Hoe oud ben jij?

01-04-2016 22:43 94 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ben benieuwd naar gemiddelde leeftijd van de mensen hier. Stem jij aub mee

Hoe oud ben jij ?

Totaal aantal stemmen: 296

16-18 (1%)
19-21 (4%)
22-25 (13%)
26-30 (17%)
31-34 (16%)
35-40 (17%)
41-44 (9%)
45-49 (11%)
50-54 (7%)
55-59 (2%)
60-64 (1%)
65 of ouder (3%)
I'm Doing Me
Net als the Nanny, forever 29
Heeft er al iemand gestemd? Ik kan het niet zien omdat ik weiger te stemmen, je ziet alleen de uitslag als je stemt. Loopt het al storm?
When the power of love is greater than the love of power, the world will know peace. -Bob Marley-
quote:jomaantje schreef op 02 april 2016 @ 01:23:

Ik ben 48 jaar maar zie er uit als 30 en dat is echt geen geintje,

veel mensen zeggen dat....zit in de familie goede genen.Gelukkig maar. Ik hou niet van geintjes.
Ik ben 53 maar zie eruit als 52.
When the power of love is greater than the love of power, the world will know peace. -Bob Marley-
213 stemmen
Vervelend werk en gekke kleren en likdoorns en inkomensbelasting
quote:doornroosje9 schreef op 01 april 2016 @ 23:06:

[...]

Nogmaals gekeken, je bent één jaartje te vroeg, denk ik. Verhip ik had niet naar het jaartal gekeken. Maar volgens mij stond er gisteren ook al 49....of ligt dat aan mij?
Oh dear, how sad, never mind.
Vandaag precies , weer een dagje ouder.
quote:Sapsorrow schreef op 02 april 2016 @ 07:59:

Heeft er al iemand gestemd? Ik kan het niet zien omdat ik weiger te stemmen, je ziet alleen de uitslag als je stemt. Loopt het al storm?

248 stemmen in totaal.

26-30

17%

|||||||||||||||||

31-34

17%

|||||||||||||||||

35-40

17%

|||||||||||||||||

22-25

13%

|||||||||||||

45-49

10%

||||||||||

41-44

9%

|||||||||

50-54

7%

|||||||

19-21

4%

||||

65 OF OUDER

2%

||

55-59

2%

||

60-64

1%

|

16-18

1%

|
Proficiat voor de jarigen vandaag.

Fijne dag
Gefeliciteerd, mensen die jarig zijn vandaag. Proost op een nieuw levensjaar.

Er zitten hier dus kennelijk ook mensen van 60 +

Waarom vraag ik me af. Dan voel je toch helemaal geen aansluiting?
quote:gedanst schreef op 02 april 2016 @ 13:21:

Er zitten hier dus kennelijk ook mensen van 60 +

Waarom vraag ik me af. Dan voel je toch helemaal geen aansluiting?Mijn God, wat een kortzichtigheid.
quote:Websurfer1974 schreef op 02 april 2016 @ 13:28:

[...]

Mijn God, wat een kortzichtigheid.

Hoezo?

Ik zeg toch niet dat het niet kan ofzo?

Ik ben rond de dertig en voel me niet thuis op een forum met allemaal vrouwen boven de zestig. Maar ook niet bij allemaal jongeren van rond de 15. En ook niet op en forum met alleen maar mannen. Zo raar is dat toch niet?
quote:gedanst schreef op 02 april 2016 @ 13:29:

[...]

Hoezo?

Ik zeg toch niet dat het niet kan ofzo?

Ik ben rond de dertig en voel me niet thuis op een forum met allemaal vrouwen boven de zestig. Maar ook niet bij allemaal jongeren van rond de 15. En ook niet op en forum met alleen maar mannen. Zo raar is dat toch niet?Dat is persoonlijk, maar vanaf de 18 jaar kunnen velen echt wel goed meedoen met de meeste onderwerpen, afhankelijk van de persoonlijke geestelijke volwassenheid, dat wel, maar er zijn helaas ook ouderen die nog (lijken te) puberen (soms), dus echt sterk afhankelijk van de persoon en diens instelling en dus niet zozeer afhankelijk van de leeftijd, een vlotte 60+er kan dus bijvoorbeeld makkelijk lekker mee blijven, niets mis mee!
quote:Websurfer1974 schreef op 02 april 2016 @ 13:37:

[...]

Dat is persoonlijk, maar vanaf de 18 jaar kunnen velen echt wel goed meedoen met de meeste onderwerpen, afhankelijk van de persoonlijke geestelijke volwassenheid, dat wel, maar er zijn helaas ook ouderen die nog (lijken te) puberen (soms), dus echt sterk afhankelijk van de persoon en diens instelling en dus niet zozeer afhankelijk van de leeftijd, een vlotte 60+er kan dus bijvoorbeeld makkelijk lekker mee blijven, niets mis mee!

Tuurlijk mag dat en is er niks mis mee. Iedereen welkom hoor. Al ben je 103.

Ik sta er alleen een beetje van te kijken. Je zit in een hele andere fase van je leven. That's all.
quote:gedanst schreef op 02 april 2016 @ 13:40:

[...]

Tuurlijk mag dat en is er niks mis mee. Iedereen welkom hoor. Al ben je 103.

Ik sta er alleen een beetje van te kijken. Je zit in een hele andere fase van je leven. That's all.

Ach, zestig is de nieuwe 40 en veertig de nieuwe 20 (ofzoiets) enzovoort...

Lijkt me juist fijn als je na je 60e zo nog wat mee kan blijven buurten, maar ik begrijp je reactie ook wel hoor.
quote:Websurfer1974 schreef op 02 april 2016 @ 13:45:

[...]

Ach, zestig is de nieuwe 40 en veertig de nieuwe 20 (ofzoiets) enzovoort...

Lijkt me juist fijn als je na je 60e zo nog wat mee kan blijven buurten, maar ik begrijp je reactie ook wel hoor.Dan snap ik niet waarom je vindt dat ik zo enorm kortzichtig ben.
quote:gedanst schreef op 02 april 2016 @ 13:46:

[...]

Dan snap ik niet waarom je vindt dat ik zo enorm kortzichtig ben.

Ohnee, ik vond je ene reactie wat kortzichtig overkomen, maar wil niet zeggen dat ik geen begrip heb voor jouw persoonlijke opvattingen.

Wat wel grappig is is dat je middels dit topic ziet dat er ook veel 60+ers forummen en daardoor merkte je het pas op, iets wat je waarschijnlijk anders niet eens zo door had gehad.

Verder bepaal je zelf tot hoe ver je nu (nog) met dit forum door wilt.

Overigens lijkt een forum met alleen maar mannen of alleen maar vrouwen me ook erg saai en jongeren onder de 16 (geloof ik) horen hier (nog) niet thuis, maar dat is onderdeel van de huisregels ook op Viva, veel forum-plezier verder!!!
Bedankt voor het stemmen allemaal.
I'm Doing Me

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven