze? Dat vraag ik me dan weer af, is dat nodig?Nee, en misschien is hetze een te groot woord. Maar Pumps viel op, en dan ben je snel een bekende "viva forummer". Pumps heeft dat heel goed getackeld.....heel goed!
zaterdag 2 april 2016 om 00:41
quote:Wolder schreef op 01 april 2016 @ 23:38:
[...]
Ach, Pumps is Pumps. Ik negeer haar altijd maar een beetje, omdat ze zelf ooit heeft aangegeven liever niet te hebben dat mensen op haar reageren. En inderdaad, ik begrijp haar posts niet altijd maar dat kan ook aan mijn dommigheid liggen natuurlijk.
Maar dat nou uitgerekend jij haar moet betichten van gek posten en rijp zijn voor een inrichting, dat vind ik dan wel weer grappig. Ik bedoel, jij was de vrouw die boos werd omdat die kutkinderen jou je uitzicht op Sinterklaas ontnamen en daar een topic over opende
[...]
Ach, Pumps is Pumps. Ik negeer haar altijd maar een beetje, omdat ze zelf ooit heeft aangegeven liever niet te hebben dat mensen op haar reageren. En inderdaad, ik begrijp haar posts niet altijd maar dat kan ook aan mijn dommigheid liggen natuurlijk.
Maar dat nou uitgerekend jij haar moet betichten van gek posten en rijp zijn voor een inrichting, dat vind ik dan wel weer grappig. Ik bedoel, jij was de vrouw die boos werd omdat die kutkinderen jou je uitzicht op Sinterklaas ontnamen en daar een topic over opende
moderatorviva wijzigde dit bericht op 02-04-2016 09:12
Reden: Quote verwijderd
% gewijzigd
zaterdag 2 april 2016 om 01:00
quote:Wolder schreef op 01 april 2016 @ 23:38:
[...]Nee, jij komt zo lekker stabiel over.
[...]Nee, jij komt zo lekker stabiel over.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 02-04-2016 09:12
% gewijzigd
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zaterdag 2 april 2016 om 01:22
zaterdag 2 april 2016 om 07:39
quote:Wolder schreef op 02 april 2016 @ 05:24:
[...]
Nee ben ik dus niet!
Ik zeg alleen maar hoe iemand overkomt, niet hoe ze ís...!
*KWETSENDE TEKST VERWIJDERD*
Dan ga je dingen denken, heeft iedereen.
Sommigen houden het voor zich, ik uitte het hier in mijn bewoordingen. Hoe ze overkomt op mij. En mijn bewoordingen zijn wat anders dan anderen zouden zeggen. Wat directer. Niks mis mee. Niks naars aan.Iets denken doet iedereen, het voor zich houden zouden meer mensen moeten doen. Wat jij doet is roddelen over iemand die er gewoon bij is. Dat is echt heel naar! En laf, vanuit de anonimiteit van het internet.
[...]
Nee ben ik dus niet!
Ik zeg alleen maar hoe iemand overkomt, niet hoe ze ís...!
*KWETSENDE TEKST VERWIJDERD*
Dan ga je dingen denken, heeft iedereen.
Sommigen houden het voor zich, ik uitte het hier in mijn bewoordingen. Hoe ze overkomt op mij. En mijn bewoordingen zijn wat anders dan anderen zouden zeggen. Wat directer. Niks mis mee. Niks naars aan.Iets denken doet iedereen, het voor zich houden zouden meer mensen moeten doen. Wat jij doet is roddelen over iemand die er gewoon bij is. Dat is echt heel naar! En laf, vanuit de anonimiteit van het internet.
zaterdag 2 april 2016 om 07:46