Napraattopic 58

24-03-2016 18:06 3021 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 02 april 2016 @ 12:33:

[...]

Je hebt niet door dat jij de zuiger bent in het verhaal van Pumps?Niet de enige toch?
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 02 april 2016 @ 12:33:

[...]

Je hebt niet door dat jij de zuiger bent in het verhaal van Pumps?

Mag (en kan) ik het niet gewoon een leuke reactie vinden?!

Dom ben ik niet hoor!
quote:Het-groepje schreef op 02 april 2016 @ 08:58:

[...]

Wat je OVER pumps zegt is nog steeds respectloos, juist als je schrijft volgens de door jou genoemde principes.Inderdaad.

Ik ben stomverbaasd dat er geen waarschuwing is uitgedeeld. Te bedenken dat ik om veel minder een ban kreeg, en een andere forumster een permaban kreeg voor op-de-man vanwege een heel simpele opmerking.
LOEP ME MAAR aub.
Ik snap geen bal van sommige posts van Pumps, maar de opmerking waar het nu over gaat, vond ook ik zwaar ongepast. En op de man (m/v) gespeeld.
Oh dear, how sad, never mind.
quote:Wolder schreef op 02 april 2016 @ 14:06:

[...]

Mag (en kan) ik het niet gewoon een leuke reactie vinden?!

Dom ben ik niet hoor! Ja dat mag je vinden. Ik vind het wel enorm dom dat je niet eens het fatsoen hebt je excuus te maken.
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 02 april 2016 @ 14:17:

[...]

Ja dat mag je vinden. Ik vind het wel enorm dom dat je niet eens het fatsoen hebt je excuus te maken.

Ohnee? Ik heb geen excuses aangeboden?? Lees maar eens terug.

Ik heb zelfs privé mijn excuses aangeboden!

En aan die andere forummer: Ik heb zeker wel een waarschuwing hiervoor gehad. Alleen niet openbaar.
quote:missie_m schreef op 02 april 2016 @ 14:10:

[...]

Inderdaad.

Ik ben stomverbaasd dat er geen waarschuwing is uitgedeeld. Te bedenken dat ik om veel minder een ban kreeg, en een andere forumster een permaban kreeg voor op-de-man vanwege een heel simpele opmerking.

Maar dit is Napraat, daar worden enigszins soortgelijke opmerkingen wel vaker gepost.

Btw een waarschuwing kan best zijn uitgedeeld, maar die wordt niet gemeld.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
quote:Pumps_italiaans schreef op 02 april 2016 @ 11:43:

Vriend wakker maken en hier komen zeiken.

Waar halen ze de term RIOOLputje vandaan? Is dat moeilijk?

Ik heb geen tijd. Zeker niet voor zuigers. eens
quote:fietsie schreef op 02 april 2016 @ 07:39:

[...]

Iets denken doet iedereen, het voor zich houden zouden meer mensen moeten doen. Wat jij doet is roddelen over iemand die er gewoon bij is. Dat is echt heel naar! En laf, vanuit de anonimiteit van het internet.Eens.
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 02 april 2016 @ 11:11:

Pumps schrijft zoals ze schrijft. Lekker heen laten gaan. Ik vind haar, naast de onbegrijpelijke dingen die ze schrijft, ook vaak lieve dingen schrijven.

Je kunt op iedere schrijfstijlslak wel zout leggen. Mensen die veel puntjes gebruiken, mensen die onbegrijpelijk schrijven, mensen die alleen hele korte opmerkingen schrijven. dat
Blof
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 02 april 2016 @ 11:11:

Je kunt op iedere schrijfstijlslak wel zout leggen. Mensen die veel puntjes gebruiken, mensen die onbegrijpelijk schrijven, mensen die alleen hele korte opmerkingen schrijven.

1) je hebt om 11:11 gepost! (ik heb iets met nummers)

2) ik las schrijfstijls-lak, en omdat ecoline met zout ook een mooi effect geeft lijkt me dit wel wat.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Idd eens met Wollstone.
Ha Tas jij bent lang weggeweest!
quote:feow schreef op 02 april 2016 @ 11:16:

[...]

Als je gaat googelen kom je er anders heel snel achter dat het een bestaande organisatie is, en dat ervaringsdeskundigen daar een grote rol in spelen.

En dat maakt jouw reacties niet fraai, wel verhelderend voor datgene waar die mensen tegenaan lopen.Dat. Ik heb de mods erop gewezen want ik het vind het zum kotzen. In mijn familie waren veel mensen analfabeet dan wel laaggeletterd. De moeite die zij soms deden om iets op papier te zetten alleen al maakt dat mensen eens hun mond moeten houden.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:hatsetats schreef op 02 april 2016 @ 15:55:

[...]

Dat. Ik heb de mods erop gewezen want ik het vind het zum kotzen. In mijn familie waren veel mensen analfabeet dan wel laaggeletterd. De moeite die zij soms deden om iets op papier te zetten alleen al maakt dat mensen eens hun mond moeten houden.Ze was er al op aangesproken door Noes, dus waarom dan nog via de mods?
En kom er maar in hoor met het recente voorbeeld van mijzelf over taalfouten
quote:Star schreef op 02 april 2016 @ 15:58:

[...]

Ze was er al op aangesproken door Noes, dus waarom dan nog via de mods?En ging daarna vrolijk verder. En het is niet alleen LV. En omdat ik vind dat die opmerkingen weg gehaald moeten worden.
quote:hatsetats schreef op 02 april 2016 @ 16:00:

[...]

Omdat het niet alleen LV is. En omdat ik vind dat die opmerkingen weg gehaald moeten worden.Ah ok, misschien gewoon eens vragen in dat topic? Aan iedereen die daar zo reageert dus.
quote:Star schreef op 02 april 2016 @ 16:02:

[...]

Ah ok, misschien gewoon eens vragen in dat topic? Aan iedereen die daar zo reageert dus.Ik ga voor de korte klap
quote:hatsetats schreef op 02 april 2016 @ 16:03:

[...]

Ik ga voor de korte klap Linkse of rechtse?
Ik heb geen zon gezien vandaag. Dammmm
quote:Ikhierhuh schreef op 02 april 2016 @ 16:12:

Ik heb geen zon gezien vandaag. DammmmIk ook niet
Ze zijn hier in de straat wel allemaal bezig met de tuin.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven